Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 238:sta
  1. #121
    Lainaa (Athene @ Marras. 23 2007,18:02) kirjoitti
    Aina se pitää joku raja olla asiakaspalvelullakin. Jos joku tulee oikeesti v*ttuileen päin naamaa, niin ei siinä kyllä enää tarvi itsekään päivänpaistetta esittää. Asiattomuuksiin ei silti pidä mennä mukaan, mutta kylmän viileesti voi ilmoittaa, että tää keskustelu päättyi nyt tähän, koska kerran ei yhteisymmärrykseen päästä.. / olette sitä mieltä että.. / jos kerran tavara ei miellytä.. / jne...
    Oletko sitä mieltä, että ketjun aloittaja on vittuillut ee-speedille? Nimittäin sen kuvan kirjoituksestasi saa...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  2. #122
    Lainaa (Athene @ Marras. 23 2007,18:02) kirjoitti
    Aina se pitää joku raja olla asiakaspalvelullakin. Jos joku tulee oikeesti v*ttuileen päin naamaa, niin ei siinä kyllä enää tarvi itsekään päivänpaistetta esittää. Asiattomuuksiin ei silti pidä mennä mukaan, mutta kylmän viileesti voi ilmoittaa, että tää keskustelu päättyi nyt tähän, koska kerran ei yhteisymmärrykseen päästä.. / olette sitä mieltä että.. / jos kerran tavara ei miellytä.. / jne...
    Eikö noi kommentit kuule ennemminkin parisuhteen alku- tai loppupään keskuteluihin tai no voihan ne kuulua asikaspalveluukin.
    ,
  3. #123
    Lainaa (pato @ Marras. 23 2007,20:34) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Marras. 23 2007,18:02) kirjoitti
    Aina se pitää joku raja olla asiakaspalvelullakin. Jos joku tulee oikeesti v*ttuileen päin naamaa, niin ei siinä kyllä enää tarvi itsekään päivänpaistetta esittää. Asiattomuuksiin ei silti pidä mennä mukaan, mutta kylmän viileesti voi ilmoittaa, että tää keskustelu päättyi nyt tähän, koska kerran ei yhteisymmärrykseen päästä.. / olette sitä mieltä että.. / jos kerran tavara ei miellytä.. / jne...
    Eikö noi kommentit kuule ennemminkin parisuhteen alku- tai loppupään keskuteluihin tai no voihan ne kuulua asikaspalveluukin. *
    Aamen !!!
    No mitä sitte ...en se minä ollut ....

    http://www.bikepics.com/members/puppe9r/01zx9r/
  4. #124
    Jos joku sijoittaa johonkin, haluaa myöskin katteen sille... Mitä minä olen seurannut yksityisyrittäjiä, niin niiden työpäivät on hippasen pidempiä kuin tavallisen palkansaajan. Jokaisella meillä on paikkamme kaikesta huolimatta ostaa myydä vaihtaa...



    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  5. #125
    Lainaa (jyk4 @ Loka. 31 2007,18:13) kirjoitti
    Kaupankäynnissä pitäisi aina muistaa asiakaspalvelu.. Vaikka se asiakas olisi kuinka kusipää niin pitäisi osata hillitä itsensä ja olla ystävällinen vaikka se ei luontevalta tuntuisikaan.
    Joo, tätä täytyy nyt kompata. Siinä vaiheessa kun asiakaspalvelusta aletaan tehdä arvovaltakysymystä, mennään kyllä pöheikköön. Tähän törmää ajoittain ravintoloiden ovella (joo, ja mä en ollu liian kännissä).

    Loppupeleissä silkkaa v***umaisuuttaan valittavia asiakkaita on eri palvelualoilla todella vähän. Tutkittiin tätä asiaa yhtenä keväänä töissä (kaupan alalla ollaan) On enemmänkin kyse vain siitä, että eri ihmiset kokevat tilanteet eri tavalla. Mutta hei, onhan tässä nyt mokattu ihan suoraan sillä kyllä se vaan on niin, että ostin mä sitten mitä tahansa (MP:n, auton, joulukinkun jne.) ja myyjä lupaa sen olevan silloin ja silloin saatavissa, NIIN MULLA ON OIKEUS OLETTAA SAAVANI SEN TAVARAN SILLOIN KUN ON LUVATTU! Sitten vielä jos töykeillään perään kun ihan oikeutetusti olen ehkä hieman pettynyt, niin on tasan viimeinen kerta kun asioin ko. liikkeessä. Asiakaspalveluun kuuluu, että metsä EI vastaa niin kuin sinne huutaa (tietysti negatiivisenkin asiakaspalautteen voi antaa asiallisesti).

