Höh, eiköhän ne ole tosi harvassa ne koneet jotka ovat tasan sen kuutio määrän mitä pyörän kyljessä lukee.(Jyri @ Marras. 08 2007,09:44) kirjoitti
Mutta jos on 1198 voisi se malli nimikin olla se, eikä 1098, satakuutiota on aika paljon.
Chief Dark Horse -22
Tracer GT -18
F 700 GS -13
GSR 600 -06
FZS-600 -00
Virago 535 -99
Eipä tuossa ole yhtään mitään uutta kun kyseessä on Ducati.(kane80 @ Marras. 08 2007,11:50) kirjoitti
Mallimerkintä on 1098, aivan samoin kuin Yamahalla R1, Hondalla CBR1000 ja Aprilialla RSV1000. Pyörähän on malliltaan sama kuin perus 1098. Ainoastaan varustetasossa ja moottorin iskutilavuudessa on eroa.
Mallimerkintä ei Ducatin tapauksessa tarkoita suoraan kuutiotilavuutta. Olihan 749:kin 748 cm3 moottorilla, 916 SPS oli aikanaan 996 cm3-moottorilla.
Saivartelu sikseen. Sinänsä kommentti mallimerkinnän erosta tuli ostajakunnan suusta, vaikken nyt ihan ensimmäiseksi usko kyseisen nimimerkin tuollaista hankkivan. Eiköhän kova hinta pidä ostajat loitolla, minut mukaan lukien.
1098R on superhienoilla osilla varustettu katupyörä. Tykkään!
Harmittaa kyllä! Se ettei se oo mun!(Jyri @ Marras. 08 2007,09:44) kirjoitti
Tää olis mun mieleen vaikkei olekaan kuin uusi väritys:
Monster S4R S Tricolore
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Jyri älä huolehdi Ducati on ajatellut kaikkea ja siihen saa lisävarusteena kuivakytkin paketin.(Jyri @ Marras. 05 2007,22:15) kirjoitti
Kappas, no tairan olla jo liika vanha kun ei mikään noista sytyttänyt kovin ihmeesti.
Tokihan 1098R on vaikuttava suorituskyvyltään, mutta ulkonäkö on ehkä parempi ihan normaalissa mallissa eli maalissa. Jokos se 1200cc on sitte käytössä ensikauden sjuuperbaikkikisoissa? Jaa se olikin mainittu, että on.
Valkoiset on näköjään muotia ja mikäs siinä, sopii hyvin Suomeenkin. Uuden ärrän valkaistu keula eikä kullitetut pyörät istu mun silmiin vielä ollenkaan. Plääh. Ehkä siihen sitten tottuu käytössä. Hinta onneksi kummiskin suht "halpa" verrattuna Desmo ärrään. No kunhan saavat sen vielä tuotantoon ensin.
Motorcycle USAn juttu aiheesta
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sunnuntaiajeluun 848...nam
ST:n seuraajaa odotellaan![]()
Scuderia Schiamazzo
-----------------------------
Ducati 1198S | 749R | Monster S4RS
Näin amatöörinä: onko tämä lisävarusteoptio niitä varten, jotka haluavat huonompaa suorituskykyä ja -laatua, vai onko siitä jotain etua?(Nikke31 @ Marras. 08 2007,13:03) kirjoitti
Muu kuin ääni.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Onhan se avoin koppa ja punainen painelevy aika namu parhaimmillaan. Mutta lieneekö sen arvoista on toinen juttu... Jos kytkimen muutossatsin, painelevyn ja avoimen kopan Hailacilta hakee, ni veikkaan, ettei 2 tonnia riitä...(Koris @ Marras. 10 2007,08:05) kirjoitti
![]()
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
Kun kakspuolikkailla ajettiin erilaisia "vakio"sarjoja, niin joka tehtaan kisakittiin kuului kuiva kytkin. Tästä voisi päätellä, että tarkoitus tuskin on huonontaa suorituskykyä...(Koris @ Marras. 10 2007,08:05) kirjoitti
On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
-prof. Mark Griffiths
Kuiva kytkin on märkää kevyempi, koska kuivassa selvitään pienemmillä kitkalevyillä (ei ole öljyä "voitelemassa" seassa => parempi kitka). Lisäksi moottorin öljytilavuus on pienempi kuivalla kytkimellä => edelleen painonsäästöä.
Radalla näillä pikkuseikoilla on merkitystä. Maantiellä voi sitten miettiä kumpi on parempi. Kuivan keveys ja äänekkyys vs. märän hiljaisuus ja kestävyys. Makuasia.
Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
alan olla aika varma että kun nykyisen kavasakin -06 zx6r vaihto tulee ajankohtaiseksi tod. näk. enskesän jälkeen ,niin seuraava pyörä tulee olemaan 848, jos vaan on hinnoiteltu suht järkevasti...
tuo on koeajettava heti kun mahdollisuus on.
baotian 50
niin, mitähän hinta tulee oleen?
tietty, se on enemmän mitä japanilaisissa vehkeissä, senhän me kaikki jo tiedämme.
SS 620i.e
Veikataan 18990.-(JokkiX @ Marras. 10 2007,22:27) kirjoitti
Reilusti yli kahdenkympin, eli ei tule ihan jokapojan pyörää tuosta. Tää on pelkkä arvaus...
