Tulokset 1:stä 20:een 20:sta
  1. #1
    Tämä näyttää oikein hyvältä. Perinteinen moottoripyörä varttikatteella.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN....da400sb

    Ja sama nakuna tietysti.
    .
  2. #2
    Ihan cooleja on kyllä juu. Sais olla vain hippusen tehokkaampia mopottimia.
    Kawasaki Er-6f
  3. #3
    mutta missä viipyy uusi xx ?
    tallissa nyt
    yamaha rd125 -80
    Pitbro 125 -07 4t crossi
    hondacbr 1100xx -05
    yamaha fz1 -10
    ex
    cbr600 -99
  4. #4
    Tuossa on lisäkuvia hienosta CB1100R retrosta. Kovin näyttää tuotantomallilta jo pyörä. Toivottavasti saadaan markkinoille pikaisesti.

    http://world.honda.com/Tokyo20....10.html

    http://world.honda.com/Tokyo20....11.html

    Ohessa Blackbirdin koneesta muokattu testimuulimoottori.

    http://world.honda.com/Tokyo20....14.html

    CB1100F

    http://world.honda.com/Tokyo20....12.html

    CB400 hyper VTEC

    http://world.honda.com/Tokyo20....18.html
    .
  5. #5
    Tämähän on periaatteessa ihan sama, kuin isoveli CB1300. Eli uutta vain se, että on pienempi...toki jotain uutta tekniikkaa ja pieniä muotoilueroja. Itse ottaisin tuon 1300 version, mutta monille riittää pienempikin.



    Viisas pääsee vähemmällä!
  6. #6
    Kyllä on Hondalta taas tulossa kasa Blaah malleja
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #7
    Noi retrovehkeet kyllä sytyttää meikäläisen... Toivotaan että muutkin valmistajat herää tähän tyylisuuntaan A.S.A.P!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #8
    kun ei viitsi kutsua pyöriä rumikisi, niin kutsutaan sitten retrohenkisiksi.
    Kawasaki ZX-10R 2008.
  9. #9
    CB1100R:ssä on 1140cc moottori. Ohessa pieni videonpätkä pyörästä. Juotajan esittelypuheet eivät oikein tulleet selväksi kuitenkaan.
    Pyörä näyttää hyvin tuotantovalmiilta peliltä. Josko se 2009 tulisi markkinoille.

    http://www.honda.co.jp/motorshow/mot...00r/index.html



    .
  10. #10
    Lainaa (Compañero @ Loka. 27 2007,21:24) kirjoitti
    Tämähän on periaatteessa ihan sama, kuin isoveli CB1300. Eli uutta vain se, että on pienempi...toki jotain uutta tekniikkaa ja pieniä muotoilueroja. Itse ottaisin tuon 1300 version, mutta monille riittää pienempikin.
    ei noin pientä (CB400) varmaan edes tuoda Suomeen, toisin kuin Japanin omilla markkinoilla & sillä suunnalla lainsäädäntö rajoittaa suurempien markkinoita
    RS125->GPZ500S->ZX-6R 636a->ZX-6R 636c->RSV1000R->ZX10R"c"->950SM->ZX10R"c" 9"extended->SV1000S->XR650R/SM->ZX-6R 636a->KTM350FR->CBR1000RR(SC57) + KLX450R->Magna(RC43)->RC390->HM796->Multistrada1000DS->VMX1200
  11. #11
    Lainaa (vma @ Loka. 28 2007,17:38) kirjoitti
    CB1100R:ssä on 1140cc moottori. Ohessa pieni videonpätkä pyörästä. Juotajan esittelypuheet eivät oikein tulleet selväksi kuitenkaan.
    Pyörä näyttää hyvin tuotantovalmiilta peliltä. Josko se 2009 tulisi markkinoille.

