Niin tässä on kuutioitu, että mahtaako em. pyörään löytyä mistään muusta mallista hiukka kookkaampaa tankkia, kun tuohan on aikalailla liianpieni, vasitenkin matka-ajoon? Niin ko. pyörähän on siis tuota -81 vuosimallia.
Jos jollakulla olisi tietoa, niin olisin kiitollinen.
Yamaha XV 750 SE -81
H-D Shovel -66
Valmiina ei taida missään olla mikäli olen oikein ymmärtänyt. Joudut itse suunnitelemaan tai kokeilemaan jonkun mun tankkia.
Parisataa kilsaa ja rapiathan tolla omalla tankilla on toimintasäde. On siinä hyväkin puoli se että tulee pidettyä taukoa useammin sanoo veljeni.
Näinhän mäkin vähän olin arvaillu, että tuo menis niin.
Mut olis mukava tietää, et minkä mallin tankit olis lähimpänä, se keskitunnelihan siinä se vaikein olis.
Huhua olisin kuullu, että aika iso osa uudempien xv-jammujen osat kävis enemmän tai vähemmän heittämällä kiinni, mutta epäilen, et esim. viragon tankki ei ihan heittämällä suostu paikoilleen menemään.
Samaa ollaan mietiskelty noiden jalkatappien siirtosarjankanssa, kun ei löydy, kun viragoon, et pitäisköhän vaan suosiolla sellanen ostaa ja laittaa se sopimaan.
Yamaha XV 750 SE -81
H-D Shovel -66
Ei taida toi uudemman Viragon tankki vaan olla paljoa isompi. Muistaakseni siinä on ns. keskitunneli vaan niin paljon isompi että sillä se on saatu näyttään isolta ja leveältä. Toisaalta jos sellaisen löytää halvalla niin siihen leveempää tunneliin on mahdollista tehdä omaan pyörään sopivat kiinnikkeet helpommin. Mites noi Drag Starien tankit muuten, niiden kokoa en muista.