Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
    Onko jollain täällä tietoa mitä/minkälaista öljyä -05 mallisessa R6:ssa on vakiona keutassa?
    Pitäis varmaan ens kesäksi vaihtaa öljänderit ja tarkotus olis pistää pykälää jäykempää tavaraa sisuksiin. Jousia en aio vaihtaa ja tuolla öljyn vaihdolla olisi tarkoitus hieman jäykistää etupään toimintaa. Nyt jo melkein jäykimmällä säädöt ja silti hakkaa kovissa jarruissa pohjaan, joo on kuskilla painoaki

    Miten noi keulan öljyt yleensä kestää? Joo tietty käytöstä riippuu, meikäläisellä hihasta ravistettuna 70/30 (katu/rata)
    Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
    kotisivuräpellys
  2. #2
    Vakiolitkut lienee Yamaha/kayaba 01 jotka on vähän notkeammat kuin esim. Öhlinssin 5wt. Noilla alkuperäisillä öljyillä ainakin vanhempien ('99-'02) keulojen vaimennusten säätöjen vaikutusalue on vakiosimmeillä aika mitätön. Jos keula on muuten vakio niin voit kokeilla vaikka 5wt tai 7.5wt Silkolene RSF:ää.

    Mutta niinkuin sanottua, jäykemmillä ölpillä et saa tuota pohjausta korjattua. Öljyn pintaa nostamalla jonkin verran mutta jos se ei riitä niin jousien vaihdoksi menee.
    "Kyl siinä vielä pitoa on, kankaat ei näy vielä."
  3. #3
    Jos hyvää haet, niin kokeilemalla. Pidä öljyn määrä vakiona ja sitten sekoittelet eri eri vahvuuksia keskenään. Herkkä keula 5 tai 2,5 w ja mitä hehtaarimpi keula, sen jämymmät öljyt.
    <p>Tallissa odottelee ajovuoroa: WLA45-1942 _FLH74-1957 _FLSTC-1994 _T120R -969 _K100RS-1991 _CR500Hm-2005 _CR 500-1988&nbsp; _RD125-1970 _HVA125-1974_KTM EXC300-2005_R 1200 GSA -2011_ Kawasaki G5 100_CR 250 -1996</p>
  4.  
  5. #4
    Joo-o, meikeläisellä kans toi etupään ölkänvaihto suunnitteilla mut pari kysymystä siitä, oisko jollain antaa pähkinänkuoressa ko toimenpide, sekä millä aineella olis hyvä huuhdella sisuskalut ettei stefat "sula" sekä mistä saan tarkan öljymäärän, on kuulemma p....n tarkaa puuhaa? Vai vienkö iskarit lähimpään huoltoon? Pyörä:zx7r -99