Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 63:sta
  1. #31
    Muuten jees, paitsi..

    - änäri
    - etuvalo
    - kilpihässäkkä
    - tuli het z- wikasaki mieleen

    ja kuvasta näkyvä putkiston "silmille hyökkiminen", olis ny tehny pienen sievän katteen tai jotain.

    04 Buell xb12s

  2. #32
    Eipä säväytä, menee samaan kategoriaan fazer/z1000 kanssa.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  3. #33
    Lainaa (Matso @ Marras. 08 2007,00:54) kirjoitti
    Eipä säväytä, menee samaan kategoriaan fazer/z1000 kanssa.
    Noh, jotain rajaa.

    FZ-1 on sentään ihan soiva peli pitkilläkin matkoilla, koska ei ole nakupeli...


    Mutta tietty jos prätkät arvioidaan snagarinkiertämisen mukaan, niin sittenhän se on yksi ja sama...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  4. #34
    Muotokieli on kuin Transformers-hahmolla.
    "Vanheneminen on pakollista, aikuistuminen valinnaista."
  5. #35
    Kyllä siinnä vaan on aika paljon samoja piirteitä.




    04 Buell xb12s

  6. #36
    Lainaa (Inkku @ Marras. 08 2007,07:46) kirjoitti
    Kyllä siinnä vaan on aika paljon samoja piirteitä.
    Totta turiset...etupää varsinkin on melko samanlainen. Honda näyttää tosin jotenkin takapainoisemmalta, mutta muuten samaa muottia veistelemällä sais molemmat aikaiseksi.
    Life is not a spectator sport!
  7. #37
    Lainaa (Wasserschwein @ Marras. 06 2007,17:12) kirjoitti
    Panisin.
    Kuin Myös!
  8. #38
    Lainaa (Koris @ Marras. 08 2007,06:26) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Marras. 08 2007,00:54) kirjoitti
    Eipä säväytä, menee samaan kategoriaan fazer/z1000 kanssa.
    Noh, jotain rajaa.

    FZ-1 on sentään ihan soiva peli pitkilläkin matkoilla, koska ei ole nakupeli...


    Mutta tietty jos prätkät arvioidaan snagarinkiertämisen mukaan, niin sittenhän se on yksi ja sama...
    No päältäpäin AIVAN samaan lohkoon tipahtaa.

    Oikeastaan ainoa asia joka tekee Fz1:stä sopivan reissuun onkin pysyhkö ajoasento, muuten siihen saa olla ruuvamassa kaiken maailman muovihärpäkkeitä että viitsisi sen kanssa ajaa Tamperetta pidemmälle

    Mut joo, kuka tykkää mistäkin....
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #39
    Suomen nopeuksilla on aivan sama onko katetta vai ei. Matkaa tai ei. aino missä ero tulee, on motarilla >130 vauhdissa. Mutta kuka motarilla viitsisi ajaakkaan... ainakaan paljoa. tietysti kangasrättitakilla voi vähän repiä tuulisella säällä.

    nakupyörällä ajaa lapinreissun no problem.

    "ja kuvasta näkyvä putkiston "silmille hyökkiminen", olis ny tehny pienen sievän katteen tai jotain."

    jos jokaisen teknisen osan päällä ruvetaan tekemään 'pieni ja sievä' kate, niin se on sitten katepyörä, eikä nakupyörä.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  10. #40
    HEHEEE TILASIN JO ENSIMMÄISEN ITELLENI SUOMEEN!!!!!!!

    OOOOONNN TTTTAAAASSSS NIIIIINNNN OOOONNNEEELLLIINNNENN
    ETTÄ IHAN REPEÄN
    Wallu
  11. #41
    Lainaa (Matso @ Marras. 08 2007,09:02) kirjoitti
    Oikeastaan ainoa asia joka tekee Fz1:stä sopivan reissuun onkin pysyhkö ajoasento, muuten siihen saa olla ruuvamassa kaiken maailman muovihärpäkkeitä että viitsisi sen kanssa ajaa Tamperetta pidemmälle *
    Miehestä kiinni. Tissiposket valittaa pyörästä huolimatta.
    .
  12. #42
    Lainaa (Matso @ Marras. 08 2007,09:02) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Marras. 08 2007,06:26) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Marras. 08 2007,00:54) kirjoitti
    Eipä säväytä, menee samaan kategoriaan fazer/z1000 kanssa.
    Noh, jotain rajaa.

