Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 238:sta
    Lainaa (Vieras @ Helmi. 07 2008,17:21) kirjoitti
    Lainaa (jetwave @ Tammi. 01 2008,13:00) kirjoitti
    Miten takuukorjaus toimii? Ilmeisesti pitää aina viedä EE-Speediin korjattavaksi, muualla eivät suostu takuuvikoja korjaamaan. Jos ostaa "suomipyörän" niin sen voi viedä minne vaan maahantuojan hyväksymälle korjaamolle.
    Käsittääkseni maahantuojan pitää hoitaa kaikkien takuun alaisten pyörien huollot, riippumatta sen ostopaikasta tai maasta. Tehdashan ne takuukorjaukset loppupelissä maksaa, ei maahantuoja.
    Suomalaiset on vaan niin saatanan kateellista kansaa...
    Ei tarvii, takuu on vapaaehtoista toimintaa. Tuotevirheet on erikseen
    Kannattaa lukea läpi oheinen vääntö TAKUU
    Lainaa (Matva @ Helmi. 07 2008,17:44) kirjoitti
    Ei tarvii, takuu on vapaaehtoista toimintaa. Tuotevirheet on erikseen *
    Kannattaa lukea läpi oheinen vääntö * TAKUU
    Takuun antaminen on vapaaehtoista. Jos se on annettu, niin ei sitä enää voi ottaa pois.

tieskuinkamonennenkokerrantämälinkki
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Ite ostin 5/07 Sv 1000 Ee:stä ja kaikki meni hyvin, jopa niin hyvin että käski hakea mopon aiemmin kun piti!

Ja parasta kun hain mopon en ollut maksanut kun vasta ennakkomaksun! Esko antoi paperit mukaan ja maksoin mopon viikon päästä noudosta, eikä ollut paiseita asiasta.

Tosin eihän Suzukeissa ole ongelmiakaan joten en ole tutustunut niiden hoitoonkaan
    Moro,

Ostin kk takaperin Ee:stä Eskolta uuden mustan -08- M1800R:n ja pyörä on valmiina liikkeessä. Laitatin siihen vielä kaatumaraudat ja kahvalämppärit.

Hinta oli tasan 15250€ lisärojuineen ja toimituskuluineen eli edullinen verrattuna muualle?? Vai mitä sanotte?

Tähän asti palvelu ollut hyvää, mielenkiintoista nähdä miten huollot ym. toimii. Paljon on keskustelua tuolla toisaalla takuu ym. huoltojen toimivuudesta/toimimattomuudesta eri liikkeissä.
    Toivottovasti ei tarvitse takuuhuollossa käyttää, vain nautiskella ajosta.
    Tärkeintä ei ole mitä teet, vaan kuka sinä olet
    Lainaa (ksthb @ Tammi. 01 2008,11:57) kirjoitti
    Hmm.. kysäsin K8 Hayabusa hintaa Tuusmotorilta suoralla kaupalla ilman vaihtoa 16300e, toimitus kuluineen

Ee-Speed (14790e+ tk 600e) 15390e

Kumitassu *15890e

Loppupeleissä hinnan ero on yllättävän pieni

Veikkaisin että hinta ero kutistuu entisestään jos oikein tosissaan kauppoja rupeis vääntään.
    Eräs virallinen diileri tarjosi uutta Hayabusaa kilvissä 15.500 eurolla.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Vain noin 1000 € hinnanero ei ollut jokin aikaa sitten kuin mitättömät 6000 mummoa, ei silläkään väliä ollut
    Aika pitkä juttuketju syntyi, kun joku halusi "varoittaa" lähimmäisiään huonosti kohtelevasta EE-Speedistä. Kaikki tekevät virheitä. Asiakaspalvelussa pitäisi olla täydellinen. Virheitä ei sallita. Kukahan meistä on omissa ympyröissään virheetön (paitsi minä ). Yrittäminen ei ole helppo harrastus. Jos jonkun asiakaspalvelu on valtaosaltaan tyrimistä ja asenne väärä, seurauksenhan me tiedämme. Loppuuhan se. Katastroofi on yrittäjän. Me muut lättäjalat vaihdamme putiikkia ja se siitä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 02 2008,11:11) kirjoitti
    Asiakaspalvelussa pitäisi olla täydellinen. Virheitä ei sallita. Kukahan meistä on omissa ympyröissään virheetön (paitsi minä *). Yrittäminen ei ole helppo harrastus. Jos jonkun asiakaspalvelu on valtaosaltaan tyrimistä ja asenne väärä, seurauksenhan me tiedämme. Loppuuhan se. Katastroofi on yrittäjän. Me muut lättäjalat vaihdamme putiikkia ja se siitä.
    Totta joka sana. Ihmettelen mitä kaikkea tosimotoristit oikein kuvittelevat vaativansa kauppiailta. Itse olen asiakkaana ymmärtänyt, että jousto molempiin suuntiin takaa parhaan lopputuloksen. Tottakai jos homma on yksipuoleista niin kannattaa miettiä realiteetteja ja kysyä muualtakin.