    http://www.honda.co.jp/motorshow/mot...00r/index.html
    Onko mistään selvinnyt paljonko tuossa on löylyä? Pyörä on kyllä äärimmäisen kiinnostava ja melkein pakko-ostos jos se tulee markkinoille.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!
  12. #12
    Tuollasen 400cc pelin huolisin kyllä....
    <span style='font-size:9pt;line-height:100%'><span style='font-family:raavi'><span style='color:#000F22'>Samu69<- Sellainen timpuri joka osaa pystyttää ihan omin käsin mirrille kiipeilypuun.
    -Olemassa on vain kolme ihmistyyppiä, ne jotka osaavat laskea, ja ne jotka eivät osaa.
    -Minkäs teet kun sanoo mitä ajattelee, muttei useinkaan ajattele mitä sanoo</span></span></span>

    <span style='color:A8A8A8'>...Oma "Space" ...</span>
  13. #13
    Lainaa (Tctic @ Loka. 28 2007,19:52) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Loka. 28 2007,17:38) kirjoitti
    CB1100R:ssä on 1140cc moottori. Ohessa pieni videonpätkä pyörästä. Juotajan esittelypuheet eivät oikein tulleet selväksi kuitenkaan.
    Pyörä näyttää hyvin tuotantovalmiilta peliltä. Josko se 2009 tulisi markkinoille.

    http://www.honda.co.jp/motorshow/mot...00r/index.html
    Onko mistään selvinnyt paljonko tuossa on löylyä? Pyörä on kyllä äärimmäisen kiinnostava ja melkein pakko-ostos jos se tulee markkinoille.
    Valitettavasti ei ollut teholukemia. Olisiko 100 - 120hepua realistinen arvio?

    Length: 2060mm
    Height: 1180mm
    Width: 730mm

    Nuo tiedot sivulla olivat. Painoa ei mainittu.
    .
  14. #14
    Tuo 1100: nen herkistää mielen. Tulee 70- luku mieleen, Mutta uudella tekniikalla. Toivottavasti tuodaan tännekin että pääsee kaupoille.
    Mopoilua vuodesta -74
    Suzuki Hayabusa vm 2004

    Oi järki hoi,älä tuhoa luovaa hulluutta !
  15. #15
    Aika karmivan näköinen etupää tuossa CB1100R:ssä. En oikein ymmärrä miten tuo voi olla jonkun mielestä mitenkään kaunis. Takapää menettelee. Mutta sanovat että kauneus on katsojan silmässä...
  16. #16
    Voisi kai sanoa, että moottoripyörä on epäonnistunut, jos se ei herätä tunteita rajusti puolesta ja vastaan.
    Meikän mielestä tuo CB1100R on ehkä maailman sairaanneks makein peli. Siis kerta kaikkiaan aivan upea laite.



    Honda CBR 1000 RR -08
  17. #17
    Lainaa (Pahus @ Marras. 02 2007,10:10) kirjoitti
    Aika karmivan näköinen etupää tuossa CB1100R:ssä. En oikein ymmärrä miten tuo voi olla jonkun mielestä mitenkään kaunis. Takapää menettelee. Mutta sanovat että kauneus on katsojan silmässä... *
    Pyörähän on kopsu vanhoista "hyvän ajan" kilpapyöristä. Silloin nuo etupään katteet olivat paljosti tuon suuntaisia. Siitä muodot.

    Ja hieno se on. Todella hieno.
    .
  18. #18
    Aika pitkälti tuoltahan se CB1100R näytti 80-luvulla.. ..niinkuin tää retromallikin nyt..
  19. #19
    Lainaa (vma @ Loka. 26 2007,12:38) kirjoitti
    Tämä näyttää oikein hyvältä. Perinteinen moottoripyörä varttikatteella.

    http://www.motorcyclenews.com/MCN....da400sb

    Ja sama nakuna tietysti.
    Aika siistin näköinen ja vieläpä 4-pyttynen kone... tuolle saattaisi olla menekkiäkin enemmän kuin tämän päivän 2-pyttysille viissatasille (Jos niitä nyt vielä myydään)
    Honda CBR1100XX
  20.  
  21. #20
    Voi hyvinkin olla, että nuo 400cc mallit ovat pelkästään japanin sisämarkkinoille. Siellä noita pieniä pyörämalleja on vaikka kuinka ja paljon.
    Ei riemulla rajaa, kun pappiksella ajaa!