    FZ-1 on sentään ihan soiva peli pitkilläkin matkoilla, koska ei ole nakupeli...


    Mutta tietty jos prätkät arvioidaan snagarinkiertämisen mukaan, niin sittenhän se on yksi ja sama...
    No päältäpäin AIVAN samaan lohkoon tipahtaa.
    Anteeksipyyntö täältä päin...


    ***selittelyt alkaa***
    en edes muistanut tuosta FZ1:stä olevan nakuversiota - koska mulle se ei ole ollut mikään vaihtoehto - vaan olen tarkoittanut versiota FZ1-S...
    ***selittelyt loppuu***

    Tässä pitäisi olla kuva, ja tämänkaltaista toivoisin Hondaltakin (puolikatteellinen tehoprätkä yleiskäyttöön):
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  13. #43
    Aika odotetun näköinen. Samantyylisiä kuvia taisi näkyä jo joskus kesällä. Speksit kiinnostaa, etenkin tehon ja väännön osalta. Veikkaisin jotain 140hp ja 110Nm.

    Mittaristo on kyllä jännä. Tiedä sitten miten toimiva esim. auringon valossa. Vanteista ja takahaarukasta plussaa. Kiva nähdä myös sitten millasia mölyputkia tuohon on tarjolla.
  14. #44
    On sen verran nätti että tuohon vois kyllä zetankin vaihtaa.. mutta ei tommosta mittaristoa kyllä kauaa viittis katella. Näyttää kohtuu järkyltä.
    -KTM exc 250 sd -09-
  15. #45
    Kukkahatuilla myyrä kurkkaa kun pimeässä ilmestyy tämmöinen naama taustapeilistä tuijottamaan On kyllä muotoilupajalla ollut hauskaa.

    http://www.motorsport.it/html....5&ris=2
    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
  16. #46
    KTM Super Duke Olenko ainoa joka havaitsee jotain yhdennäköisyyttä. Eihän kaukoidässä ennenkään ole kopiointia harrastettu, eihän
  17. #47
    Lainaa (Koris @ Marras. 08 2007,14:38) kirjoitti
    Tässä pitäisi olla kuva, ja tämänkaltaista toivoisin Hondaltakin (puolikatteellinen tehoprätkä yleiskäyttöön):
    Ai niinkuin jotain tälläistä:



    Eli CB 1300S
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  18. #48
    Lainaa (keijo1250s @ Marras. 10 2007,04:24) kirjoitti
    KTM Super Duke Olenko ainoa joka havaitsee jotain yhdennäköisyyttä. Eihän kaukoidässä ennenkään ole kopiointia harrastettu, eihän




    Kyllä maar ennemmin ton kotarin ottasin...



    04 Buell xb12s

  19. #49
    mm, aika samanlainen kuin tuo 600 Hornet ulkonäöllisesti. Pidän kyllä tuosta, mutta miksi mittaristosta on tehty tuollainen täys-elektroninen? Kyllä ainakin itse arvostan sitä, että on se kierroslukumittari viisarilla, paremman näköinen ja helpompi hahmottaa itselleni (sen lisäksi, et se on joskus kiva katsella kun se kiertää ;))

    Mut, tehoja odotellessa.. kai siinä aikalailla saisi olla enemmän, että erottuisi 600:sta.
  20. #50
    Lainaa (Yak @ Marras. 10 2007,18:58) kirjoitti
    mm, aika samanlainen kuin tuo 600 Hornet ulkonäöllisesti. Pidän kyllä tuosta, mutta miksi mittaristosta on tehty tuollainen täys-elektroninen? Kyllä ainakin itse arvostan sitä, että on se kierroslukumittari viisarilla, paremman näköinen ja helpompi hahmottaa itselleni (sen lisäksi, et se on joskus kiva katsella kun se kiertää ;))

