Onko porukoilla minkälaisia kokemuksia Roadster tai Summer screenistä Rocketissa?
Mulla on Flyscreen, mutta tekisi mieli hommata suojaavampi reissuille. Olisi helppo vaihtaa tarpeen mukaan, kun käyvät samaan kittiin.
Flyscreenillä olen huomannut, että kun on mamma takana, pyörteet nykii välillä pirusti päätä sivusuunnassa.
Tekis mieli ostaa korkeampi roadster malli, mutta jostain luin että viima piiskaisi suoraan pottaan? Miten on?
Kuluneen kesän ajelin roadster-pleksillä ja ala ilmanohjain lätkät kiinni telareissa.Ei pleksi ikinä tuulettomaksi tee,mutta 170cm.lyhyenä en pois ottais,suojaa se kuitenkin...turbolenssia tulee muualtakin kun vaan ylhäältä,tankin ala-suvuiltakin nousee syliin ja kypäräänkin pyörrettä ja siis meteliä.
Rakettia ennen ajelin wingillä ja eroa tietty tuulisuudessa on,mutta raketti on raketti lasilla tai ei...
Mie olen kanssa 2 kesää ajanut roadsterilla ja olen ollut myöstyytyväinen. Voihan se pitemmällä kuskilla tuuli vinkuakin, mutta näin pätkänä ei ole haitannut.![]()
Olen itse 183 pitkä. Tiedä sitten miten paljon on eroa lyhyemmän kuskin kanssa...
Saahan sitä vähäsen säädettyä ja samaan kiinnitys-sarjaan menee tietty muita laseja...
Lyhyemmässä Summer Screenissä jää vissiin potta suht vapaaseen ilmavirtaan. Tiedä sitten olisko parempi ? Olis ainakin halvempi...
mulla myös se fly eli se pikkuinen , hieman pyörteitä tulee kypärään, mutta kaikki pyörteet ja pään viskominen loppui heti kun vaihdoin kypärään missä on spoileri takana..
Järjetön ero ei mitään pyörrettä tai vispaaminsta
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Kypäränä mulla Schuberth S1.(tr3 @ Marras. 15 2007,07:49) kirjoitti
Ja tosiaan vispaaminen tapahtuu ainoastaan, kun mamma istuu takana...
Ostinpa sitten Roadster screenin.(jkz66 @ Loka. 26 2007,15:26) kirjoitti
Nyt ei muuta kun kevättä odotellaan, että pääsee testaamaan.![]()