Prätkällä ajetaan räntäsateessa itku silmässä jotain kultapersemerkkiä ja sitten kun pitäisi yhdet jarrupalat ostaa niin ollaan kuin mikäkin marttakerho itkemässä netissä ja perustamassa jotain yhden miehen boikottia, vaikka korvaava mopokauppa sijaitsisikin 100km päässä. Jokainen asiakas, joka kuvittelee olevansa se ainoa, paras, halutuin tai jotain muuta epätodellista, voisi herätä ruususen unestaan todellisuuteen ja jakaa sitä inhmillistä tekijää tiskin toisellekin puolelle.

Itse ainakin olen asiakkaana tämän todennut. Autokauppakin taitaa olla helpompaa, koska autoihin liittyy vahvemmin käyttötavaran leima, eikä homma perustu tunteikkaisiin pitsikuviouniin uusista kromisarvista ja baarin kovimmista teholukemista.
    Lainaa (Herkkutalkkuna @ Maalis. 06 2008,20:35) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Maalis. 02 2008,11:11) kirjoitti
    Asiakaspalvelussa pitäisi olla täydellinen. Virheitä ei sallita. Kukahan meistä on omissa ympyröissään virheetön (paitsi minä ). Yrittäminen ei ole helppo harrastus. Jos jonkun asiakaspalvelu on valtaosaltaan tyrimistä ja asenne väärä, seurauksenhan me tiedämme. Loppuuhan se. Katastroofi on yrittäjän. Me muut lättäjalat vaihdamme putiikkia ja se siitä.
    Totta joka sana. Ihmettelen mitä kaikkea tosimotoristit oikein kuvittelevat vaativansa kauppiailta. Itse olen asiakkaana ymmärtänyt, että jousto molempiin suuntiin takaa parhaan lopputuloksen. Tottakai jos homma on yksipuoleista niin kannattaa miettiä realiteetteja ja kysyä muualtakin.

Prätkällä ajetaan räntäsateessa itku silmässä jotain kultapersemerkkiä ja sitten kun pitäisi yhdet jarrupalat ostaa niin ollaan kuin mikäkin marttakerho itkemässä netissä ja perustamassa jotain yhden miehen boikottia, vaikka korvaava mopokauppa sijaitsisikin 100km päässä. Jokainen asiakas, joka kuvittelee olevansa se ainoa, paras, halutuin tai jotain muuta epätodellista, voisi herätä ruususen unestaan todellisuuteen ja jakaa sitä inhmillistä tekijää tiskin toisellekin puolelle.

Itse ainakin olen asiakkaana tämän todennut. Autokauppakin taitaa olla helpompaa, koska autoihin liittyy vahvemmin käyttötavaran leima, eikä homma perustu tunteikkaisiin pitsikuviouniin uusista kromisarvista ja baarin kovimmista teholukemista.
    vakuutit postauksessasi ainakin pariin otteeseen "itse olen asiakkaana" jne. Haiskahtaa motskarimyyjän kirjoittelulta, vaikkei sillä nyt mitään merkitystä olekaan.. oli pakko! Haha.. tuo sun koko kirjoitus vain haiskahti niin myyjän kirjoittamalta.