    Mut, tehoja odotellessa.. kai siinä aikalailla saisi olla enemmän, että erottuisi 600:sta.
    Olihan tuolla toisessa topicissa jo siitä juttua. 130hv/230kg
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  21. #51
    Muistaakseni luin jostain, että ois semmonen 140 heppaa ja vääntöö n. 100nm
  22. #52
    Lainaa (Skeletor @ Marras. 06 2007,20:32) kirjoitti
    Oonko ainut jolle tulee tosta mieleen 600 hornetti? Ihan räyheen olonen peli, toi putki vaan on turhan kliinin näkönen.
    Joo, kyllä se hornettia muistuttaa. Etinki teksteistä että missä lukee et se on tonnikas hornetti
    gsr 600 *07
    gsx-f 600 *03
  23. #53
    Lainaa (Pahkasika @ Marras. 10 2007,22:26) kirjoitti
    Olihan tuolla toisessa topicissa jo siitä juttua. 130hv/230kg
    Ehm, eli tonnisessa ois huonompi teho/painosuhde kuin kuussatases? Ei kyl kuulosta kovin loogiselta..
  24. #54
    Lainaa (Inkku @ Marras. 10 2007,09:03) kirjoitti
    Lainaa (keijo1250s @ Marras. 10 2007,04:24) kirjoitti
    KTM Super Duke Olenko ainoa joka havaitsee jotain yhdennäköisyyttä. Eihän kaukoidässä ennenkään ole kopiointia harrastettu, eihän




    Kyllä maar ennemmin ton kotarin ottasin...
    Juu otin jo ;)
    Tosta matkailusta joku mainitsi jtn... Meinasin ite vetää SD:llä lappiin ja takas kesällä kun nyt tänä kesänä vetelin vielä Daytonalla (käy muuten käsien päällä jos ajaa rajoituksien mukaan)
    Kaikki pyöräthän käy matkailuun kun vaan asennoituu oikein
    F = dp / dt
  25. #55
    Onko kukaan nähnyt virallisia teho-, vääntö- tai painolukemia? Mistä lähteestä tuo 130hp/230kg on?
  26. #56
    Lainaa (Turder @ Marras. 13 2007,13:45) kirjoitti
    Onko kukaan nähnyt virallisia teho-, vääntö- tai painolukemia? Mistä lähteestä tuo 130hp/230kg on?
    ITALIAN HONDASIVUT olivat kertoneet tehoksi 94 kW/126hp @ 10,000rpm ja väännöksi 97.5Nm @ 8,000rpm, mutta tuo tieto, ja myös painotieto on nyttemmin poistettu noilta sivuilta.

    LINKKI_Wikipedia
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  27. #57
    Hmm... eli ei kovinkaan luotettava lähde vielä.



  28. #58
    Lainaa (wekkuli @ Marras. 07 2007,06:24) kirjoitti
    Oonkohan minä ainut, jota tuo nykypyörien muotoilu ei nappaa yhtään. Kamalia kaikki tyynni. Tuokin on todella persoonaton tuotos. Menee niin pahasti samaan kategoriaan noin puolenkymmenen muun viime aikoina esitellyn uuden pyörän kanssa, että jos oisin Hondalla töissä, niin hävettäis. Ihan karmee.
    +1
  29. #59
    Siisti peli.
    Onko Honda lopettanut kokonaan twin tekemisen???
    Olisi kiva jossain vaiheessa saada weturille jatkoa samalla asenteella
  30.  
  31. #60
    Älkääs nyt, ei se ole samanlainen kuin kaikki muut. Kuka muu on uskaltanut laittaa hakaristin takavanteeksi, häh? :-D
    Pusa + KTM GS 250 + Yamaha TZR 125
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen