Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Kattelin tossa Kellermanin vilkkuja tangonpäihin (ajaa vissiin tankopainojen asiaakin samalla)...

    Onko muilla kokemuksia tai näkemyksiä, et kannattaako uhrata euroja tollasiin vempaimiin?

    Stormin luettelossa oli näytillä sellaset sinilasisetkin, mutta niitä ei vissiinkään saa sorvattua tankoon vaikka niin hiukan erehdyttävästi lupaileekin...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  2. #2
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Ainakin kavereiden HD:issä toimivat ja näkyvät hienosti taaksekkin päin noissa leveissä stongissa.
    Dirty Nasty Furriner
  3. #3
    Mites muuten johdotus? joutuuko poraileen stongaan jonkun pienen reijän josta vedellä piuhat jotenkin jonnekkin vai miten noi yleensäkään asennetaan??
    04 Buell xb12s

  4. #4
    Juu toimii loistavasti ( nehän kuulemma on laittomia se etu vilkku ei saa näkyä taakse ) kerran on poliisi sanonut , ainoastaa huomautti.. ite laitan http://www.newr3.com/html/iso_grip_signals.html

    on mielestäni aikas asialliset.

    Asennuksessa huomioitava kun poraa pikku reijän johdoille, niin kannattaa laittaa sellainen kumi holkki siihen ulostuloon . ei sitten johdot hinkkaa oikariin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  5. #5
    Lainaa (tr3 @ Marras. 08 2007,08:27) kirjoitti
    .. ite laitan http://www.newr3.com/html/iso_grip_signals.html

    on mielestäni aikas asialliset.

    Asennuksessa huomioitava kun poraa pikku reijän johdoille, niin kannattaa laittaa sellainen kumi holkki siihen ulostuloon . ei sitten johdot hinkkaa oikariin
    Mistäs meinasit tollaset tilailla? Noi ilmeisesti "ruuvataan" tangon sisään samalla tavalla ku noi kellermanin blinkkerit...?

    Jos oikein ymmärsin niin se vilkku osa on toi ihan päätyosa vaan, et noi kromikahvat ei siihen kuulu (näyttäis ducatissa aika....joo...
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  6. #6
    sieltä tilasin mihin linkki menee.. ja tarvii samaisen valmistajan gripin. eli ei oiken ducati malli..

    Kuryakyn sivuilta voit tsekkaa onko tehneet noita sportti peleihin...
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  7. #7
    ^
    Jotain tollasta osasin hiukka odottaakkin, ku vaikutti sen verran custom henkiseltä. Mut täytyy kattoa vaihtoehtoja... onneksi on pitkä talvi aikaa!
    Sopivasti täysillä!!

    749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
  8. #8
    Lainaa (tr3 @ Marras. 08 2007,08:27) kirjoitti
    ...
    ( nehän kuulemma on laittomia se etu vilkku ei saa näkyä taakse ) kerran on poliisi sanonut , ainoastaa huomautti
    ...
    Laittomuudessa on kyse siitä, että tangonpäävilkut eivät kelpaa sekä etu- että takavilkuiksi. Eli takavilkkujen pitää olla viimeisen kolmanneksen matkalla pyörän mitasta tjsp.

    Toimivuudesta sen verran, että viime kesänä sain ainakin itse vain kiitosta tangonpäävilkuista. Erottuvat todella hyvin sekä eteen että taakse.
    -Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
  9.  
  10. #9
    Mullakin Kellermanin stongavilkut on toimineet oikein loistavasti. Ja toi vilkun laittomuus taaksepäin näkymisen takia on paskapuhetta, asia on juurikin niin kuin Pultti tuossa edellä sanoi. Ja noista löytyy se ah, niin tärkeä E-hyväksyntä. Kannattaa noiden ameriikanjenkkien vilkkujen kanssa varautua vaikeuksiin vittumaisen poliisisedän osuessa kohdalle. DOT-hyväksytyt lamput kun on täällä Kekkoslovakiassa hengenvaarallisia.

    Mutta noihin Kellermaneihin taas, niin heikoin kohta noissa vilkuissa taitaa olla maadoitus, joka on suunniteltu toimivan muutaman kuparikarvan välityksellä stongan kautta. Isot pojat kehottivat laittamaan erillisen maapiuhan ja semmoisen kolvailinkin, ja hyvin tosiaan toimii.
    1835