    Kyllähän mokia sattuu esim. toimitusajoissa, mutta silloin pitää olla selkärankaa pahoitella sitä (vaikka ei oliskaan oma moka, sillä myyjä on usein asiakkaan ainoa kontakti), pitää asiakas tietoisena ja vahingosta riippuen harkita hyvitystä.
    Suzuki GSX-R600

    Ekaks olin et ei vittu, mut sit olin et ei saatana
  6. #126
    Hommahan on niin, ettei asiakkaalta saa evätä tietoa, jos asiaks on kusipää, tulee asiakkaan myös tietää se. Toihan on vähän ku tohtori jättäis kertomatta kives syövästä johon kuolet pitkän selibaatin jälkeen.

    Olen ketjun perusteella tullut siihen tulokseen, ettei ee-speediä välttämättä tarvitse varoa, koska faktat jääny näyttämättä toteen. Mönkkäreillä kaahaavia vartioita tosin joutunee jo varomaan.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  7. #127
    Lainaa (Tajh @ Joulu. 07 2007,08:23) kirjoitti
    Hommahan on niin, ettei asiakkaalta saa evätä tietoa, jos asiaks on kusipää, tulee asiakkaan myös tietää se. Toihan on vähän ku tohtori jättäis kertomatta kives syövästä johon kuolet pitkän selibaatin jälkeen.

    Olen ketjun perusteella tullut siihen tulokseen, ettei ee-speediä välttämättä tarvitse varoa, koska faktat jääny näyttämättä toteen. Mönkkäreillä kaahaavia vartioita tosin joutunee jo varomaan.
    Juu, eipä tuota varmaan varoa tarvitse, paljon on hyviä kokemuksia ja aina mahtuu mukaan epäonnistumisiakin, muillakin myyjillä. Rapatessa roiskuu

    Itse pidän EE :tä varteenotettavana vaihtoehtona jos vaan ko firmasta haluamani mopo löytyy...
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  8. #128
    Onkohan tällekään ketjulle loppua ennen Joulua?
    Tuntuu hävinneen aloittaja kuin ***
    Eli lopputulema
  9. #129
    Enempää ottamatta kantaa EE-speedin toimintaan voin kyllä sanoa ettei myyvällä liikkeellä ole varaa kovin paljoa kiukutella asiakkaalle, olen itse sisäänostajana ollut osasyyllisenä siihen että pari paikkaa on mennyt konkkaan sen takia etteivät he ole tajunneet suurostajan merkitystä heidän yrityksekselleen.
    EE-speed tietenkin tekee enimmäkseen kauppaa yksityisten kanssa joten vastaavat yhden asiakkaan menetykset ei niin paljon haittaa, kannattaa kuitenkin aina muistaa kuinka pitkälle se "huono kello" kantaa.
    EE-speedin idea on kuitenkin erittäin hyvä ja toivon heidän täst'edeskin edistävän halpojen mopojen Suomeen tuontia.



    BMW F800GT
    Triumph America -08->11
    Yamaha V-max -98->08
  10. #130
    Lainaa (jeba1 @ Joulu. 08 2007,23:20) kirjoitti
    Enempää ottamatta kantaa EE-speedin toimintaan voin kyllä sanoa ettei myyvällä liikkeellä ole varaa kovin paljoa kiukutella asiakkaalle, olen itse sisäänostajana ollut osasyyllisenä siihen että pari paikkaa on mennyt konkkaan sen takia etteivät he ole tajunneet suurostajan merkitystä heidän yrityksekselleen.
    EE-speed tietenkin tekee enimmäkseen kauppaa yksityisten kanssa joten vastaavat yhden asiakkaan menetykset ei niin paljon haittaa, kannattaa kuitenkin aina muistaa kuinka pitkälle se "huono kello" kantaa.
    EE-speedin idea on kuitenkin erittäin hyvä ja toivon heidän täst'edeskin edistävän halpojen mopojen Suomeen tuontia.
    Joskus aikaa "koulunpenkki" minulle opetettiin ns. markkinoinnin 11-3 -sääntö, joka tarkoittaa kutakuinkin sitä, että kun saa p.skaa palvelua, siitä kertoo keskim. 11:lle ja taas hyvästä palvelusta vain keskim. 3:lle.