- P
    Nonnii... Nyt on ihan omakohtainen kokemus ko firman asiakaspalvelusta... Ei moitteensijaa... Kauppoja ei syntynyt, mutta palvelu oli alusta loppuun asti kohdillaan
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Minä ostin tässä taannoin 1000rr hondan ja ennen kaupantekoa tutustuin moniin jälleenmyyjiin kyseisen pyörän tiimoilta.
    Ee-speed oli hinnoiltaan 1000e edullisempi kuin bike world mutta silti kallistuin bike worldin puoleen kaupoissa.
    Yksi syy oli se että eskolla oli halvin 1000rr mutta rouvani huomasi että se oli kuljetusvaurioitunut takapenkin vieressä perämuoveista lisäksi mallia 06, bike worldista ostamani oli 07 lisäksi sain valita värin.
    Suurin syy mopokauppojen menemisestä bike worldille johtui siitä että kaikkien myyntipuheiden jälkeen en yksinkertaisesta halunnut antaa rahaa kyseisestä pyörästä ee-speedille.
    Bike worldilta sain asiallisen kohtelun , reilu myyjä joka ymmärsi pitää myyntipuheet sisällänsä vaikka olin kuin ensimmäistä kertaa kaupoilla,kaupat syntyivät kun raha ja tavara vaihtoivat tyytyvisiä omistajia.

-Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Kävin tuossa eräässä vantaalaisessa putiikissa katsomassa uutta kymppi-kawaa perheen jatkoksi ja vänkäsin aikani tutulta myyjältä alennusta ku kolmas häneltä ostamani pyörä olisi kyseessä. Sain tonnin alennusta ovh:sta. Muutaman tunnin päästä soittelin ee:lle ja kysyin hintoja. Mitään vänkäilemättä sain pari tonnia halvemman tarjouksen sekä 1kk paremman toimitusajan edellisestä ja avot, tunnin sisällä soitosta olinkin etumaksun verran köyhempi. Kaverilla on kyllä reilusti asennetta, pakko myöntää ja itse säästin pari tonttua jonka voinkin sitten itse itseäni juksaten sijoittaa vaikka mökäpönttöön tms.. Hyvää palvelua ja toivottavasti toteutus sujuu yhtä hyvin.
    ZX-10R '11
    Ostin juuri itte K7 mustan gixxerin EE:ltä viikko takaperin kävin hakemassa.

Kaupat tehtiin hyvissä merkeissä ja palvelu pelas, toimitusajaksi sovittiin 3 viikko ja pyörä tulikin jo 2 viikon päästä liikkeeseen - tosin en sitä käynyt hakemassa kelien takia vielä silloin.

Pyörää hakiessa siinä tilanteessa meinas välistä vähän ihmetyttää kun palvelua sai odotella siinä hässäkässä melkosen kauan, ja sitten pyörästä puuttui ducktaili ja huoltopukki mitkä kauppaan kuului - mutta nyt jälkikäteen miettien ni mitäs noista pienistä, haen ne joku kaunis päivä sieltä kunhan kerkiää, viimeistään sitten huollossa.

Muuten kun joku noista huolloista puhui, niin mulle kerrottiin EE:ltä että huoltaa saa missä vain prätkäliikkeessä ei vaikuta takuuseen.

Nyt kaveri tilasi sieltä uuden Agustan, ja kun hommassa oli pientä viivytystä niin saipahan melkosen roimat alennukset vastineeksi!

Mitä yleisesti tulee näihin asioihin, ni sanoisin että päivä tai pari yrittäjän roolissa valaisis näkökantaa monille ihmisille - itse jo 5 vuotta yksityisyrittäjänä autoalalla toimittuani tiedän myös sen myyjän roolin, ja että asiakkaat ei todellakaan ole mitään ruusunnuppuja.

Kaikki pitää olla 100% ja joka asiakasta pitäisi palvella samalla sekunnilla, puhelimeen pitäisi koko ajan vastata ja vedotaan siihen että "en mä ole soittanu ku kaksi kertaa päivässä", niin - mutta kun puheluita tulee hyvin äkkiä yhteensä sen 80kappaletta päivässä - niin missäs vaiheessa ne käytännön työtehtävät ja tavarantoimitus sitten..