No tuskin reilusti, kun 1098 maksaa 24990 + toimituskulut. 19990 + toimituskulut on minun arvaukseni, vaikka taisin jossain aiemmassa ketjussa povata hieman edukkaampaa hintaa.(rellonen @ Marras. 11 2007,13:22) kirjoitti
Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
No voihan kilin kullit. ST:t sitten poistuneet valikoimasta... Noo, kai sitä sitten pitää kokeilla keväällä josko 1098:ssa riittäis tilat. Ottaa pannuun kun kaikki firmat on jättämässä matkasportteja pois valikoimistaan. Enää VFR ja ZZR jäljellä. Noo, ehkä bussi varauksin.![]()
Tällainen 193cm ja pitkälle toistasataa kiloa ei vaan tahdo mihinkään R1:n tai bladen päälle taipua.
Moottoripyörät ovat kuin tyttöystäviä. Moottoripyöriin vain panostetaan enemmän aikaa ja rahaa..
Kai sitä ST3:sta vielä saa mutta ei sekään ihan uusi versio ole.. Ensi vuonna sitten..(Juutana @ Marras. 12 2007,01:44) kirjoitti
Kaks metriä ja yli 100 R1:n päällä.. Se on kuin lauantaimakkara kaksinkerroin povarissa..![]()
Italiahinta oli kuulemma joku 17900 jos oikein muistan. Tuollaista Hailacilta kertoivat. Siitä sitten päättelemään. Uuden ärrän hinta pitäisi selvitä viikon parin sisään ja jos Desmo Ärrän tilaa niin sen saa (jos vielä vapaana) ensi Elokuussa. 1098 Ärrän saisi jo aikaisemmin...![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
No jos kaveri on "aito" Ducatisti, niin kuiva kytkin ilman muuta ja jos taas on japskista aitoon moottoripyörään siirtyvä, niin varmaan se märkäkin kytkin aluksi kelpaa.(wekkuli @ Marras. 10 2007,14:28) kirjoitti
![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Desmosedicia ei kuulemma enää saa. Menestyi niin hyvin testeissä, että joku oli jopa tilannut kolme kpl ja nyt se 1500 kpl on täynnä.(Italowestern @ Marras. 12 2007,17:42) kirjoitti
Itse olin vähän pettynyt tuon 1098R:n ulkonäköön, varsinkin kullanvärisiin vanteisiin joita inhosin jo Tricolorissa.
Jos tuossa 848:ssa on 137 hv tai lähelle niin ei varmaan ole kovin jouhea laite alhaalta. 1098 on jo aika kireä ja tuo R on niin kuin vanhat kisapelit, 848:ssa viritysaste on vielä kovempi. Saapa nähdä mitä todellisuudessa löytyy takanakilta.
Taitaa nykyään paras ostos Ducateista olla perusmallin 1098 ja satsata vähän alustaan. Tehoa on riittävästi ilman putkeakin ja kait se toimii hyvin jos laittaa powercommanderin.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
damned! Ei saa enää vai?(mikkoyli @ Marras. 12 2007,19:43) kirjoitti
Nojoo, en kait mä sitten osta vaan kaksiota, vaan sen kolmion kunnei desmoakaan enää saa
Ei vaan, olis siinä asennepussi kohdillaan, kun tyytyis pienempään asuntoon, jotta saa haluamansa mopon...ei taitais kotoa löytyä kovinkaan paljon ymmärystä
![]()
No tuleekos sulle sitten kuitenkin se Desmo R ?(mikkoyli @ Marras. 12 2007,19:43) kirjoitti
Jos tulee, niin olisi mukava nähdä se jossain tilaisuudessa. Upea laitos kertakaikkiaan.
Itse olin samaa mieltä uuden 1098Ärrän värimaailmasta, mutta kai senkin sulattaisi..
t. Spagu
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Maalit on keksitty, jos värit ei miellytä(Italowestern @ Marras. 15 2007,10:42) kirjoitti
ei se nyt NIIIN pyhä voi olla, etteikö kultaisia vanteita voi mustaks vetää ja etupleksiä vaihtaa kokopunaiseks....
Tulee se Hailacin kautta Suomen kilpiin suoraan näillä näkymin. Pitäisi saada 999S ja 1098S myytyä molemmat kun tulee niin kalliiksi. Kyselijöitä on paljon, mutta ei ole vielä kukaan käynyt katsomassa.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Kyllä se on niin pyhä, eli orggista erikoismallia ei todellakaan kannata maalilla sutia mistään kohdasta. Se laskee vääjäämättä pelin arvoa. Noin on viisaammat mulle kertoneet.(Haastaja @ Marras. 15 2007,12:47) kirjoitti
Orggis kannattaa jättää osiltaan ja väreiltään alkuperäiseksi mutta vaikkapa käyttää sitten muita osia tilalla, jos tykkää. Ne ei edusta niin isoa lisäkustannusta sikahintaisessa "tehdas-spesiaalissa"
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
No hienoa! Tuo on jo mielestäni investointi, joka kannattaa pitää kuin kukkaa kämmenellä ja jonka arvo todellakin nousee, eikä laske, toisin kuin nämä "normaalit" Ärrät, joiden hinnat on ensin laskeneet radikaalisti ja nousua vasta odotellaan.(mikkoyli @ Marras. 15 2007,13:51) kirjoitti
![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
"Aidot" Ducatistit ajavat niillä pyörillään, oli kytkin märkä tai ei.(Italowestern @ Marras. 12 2007,17:44) kirjoitti
![]()