    Täysin totta ja harvinaista sinänsä, kun kouluopista on kyse. Siitäkin huolimatta kumman vieras tai hyvin unohdettu asia kovin monessa Suomalaisessa yrityksessä, jotka tekevät kuluttajakauppaa. Ei pitäisi purra sitä kättä, joka ruokkii.

    P.S. Tämä ketju jatkaa hamaan tulevaisuuteen, eikä joulu ole kuin yksi pieni etappi tämän ketjun matkalla *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  11. #131
    EE-Speed forever!

    Tää pulju saa edelleenki 10 multa. Esko on asennetyyppi!
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  12. #132
    En tiedä, mikä minä olen mitään kommentoimaan, mutta kyllä tässä tapauksessa molemilla osapuolilla on mennyt aivan överiksi koko homma.

    Jos tätä kyseistä juttua tutkii ulkopuolisen silmin, ei ihme että molemat osapuolet on aivan käärmeissään. Eniten ihmettelen sitä pokkaa, jolla on rummutettu omaa asiaa ja kauppaa tai ilmeisen huonosti hoidettua sellaista. Homman olisi voinut tälläkin palstalla esittää hienotunteisemmin, vaikkakin asia oli oikeaa. Lisäksi ihmettelen oikein kovasti sitä vastinetta, jonka firman edustajana ja yhtiön omistavana henkilönä on kirjoitettu. Sehän kertoi heti sen tosiasian, kuinka EE hoitaa asioita ja julkisuuskuvaansa.

    Kyllä mun mielestä olisi voinut vähän lievemmin ilmaisuin tuoda esiin se, kuinka kauppa on hoidettu ja puhelimiin vastattu. Ei täällä käsittääkseni niin tyhmiä ihmisiä ole, etteikö he itse olisi käsittänyt asiaa. Vaikkakin asia oli ilmeisen juuri sitä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kertoi, tykillä oli vissiin alettu hyttysiä tappamaan.

    Minä en ainakaan olisi EE:n vetäjänä kirjoittanut moista vastinetta. Sehän oli kertaluokkaa ala-arvoinen esitys julkisuuteen, kuinka asioissa otetaan vastuuta. Se kyllä siitä ilmeni. Tän tapauksen säälikohta on se, että pahat kelolot kuuluu kauas. Minun ystävä on kysellyt, mistä ostaa keväällä uusi pyörä, vastaus on valmiina siitä mistä sitä ei ainakaan osteta. Kiitos EE:n vetäjälle mainoksen viesti oli selvä.

    Tämä viesti esittää yksityistä mielipidettäni ja tällä ei ole mitään tekemistä yhtiöön, jossa työskentelen tai omaan omistaani yhtiöön.
    "Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

    ZZR 1400 2014
  13. #133
    Lainaa (Masa @ Joulu. 09 2007,16:49) kirjoitti
    En tiedä, mikä minä olen mitään kommentoimaan, mutta kyllä tässä tapauksessa molemilla osapuolilla on mennyt aivan överiksi koko homma.

    Jos tätä kyseistä juttua tutkii ulkopuolisen silmin, ei ihme että molemat osapuolet on aivan käärmeissään. Eniten ihmettelen sitä pokkaa, jolla on rummutettu omaa asiaa ja kauppaa tai ilmeisen huonosti hoidettua sellaista. Homman olisi voinut tälläkin palstalla esittää hienotunteisemmin, vaikkakin asia oli oikeaa. Lisäksi ihmettelen oikein kovasti sitä vastinetta, jonka firman edustajana ja yhtiön omistavana henkilönä on kirjoitettu. Sehän kertoi heti sen tosiasian, kuinka EE hoitaa asioita ja julkisuuskuvaansa.

    Kyllä mun mielestä olisi voinut vähän lievemmin ilmaisuin tuoda esiin se, kuinka kauppa on hoidettu ja puhelimiin vastattu. Ei täällä käsittääkseni niin tyhmiä ihmisiä ole, etteikö he itse olisi käsittänyt asiaa. Vaikkakin asia oli ilmeisen juuri sitä, mitä alkuperäinen kirjoittaja kertoi, tykillä oli vissiin alettu hyttysiä tappamaan.