Mm. jonkin erikoistilauksena teetettävän tavaran ennakkomaksusta usein valitetaan, mutta jos tämä vaikka usean tuhannen euron osa jätetään ihan huviksensa noutamatta kun se on suuren työmäärän jälkeen asiakkaalle toimitettu - niin ei siinä niinpäin mitään ongelmaa olekkaan..

Eli sanoisinpa, että kyllä on vikaa yleisellä tasolla asiakkaiden pikku-kullannuppu asenteessakin joka alalla.
    Lainaa (honkkeli1000 @ Maalis. 22 2008,20:41) kirjoitti
    Yksi syy oli se että eskolla oli halvin 1000rr mutta rouvani huomasi että se oli kuljetusvaurioitunut takapenkin vieressä perämuoveista lisäksi mallia 06
    No olipa hyvä että sulla oli rouva mukana joka edes vähän osaa katsoa mitä on ostamassa... *
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
    Lainaa (Dex1 @ Huhti. 11 2008,17:20) kirjoitti
    Mitä yleisesti tulee näihin asioihin, ni sanoisin että päivä tai pari yrittäjän roolissa valaisis näkökantaa monille ihmisille - itse jo 5 vuotta yksityisyrittäjänä autoalalla toimittuani tiedän myös sen myyjän roolin, ja että asiakkaat ei todellakaan ole mitään ruusunnuppuja.

Kaikki pitää olla 100% ja joka asiakasta pitäisi palvella samalla sekunnilla, puhelimeen pitäisi koko ajan vastata ja vedotaan siihen että "en mä ole soittanu ku kaksi kertaa päivässä", niin - mutta kun puheluita tulee hyvin äkkiä yhteensä sen 80kappaletta päivässä - niin missäs vaiheessa ne käytännön työtehtävät ja tavarantoimitus sitten.. *

Mm. jonkin erikoistilauksena teetettävän tavaran ennakkomaksusta usein valitetaan, mutta jos tämä vaikka usean tuhannen euron osa jätetään ihan huviksensa noutamatta kun se on suuren työmäärän jälkeen asiakkaalle toimitettu - niin ei siinä niinpäin mitään ongelmaa olekkaan..

Eli sanoisinpa, että kyllä on vikaa yleisellä tasolla asiakkaiden pikku-kullannuppu asenteessakin joka alalla.
    Onhan se ihan luonnollista että odotetaan palvelua, auto tai moottoripyörä on useimmiten ihmisten suurin hankinta asunnon jälkeen. Jos on uutta ostamassa, saa siihen laittaa keskivertoreiska vuoden-parin palkat kiinni, joten kai sitä nyt odottaa jonkunlaista palvelua tehdessään moista investointia.
    Hitaus on malttia!
    ANY10.
    Mikäköhän ko. casen nykytilanne on?
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    En ota kantaa minkään liikkeen asiakaspalvelun tasoon tai miten sitä missäkin tulis hoitaa ollenkaa - aivan liian hämärää meikäläiselle varsinkaan, kun en näitä kaikkia eskoja ja fänkkejä tunne ollenkaan. Parilta villeltä olen ostellut jotakin mopoja ja osia ja niiden kanssa hommat on hoituneet todella jouheasti.

Mutta...

Lainaa (honkkeli1000 @ Maalis. 22 2008,20:41) kirjoitti
    .. EE-speed oli hinnoiltaan 1000e edullisempi kuin Bike World mutta silti kallistuin Bike Worldin puoleen kaupoissa. ...
    .. Bike Worldista ostamani oli 07 lisäksi sain valita värin.
    ... kaupat syntyivät kun raha ja tavara vaihtoivat tyytyvisiä omistajia.
    Tässäpä se oleellisin taitaa ollakin epävirallisista ja virallisista maahantuontikanavista?

Kiitos "rinnakkaistuojat"! Juuri teidän ansiostanne me kuluttajat voimme valita myös virallisen maahantuojan vaikka vain sitten ylivuotisista laitteista sopuhintaan sen mikä eniten miellyttää.

Nyt ei tarvii tinkailla siitä ovh:sta käteisalennus kolmee sataa euroon tai 5%, kuten joskus ennen? Voi lähteä hieromaan kauppaa valmiiksi tingityltä, ovh. hintaa 15-20% edullisemmalta tasolta - aika mukavaa vai mitä?

