Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
  1. #31
    No huh huh, kyllä honda osaa tylsiä pyöriä tehdä mut nyt on kyllä menty extremeen tuossakin lajissa... 230kg/130 hv
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #32
    No ni... Nyt tuli kyl semmonen ilmoitus Hondalta et kyl menee homma puihin... En jumalauta rupee ajamaan millään 230 kg vehkeel vaikka se olis kuinka hieno... Kyl liika paino vaan vaikuttaa liikaa ajettavuuteen... Varsinkin kun tuo SAATANAN KONE ON ALIVIRITETTY ALKUPERÄISESTÄ NOIN 50 HV!!!!!! EI JUMALAN TÄHDEN!!!!! 130 heppaa EI RIITÄ mitenkään 230 kiloon...


    Jos vertaan 600 Hornettiini niin noin 170 kg ja 103 heppaa niin en kyl kauas jää kiihdytyksessä tai radalla... Voi olla että jopa pamauttaisin ohi...

    ELI VANNOUTUNUT HONDA MIES MITÄ LUULTAVAMMIN VAIHTUU MORINIIN CORSARO VELOCEEN... Tällä kertaa menee kone ulkonäön edelle ja luultavasti ajettavuuskin... Toista MOPOA en viitsi ostaa!!!!
    Wallu
  3. #33
    Lainaa (Athene @ Marras. 11 2007,18:50) kirjoitti
    Lainaa (Keizi @ Marras. 09 2007,14:35) kirjoitti
    Lainaa (Pahkasika @ Marras. 09 2007,14:14) kirjoitti
    quote]
    Ymmärsinkö oikein, 230kg/130hv?? Ei kai tuo saatana noin raskas malmikasa voi olla? Moottorikin on varmasti suht tylsä jos sitä noin paljon on "loivennettu".
    Jos se ketään lohduttaa, niin tuo 230kg ei tarkoittane kuivapainoa vaan painoa ajokunnossa.
    Kuulostaa kyllä siltikin kovalta painolta . Eihän -06/07 Bladekaan paina ajokunnossa kuin noin 200 kg !! Ei tuo voi siis kyllä sen enempää paljon painaa?!
    Jenkeissä -06 Blade painaa tankki täynnä 205 kg, todellisen maailman tyhjäpaino (ajokunnossa, tankki tyhjä, työkalusarja poistettu) 192 kg.
    LINKKI_Jenkeissä_punnittu_paino

    Näissä nakuversioissa on ilmeisesti käytetty halvempaa materiaalia, ja myös varauduttu matkustajan painoon.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #34
    954rr oli tankki täynnä tasan 200kg. työkalut mukana.

    1000rr oli jonkinlainen taka-askel. Tadao Baba teki Firebladen ajatuksella kevein, 1000rr:n kohdalla suunnittelijaksi tuli joku matkapyöriin erikoistunut jamppa, joka ei oikein painon päälle ymmärrä. varmaan sama jamppa päästetty vauhtiin tässä hornetissa.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #35
    Tuossa puhutaan luultavammin märkäpainosta. Toivottavasti

    230kg on nelipyttyiselle japsinakulle ihan normimärkäpaino.

    Kyykythän ovat tosiaan sen 210kg tankattuina.
    .
  6. #36
    "EI JUMALAN TÄHDEN!!!!! 130 heppaa EI RIITÄ mitenkään 230 kiloon..."

    Ihan kivasti omassa Hondassa 91hp riittää 240 kiloon.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85
  7. #37
    Lainaa (Matso @ Marras. 11 2007,19:29) kirjoitti
    No huh huh, kyllä honda osaa tylsiä pyöriä *tehdä mut nyt on kyllä menty extremeen tuossakin lajissa... 230kg/130 hv *
    Mutta onhan tuossa vielä sellanen juttu, että kun laittaa kokoputkiston, niin vois kuvitella että tehot +10hp ja paino -10kg
    ZH2 2020
  8. #38
    on kyllä niin perkeleen nätti pärrä
    600rr
  9.  
  10. #39
    Lainaa (Waltsu407 @ Marras. 11 2007,22:34) kirjoitti
    ...130 heppaa EI RIITÄ mitenkään 230 kiloon...
    ...
    Jos vertaan 600 Hornettiini niin noin 170 kg ja 103 heppaa...

    No niin justiinsa.


    Vielä ehdit muutamaan kertaan muuttamaan talven aikana tilausta, kun oikein säpäkkänä olet.

    Edit. Minkäslainen runko tuossa oikein on, kun on noin avonaisen näköinen? Meneekös sieltä kaasareiden ja kannen päältä pari "kolmeseiskaa" huonekaluputkea?



    Huono tie, parempi mieli
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12