Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    törmäsin nettimotossa tuollaiseen Honda CX:ään , joka näemmä on museokatsastettu.
    Aina olen luullut ja uskonut ettei museorekisteriin sais ajoneuvoa joka ei ole lähes tismalleen orggiskunnossa. Tuon myytävänä olevan cx:än väri ja lisävarusteet eivät ainakaan mielestäni olleet vakiovarustusta.
    Korjatkaa jos olen väärässä...
    S u z u k i *G S X *1 4 0 0 *K 6
    Väritys on ainakin aika vieraanoloinen mutta jos noita on tommoisena ollut niin sitte... Oman aikansa tyypillisiä varusteita kai sallitaan.

Tai sitten katsastuksen jälkeen on tehty muutoksi. Tiedän ainakin yhden tapauksen jossa on pyörä käyty katsastamassa kaverilta lainatuilla osilla ja sillai... paskannetaan omaan pesään ja laajemmassa mitassa loppuu pian koko museovakuutus.

Jos epäilyttää niin yhteys VMPK:hon jossa on paperit ja kuvat katsastushetkeltä...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa kirjoitti
    Hyvä ja alkuperänen pikku customi. Täysin kunnossa, laukut ja visiiri löytyy siisti kuntoinen myydään museokatsastettuna.
    Ilmoituksessa ei lue "Museokatsastettu" vaan "Myydään museokatsastettuna" joka siis mielestäni viittaisi siihen ettei pyörää ole vielä näytetty. Ei liene syytä ainakaan vielä vetää hernettä nenään.
    Dirty Nasty Furriner
    Kyllä toi tollasenaan menee pohjanmaalla museokatsastuksesta läpi, kokemusta on. Silti täytyy todeta että ei tuo ole lähelläkään museokuntoista tuossa kuvassa. Pleksit, laukut, telineet, pakoputket noin alkajaisiksi pois tai vaihdettava.
    Toi museokatsastus homma on niin kirjavaa että ei voi ihmetellä että mikään instanssi ei ole siitä vielä päreitään polttanut. Tiedän itse tapauksia joissa ihan selvästi on välitetty huithapelia siitä että onko pyörä alkuperäinen vai ei, on riittänyt että yleisilme on ollut jotakin sinne päin. Sitten toisaalta tiedän pari semmoista tapausta jossa on hiuksia halottu.
    Itse ostin viime syksynä yhden jammun pohjanmaalta joka oli museokatsastettu ja kuitenkin siinä oli satula rikki, äänen vaimentimet väärät, pakoputkistosta puuttui kokonaan tasausputki, lyhdyt korvat olivat väärin päin, ja muutenkin yleisilme oli nuhjuinen, vääriä pultteja näkyvillä paikoilla, katkaisimet kuluneet maalipinnoiltaan niin että osin maali puuttui. Itse en olisi koskaan edes kehdannut viedä sitä siinä kunnossa museokatsastukseen.
    Empäs oo valkoista ennen nähnyt,edes kuullutkaan,mikälie police spesiaali mutta voip ollakkin aito

Ja vanhana CX omistajana sanoisin että ei tuo oo museokuntoinen läheskään,mutta jos myyjä haluaa katsastaa museoon ja kuvittelee saavansa anna kokeilla ensin
    Ja tuo 3200€ kyllä museokatsastettu kuuluu sitte mielestäni olla ainakin erittäinsiisti jopa miltei uutta vastaava (niitäkin on)

JaJoo,on kuulemma alueellisia eroja on tuossa museokatsastuksessa.

http://www.cx500-online.de/modelle.htm
    http://www.bikez.com/motorcycles/hon...500_c_1980.php

6.  
    Poliisimallihan tuo on.

http://auto.howstuffworks.com/1980-honda-cx500.htm

Löytyy muuten kolmipyöräistäkin poliisimallia.
    Honda CBR1000F -99
    ex Honda CBX750F -85