Lainaa (FJ20 @ Maalis. 01 2008,16:20) kirjoitti
    Lainaa (ksthb @ Tammi. 01 2008,11:57) kirjoitti
    Hmm.. kysäsin K8 Hayabusa hintaa Tuusmotorilta suoralla kaupalla ilman vaihtoa 16300e, toimitus kuluineen
    Ee-Speed (14790e+ tk 600e) 15390e
    Kumitassu *15890e
    Eräs virallinen diileri tarjosi uutta Hayabusaa kilvissä 15.500 eurolla.
    D44-4! Ja minkähän takia nämä viralliset näin "häiriintyneesti" markkinoilla toimivat?
    Pitäskö ne hampaat irvessä markkinaosuuksistaan kiinni vai ihan hyvyyttään noita laitteita reippailla alennuksilla tarjoavat?

/z
    Lainaa (PrivateeR @ Huhti. 12 2008,22:15) kirjoitti
    Malliesimerkki, kun tuupataan juttu otsikoineen julkisuuteen ja sitten häivytään takavasemmalle pää pensaaseen.
    Kokonaisuudessaan topicin otsikko roikkuu täällä ja antaa mahdollisesti väärän kuvan koko firmasta yhden tyytymättömän keuhkoamisesta. Jossa siinäkin tuntui olevan kaksi puolta!
    Kokonaisuutena kun läpi lukee, tuntuu olevan enemmän tyytyväisiä kuin tyytymättömiä. Fiksuna EE kuitenkin tuntuu keskittyvän olennaiseen, eikä lähtenyt Tylyttäjän-tuomion esimerkin innoittamana ajamaan asiaansa.
    Vaikka tuo otsikko ja sitä seuranneet viestit olisivat saattaneet menestyä leivättömässä pöydässä.
    Lainaa (Matva @ Huhti. 13 2008,12:54) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Huhti. 12 2008,22:15) kirjoitti
    Malliesimerkki, kun tuupataan juttu otsikoineen julkisuuteen ja sitten häivytään takavasemmalle pää pensaaseen.
    Kokonaisuudessaan topicin otsikko roikkuu täällä ja antaa mahdollisesti väärän kuvan koko firmasta yhden tyytymättömän keuhkoamisesta. Jossa siinäkin tuntui olevan kaksi puolta!
    Kokonaisuutena kun läpi lukee, tuntuu olevan enemmän tyytyväisiä kuin tyytymättömiä. Fiksuna EE kuitenkin tuntuu keskittyvän olennaiseen, eikä lähtenyt Tylyttäjän-tuomion esimerkin innoittamana ajamaan asiaansa.
    Vaikka tuo otsikko ja sitä seuranneet viestit olisivat saattaneet menestyä leivättömässä pöydässä.
    Joo samaa mieltä. Tais tulla topicin aloittajalle nokkiin tässä jutussa ku ei replyjä oo kuulunu enää vähään aikaan.

*thumbs up* EE-Speed
    "Faster, Faster, until the thrill of speed overcomes the fear of death." - Hunter S. Thompson
    Tarvitsee tässä itsekkin mainostaa kyseisen liikkeen toimintaa.

Sivuillaan lupaavat noin parin viikon toimitusaikaa. Tällä hetkellä itsellä on mennyt 7 viikkoa kauppojen sopimisesta. Joten kampe on 5 viikkoa myöhässä. Aavistelin että semmoinen 4 viikkoa saattaisi mennä lupauksesta huolimatta. Pari viikkoa sitten soittaessani oli ehkä kuulemma liikkeessä. Kauppoja tehdessä nimenomaan katsottiin, että mopedi on varastossa ja saadaan toimitettua kahden viikon aikana.

Muuten palvelu on ihan asiallista, mutta tuo utopististen toimitusaikojen lupailu menee mulla ainakin yli hilseen. Koko tänä aikana ei ole kertaakaan otettu yhteyttä ja ilmoitettu että menee pitkäksi.

Vituttaa kun 10 k€ makaa paikassa joka ei tuota tippaakaan. Ajokelitkin alkaa olemaan kohdallaan. Jos mä tän olisin arvannut, niin olisin kantanut rahani muualle. Kai se vaan on kärvisteltävä tämänkin asian kanssa.