    Minä en ainakaan olisi EE:n vetäjänä kirjoittanut moista vastinetta. Sehän oli kertaluokkaa ala-arvoinen esitys julkisuuteen, kuinka asioissa otetaan vastuuta. Se kyllä siitä ilmeni. Tän tapauksen säälikohta on se, että pahat kelolot kuuluu kauas. Minun ystävä on kysellyt, mistä ostaa keväällä uusi pyörä, vastaus on valmiina siitä mistä sitä ei ainakaan osteta. Kiitos EE:n vetäjälle mainoksen viesti oli selvä.

    Tämä viesti esittää yksityistä mielipidettäni ja tällä ei ole mitään tekemistä yhtiöön, jossa työskentelen tai omaan omistaani yhtiöön.
    Seksiin tarvitaan 2, niin myös pyöräkauppojen tekemiseen.

    Jos siis kaveris on samaa kastia kuin tän ketjun aloittaja, eli sosiaaliset taidot on enempi tuolla valittamisen puolella joustavuuden sijaan, ei siis kande ihmetellä miksi kauppojen tekeminen voipi olla hankalaa.
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
  14. #134
    Asiasta toiseen.

    Onneksi EE-speed muuttaa (nähtävästi) isompiin tiloihin
    ja näin homma taas laajenee.

    Ja aika kiitettävä oli EE-speedin viimekauden liikevaihto/tulos.
    Suzuki GSXR 600 L1
  15. #135
    Lainaa (jeba1 @ Joulu. 08 2007,23:20) kirjoitti
    olen itse sisäänostajana ollut osasyyllisenä siihen että pari paikkaa on mennyt konkkaan sen takia etteivät he ole tajunneet suurostajan merkitystä heidän yrityksekselleen.
    Vahvaa harhaisuutta. Mikäli kyseessä on "suurostaja", ne kyllä tajuavat että toimittajaa ei kannata yrittää kangettaa tai hinnoilla kuristaa kumoon. Kilpailuttaminen reilusti on tietysti tehtävä ja toimittajien taso on arvioitava.
    Pienet ostajat kuvittelevat usein päätöksiensä tärkeyttä.
    Fakta kuitenkin on että pitkäjänteinen kannattava ostaminen ja myyminen on yhteistyötä. Siihen ei kuulu ostajan saneluvalta ehdoista tai asenteista.

    Yhden sisäänostajan osuus busineksen kaatamiseen ("menneet konkkaan") on ihan kukkua. Mikäli yksi naurattava ostaja saa toimittajan busineksen kaatumaan, on toimittajan asiakaskanta aivan liian pieni ja riskienhallinta sitä kautta ollut kadoksissa jo kauan. Lähtökohdat kannattavaan ja pitkäikäiseen liiketoimintaan ovat siis olleet jo alunperinkin huonot.



  16. #136
    Itse jo muutaman pyörän ee-speedistä ostanneena ja muutama tuttukin....ja no problems!

    Tuntuu ny hiukan siltä, että ostaja unohtanu maksupuolen tärkeyden ja sen ettei pyörä siirry kotio sillä punaisella sekunnilla kättelyn jälkeen.
  17. #137
    Lainaa (PrivateeR @ Joulu. 09 2007,23:13) kirjoitti
    Jos siis kaveris on samaa kastia kuin tän ketjun aloittaja, eli sosiaaliset taidot on enempi tuolla valittamisen puolella joustavuuden sijaan, ei siis kande ihmetellä miksi kauppojen tekeminen voipi olla hankalaa.
    Joustavuus ja sujuva kaupanteko? Joo, kyllähän ne kaupat sujuvat joustavasti ihan missä vain kunhan on sopivan notkea ostaja.

    Sulo Vilén: halvalla sain.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  18. #138
    Ei helvetti. Kyllä sitä ollaan niin kovaa motoristia ja mönkijämiestä, mutta uutta laitetta ostaessa käyttäydytään kuin maailman herkimmät ihmiset.

    Ämmien touhua sanon minä! Ei muuta kun hamekangasta ostamaan.
  19. #139
    Lainaa (Herkkutalkkuna @ Joulu. 30 2007,00:24) kirjoitti
    Ei helvetti. Kyllä sitä ollaan niin kovaa motoristia ja mönkijämiestä, mutta uutta laitetta ostaessa käyttäydytään kuin maailman herkimmät ihmiset.

