Moro,pitäis tällainen putkensiirto sarja löytyä ja vm.06.
Parempipuolisko ilmoitti haluavansa tuollaisen ovaalinmuotoisen sivulle,kun nyt takapuolen alta kulkevat.
Kummallisia nuo naiset *![]()
Mistä tuollaista hakis??
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Helpoimmat kaks,,,, Vaiha pyörää jossa jo valmiiks rööri sivulla ja ovaali, tahi pistä nainen vaihtoon.
Ei siis järkevää vastausta![]()
En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
Pistät vaan jonkun pöntön roikkumaan takajalkatapista ja piilotat ne originaalivaimentimet jonkin ritilän taa![]()
Akalle näytin nämä teidän vaihtoehdot,kun ei minua uskonut *(Karban @ Loka. 26 2007,23:17) kirjoitti
Eli vaihtoehto 1:yritän vaihtoautopörssin kautta työntää akan ja mopo ongelman muille *
Vaihtoehto 2anen sille jonkin pirun pöntön sivulle joka kolisee vielä maahan mutkissa ja vakuutan että hyvältä kuulostaa ja näyttää *
Tämä olis sille aivan oikein,kun selailee lehtiä ja kyselee,miksi mulla ei ole tuota ja tuota ja tuota ja tuota.. *![]()
Anna sitten sille järkevä vastaus,kun sillä on se saatanan päähänpinttymä *![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Mimmillä on makua. Esim. Laser tekee R6R:n moto-gp tyylistä vaimenninta, jonka hitsaat itse tekemääsi putkeen, joka tulee koneen alta sivulle. Vanha putki vaan rälläkällä pois ja suunnistat lähimmälle metallipajalle.