Että peukkua vaan munkin puolesta, paljon oot saanu aikaan mopomarkkinoilla, mutta alkaako jo menemään liian kovaa?

anna anna anna raha raha raha raha maksa osta saat heti varmasti nopeasti älä älä älä soita mulla on kiire kiire kiire raha raha anna.

Sikäli kun katsoo hintoja niin ei ne halpoja ole.
    aikasemmin hinta piti sisällään kulut, nyt on kulut 600e
    anna anna anna raha raha raha

eikös robin hoodistakin tullut lopulta kuningas.

-Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Njaa, oma mopo tuli just niinkun pitikin, ja oli sellanen mitä oletinkin sen olevan (pl. keula joka on hippasen löysä ja mitä nyt ravistelee sillon tällön) Vissiin ihan vaan yksilö kuitenkin. Mutta korjattiinko sitä ee:llä? Ei. Sanoivat että jos sitä joku osais säätää jos se sillä paranis..

Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Lainaa (Mika 14R @ Huhti. 12 2008,22:04) kirjoitti
    Lainaa (Dex1 @ Huhti. 11 2008,17:20) kirjoitti

Kaikki pitää olla 100% ja joka asiakasta pitäisi palvella samalla sekunnilla, puhelimeen pitäisi koko ajan vastata ja vedotaan siihen että "en mä ole soittanu ku kaksi kertaa päivässä", niin - mutta kun puheluita tulee hyvin äkkiä yhteensä sen 80kappaletta päivässä - niin missäs vaiheessa ne käytännön työtehtävät ja tavarantoimitus sitten..

Onhan se ihan luonnollista että odotetaan palvelua, auto tai moottoripyörä on useimmiten ihmisten suurin hankinta asunnon jälkeen. Jos on uutta ostamassa, saa siihen laittaa keskivertoreiska vuoden-parin palkat kiinni, joten kai sitä nyt odottaa jonkunlaista palvelua tehdessään moista investointia.
    Ni-men-o-maan näin!

Enemmän ja parempaa henkilökohtaista palvelua saa ostamalla 200e maksavat silmälasit kuin 20000e maksavan moottoripyörän. Silmälasien toimitusajaksi usein luvataan just 2vkoa. Jos kahden viikon päästä niitä ei ole tullut ja soitat nissenille mikä on tilanne, niin aivan saletisti sieltä sentään vastataan puhelimeen ja kerrotaan mikä on tilanne ja pahoitellaan viivästymistä. Sitten kun pokat on saatu niin niitä käydään moneen kertaan vääntelemässä kohdalleen kun eivät oikein istu asiakkaan molopäähän. Mutta nou hätä, aina jaksaa rillikaupan tyttö säätää niitä kerta toisensa jälkeen iloisena...

Ja kummastakohan jää parempi kate myytyä kappaletta kohden kauppiaalle? Mpstä vai rilleistä?

Asiakas on aina oikeassa. Kunnes on maksanut.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    juu ei ole tarvinnut rilli kaupoissa katua eikä sen enempää mopo kaupoissakaan, ostaa vain oikeasta paikasta.
    Mun mielestä hienointa tässä mopon hankinta asiassa onse kun niistä odotus ajoista on ollut puhetta niin mun oli tarkotus ottaa mopo vapuksi ajoon mutta aikaistin sitä liki kahdella viikolla eikä asiassa ollut mitään ongelmaa.
    tu hakee mopos kun haluat

vähän toista kun anna raha raha maksa , älä soita enäää!
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
    Tänään rekisteröitynyt, eli märkäkorvainen noviisi.

Tämä oli se ketju, joka sai minut tilaamaan pyöräni EE-speediltä, joten avaudun tänne vähän.

Syy, miksi tämä sai minut asioimaan EE-speedin kanssa oli omistajan kommentit tähän ketjuun. Jokusia muitakin kommentteja lukeneena huomasin, että tuollaisen miehen kanssa olisi kiva asioida, ja niin vain se hintakin näytti kohtuullisen edukkaalta. Tinkiä vielä pitää.. =)

Omat kokemukset on toistaiseksi rajoittunut siihen, että kyselin tarjouksia, tilasin pyöräni, maksoin tilausmaksun ja olen vastaanottanut ilmoituksen, että tallessa on, kunhan vain pääset noutamaan. Ja kaikki tämä on mennyt hymy huulessa ja varsin kivuttomasti.

Se on sääli, miten tämän ketjun otsikko komeilee avausten etusivulla. Niin paljon on kuitenkin tullut hyvää palautetta liikkeelle, eikä alkuperäisestä asiasta kuulunut lopputulostakaan. Toivottavasti kävi hyvin, tai hyvin huonosti.

Jos muuten oikein ymmärsin, niin ketjun aloittajan mukaan hinta mönkijästä EE-speedillä olisi ollut 14 000 ja toiselta toimittajalta 18 000? Olisi saanut minut kuuntelemaan vähän vittuiluakin tuo hintaero =)

Miten kaikki motoristit saakaan keväällä sen uniikin kuningasajatuksen, että pärrähän mun pitää saada. Jos sen haluaa varmasti ajoon ensimmäisinä kevätpäivinä, niin eikö sen hyvänen aika voisi tilata vaikka tammikuussa? Ei minulle virallisetkaan maahantuojat antanut takuuta, että kyllähän niitä saa koko kevään parin viikon toimitusajalla. Sen sijaan sanoivat, että jos et tilaa heti, niin saattaa jäädä mopo saamatta.

En usko, että kyseisen liikkeen täytyy tapella ihan joka asiakkaasta: taitaa olla Suomen suurimpia nykyään. Muutenkin hatunnoston arvoista, että tällainen toimija on tullut markkinoille. Ei voi kun kuvitella, miten paljon enemmän mopot maksaisi vieläkin, jollei näitä olisi. Ajatelkaapa erästä Amerikkalaista puolivalmistepyörää, jolla ei ole kunnollista rinnakkaistuontiverkostoa. Hinnat on helvetin korkealla, vaikka jenkkien rakas dollarikin on sukeltanut pohjamutiin. Nyt tehdas ilmoittaa pistävänsä linjoja toppiin, kun ei kannata. Luulisi, että hinnat laskisi, jos myynti ei vedä, vaan ei. Kai ne tuollakin tavalla pysyy ekslusiivisina laitteina=) Ihmetellä pitää.. :-S

Ihmiset taitaa olla todella erilaisia palveltavia. Itse ainakin tykkään pyöriä ja hyöriä liikkeissä tuijottelemassa tavaroita. Osaan kyllä itse kysyä apua, jos sitä tarvitsen. Ja sitten jos tarvitsen, tärkein ominaisuus myyjällä olisi tietää jotakin myytävistä tuotteista. Tämä puoli lienee EE:ssä kunnossa? =) Jurppii erimoiset nuoleskelijat, jotka eivät osaa asiaansa. Monenlaista säätäjää tekee autokauppaakin ihan merkkiliikkeessä. =)

Ihmettelen sitäkin, miksi monet tulee tällaiseen ketjuun kertomaan mielipiteitään paikasta, jonka kanssa ei ole ollut missään tekemisissä? Sen juuri ymmärrän, että jos on jotakin kokkaraa tullut, niin siitä kerrotaan, muttei sitäkään tarvi oikein helvetisti kailottaa.

Sitten vielä surraan, että kun pitää ihan tilausmaksukin maksaa. Sen verran olen joskus myynyt tavaraa, että tiedän asiakkaan mielen olevan ailahtelevainen. Tuleepa myyjällekin huoleton olo siitä, ettei jää romut nurkkaan kuleksimaan. Massapyörien tapauksessa ei taida tosin olla väliä. Taitaa muuten jokunen tukkurikin antaa vain korvamerkittyjä kapistuksia näin rinnakkaistuojille, joten ostajan toisaalta pitääkin olla selvillä?

Ai niin, ja pääomatuottotappio omalle käsirahalleni on noin 80 €, miten mä siitä selviän? Ai niin, pyörän hinnassahan se taisi tulla takaisin.

Kyllä minäkin sitten tulen kertomaan lopputuloksen kaupasta, kun on ensihuolto tehtynä.

Siihen asti malttia liikenteessä ja pyöräkaupoissa. Ensimmäiset uhrit on jo liikenteessä tullut.. =( Ja ensi keväänä pyörät tilaukseen kaksi päivää aikaisemmin, jos ei pinna pidä..
    Lainaa (Jou_ni @ Huhti. 25 2008,06:16) kirjoitti
    Tänään rekisteröitynyt, eli märkäkorvainen noviisi.... jne
    Tässä on vahvasti asiaa.

Vaan eipä taida Eskon hermot mennä vaikka toi vähemmän mairitteleva otsikko tuolla pyöriikin kuukaudesta toiseen.

Aloittajalta fiksu homma jättää lopputulos ilmaan. Kertoo jotain siitä, paljonko tälle jutulle kannattaa antaa painoa.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Lainaa (Jou_ni @ Huhti. 25 2008,06:16) kirjoitti
    Ihmettelen sitäkin, miksi monet tulee tällaiseen ketjuun kertomaan mielipiteitään paikasta, jonka kanssa ei ole ollut missään tekemisissä?
    Sen takia kun sana on vapaa ja foorumi on tehty sen käyttämiseen. Moni EE-Speedin konseptiin negatiivisesti suhtautuva ei siellä ikinä asioikaan, mutta eiköhän heilläkin ole oikeus mielipiteensä kertoa.

Olet kyllä ihan oikeassa siinä, että ei ole oikeastaan reilua liikettä kohtaan tuo otsikko, kun voittopuolisesti palaute on positiivista. Mut semmosta se on kun sana on vapaa. Joku hakee inspiraationsa kirjoittamiseen huonosti menneistä kaupoista ja vitutuksesta. Sitten jos/kun saa asian sovittua, niin ei jaksakaan enää tarttua näppikseen. Joku toinen taas kehuu ainoassa viestissään foorumille kauppoja ennen kuin on tavaraa edes saanut. Eli käytännössä kertomuksesi tähän asti on, että maksaminen sujui tosi kivuttomasti ja sujuvasti. Tämä uberinformatiivinen tieto on varmasti vähintään yhtä tärkeätä lausua julki kuin ne muutamat negatiiviset postaukset, jotka ee-speedistä on nettiin pläjähtänyt.

Mutta kuten jossain aiemmin totesin, ei asiointi ee-speedissä ole minullakaan kaukana ollut, ja hinnan vuoksi saatan sinne vielä joskus lompsia mikäli kohdalle sattuu sopiva pyörä sopivaan hintaan. Aina ei kuitenkaan ole päivänselvää että hinta olisi siellä edullisin. Muualtakin kannattaa kysellä.
    Mitä ne ulkomaalaisetkin meistä ajattelevat jos Ahveniston moottorirata suljetaan?
    Eiköhän se pointti ollut omalta kohdaltani siinä, että siellä se pyörä vartuaa, kunhan vain käy poimimassa pois. Vai epäiletkö, että vielä kampataan kynnyksellä? =)

Mutta jos tuo oli poimintasi viestistäni, niin ymmärrän hyvin, miten täällä provosoidutaan.. =) Sitä se on kun on vapaa sana =)

*lähtee lukemaan harrikkamiehen seikkailuja siinä toivossa, että saa tosimotoristien respektit *

No ei malta olla pientä piikkiä heittämättä. Älä Jou_ni masennu. Kerro sitten kun pyörä on haettu ok.
  30.  
    Voihan se olla niin että negatiivinen palaute on saanut jotain muutosta aikaseksi.
    sekin on mahdollista että liikkeen siirryttyä omiin tiloihin ja täytettyään tunnetut moottoripyöräliikkeen tunnusmerkit on omistajalla aikaa hoitaa asioita ja jättää osan tehtävistä muille työntekijöille.

...Pitkälle on tultu siitä kun autotallin edessä oli mies ryttyset rahat taskussa.
    -Honda CBR 1000 RR -07
    -Honda CBR 1100 XX -06
    -Suzuki SV 1000 S -03
    -Suzuki GSX 600 R -99
    -Kawasaki KLE 500 -91
Sivu: 7 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5678 ViimeinenViimeinen