    Ämmien touhua sanon minä! Ei muuta kun hamekangasta ostamaan.


    Räväkkä avaus .ORG! -uralle
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  20. #140
    heheh
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  21. #141
    Lainaa (TeeVee @ Joulu. 30 2007,01:13) kirjoitti
    Lainaa (Herkkutalkkuna @ Joulu. 30 2007,00:24) kirjoitti
    Ei helvetti. Kyllä sitä ollaan niin kovaa motoristia ja mönkijämiestä, mutta uutta laitetta ostaessa käyttäydytään kuin maailman herkimmät ihmiset.

    Ämmien touhua sanon minä! Ei muuta kun hamekangasta ostamaan.


    Räväkkä avaus .ORG! -uralle
    Höh..perus .ORGismiahan tuo on, kaik paska otettava mukisematta vastaan jne...kyl sä tiedät *
    04 Buell xb12s

  22. #142
    Mites nyt kun EE-Speed on "taistellu lasiseiniä" vastaan, ja nyt uudessa paikassa ollaan samoilla linjoilla... ..liittyskö tää 600 euroa toimitusmaksu nyt tähän "lasiseinien maksamiseen"...
  23. #143
    ^ Samaa itsekin naureskelin. ..vaan tais ne listahinnat laskea saman verran silloin kun tuo toimitusmaksu otettiin käyttöön. Oisko nyt sitten hinnat "vertailukelpoisempia", kun miltei kaikissa muissa liikkeissäkin ne toimituskulut peritään erikseen.
  24. #144
    Tuli mieleen, onks toi toimitusmaksu alvi-vapaata rahaa vai kuinka...? Jos on, maksu vaan suuremmaks ja hintaa alas...
  25. #145
    Täältä luetun perusteella näyttäisi siltä, että nuo suht. edulliset hinnat perustuu muutamiin asioihin:

    -Suora kauppa - ei vaihtoja
    -Toimitusajat voi vähän heitellä
    -Takuu ei toimi ihan yhtä jouhevasti kuin
    virallisella maahantuojalla

    Ne jotka näiden kanssa voivat elää, tuntuvat olevan tyytyväisiä. Etenkin jos mikään ei edes mennyt pieleen
    ja takuutakaan ei ole tarvittu. Ne joilla taas on ollut ongelmia näissä ovat tyytymättömämpia. Selvähän se..

    Toisaalta jos hinnat on apteekin hintoja niin ainakin joissain tapauksissa saattaa jopa halvemmalla saada viralliselta
    jälleenmyyjältä.
  26. #146
    Lainaa (Gari @ Joulu. 30 2007,11:44) kirjoitti
    Mites nyt kun EE-Speed on "taistellu lasiseiniä" vastaan, ja nyt uudessa paikassa ollaan samoilla linjoilla... ..liittyskö tää 600 euroa toimitusmaksu nyt tähän "lasiseinien maksamiseen"...
    Hyvä huomio!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  27. #147
    Kiva olisi kuulla niistä tapauksista ja hinnoista kun "viralliselta" on saanut mopottimen halvemmalla...
    The Real Thing ?
  28. #148
    Kaikilla ei se absoluuttinen halvin hinta ole se joka rulaa...
  29. #149
    Lainaa (Gari @ Joulu. 31 2007,17:06) kirjoitti
    Kaikilla ei se absoluuttinen halvin hinta ole se joka rulaa...
    Ei tietenkään mutta esim. itse en kehtaisi vaikkapa pelkästä palvelusta 10-15% ylimääräistä maksaa...
    The Real Thing ?
  30.  
  31. #150
    Lainaa (Unhola @ Joulu. 31 2007,17:11) kirjoitti
    Lainaa (Gari @ Joulu. 31 2007,17:06) kirjoitti
    Kaikilla ei se absoluuttinen halvin hinta ole se joka rulaa...
    Ei tietenkään mutta esim. itse en kehtaisi vaikkapa pelkästä palvelusta 10-15% ylimääräistä maksaa...
    eipä niin, mutta auringon paisteessa on hyvä olla, mut kun homma alkaa kuseen niin silloin vasta punnitaan se hyväliike..ite ainakin huomannut kun on sen viimeisen sentin peräs juossut niin aina on meinannut tulla käsille...mut toki liika on aina liikaa...
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen