Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 98:een 98:sta
    Kiitos! Kyllä, tuota juuri.
    No voi hitto kaikkea sitä sattuu onnekseni ite olen nyt toipunut melkein täysin, jäljellä on oikeestaan enää nenän paha kutina sisäpuolelta eli rustosta ja suurehko arpi nenässä, jonkun verran kipee sillon tällön varsinkin jos hieman johonkin kolauttaa niin saattaa olla kipeä päivän kaks. Usein myös herään yöllä todella kovaan pamaukseen minkä oletan olevan kolari tilanne? kaikki korvaukset olen saannu asiallisesti ifiltä nyt ja vielä odottelen vielä 10kk jotta saan kosmeettiset korvaukset.
    Yamaha xv1100 -89
    Tuosta kutinasta. Tässä saattaa olla samasta kysymys, mitä minulle sanottiin kasvojen erilaisten tuntojen osalta leukakirurgian poliklinikalla Kirralla. Hermoratojen korjautuminen luonnollisena jatkuu 1,5 vuoden ajan. Silloin jäljellä olevat tuntemukset ovatkin sitten pysyviä. Kutina ja ylimääräinen herkkyys on minulle kerrotun mukaan merkki paranemisesta.
    Minulle ei ole tullut kolaristani mitään takaumia, ei uniin eikä muutenkaan ole muisti palaillut pätkittäin, vaikka raportissa lukee, että potilas ollut tajuissaan ja pystynyt kuvailemaan vammansa tapahtumapaikalla hyvin. Tuntuu omituiselta, vaikkakin tiedän, että tuota mainitsemaani on ollut toteamassa lääkäri(t), jotka ovat olleet paikalla lähes heti kolarin tapahduttua.
    Lainaa (1955 @ Joulu. 19 2007,07:13) kirjoitti
    Tuosta kutinasta. Tässä saattaa olla samasta kysymys, mitä minulle sanottiin kasvojen erilaisten tuntojen osalta leukakirurgian poliklinikalla Kirralla. Hermoratojen korjautuminen luonnollisena *jatkuu 1,5 vuoden ajan. Silloin jäljellä olevat tuntemukset ovatkin sitten pysyviä. Kutina ja ylimääräinen herkkyys on minulle kerrotun mukaan merkki paranemisesta.
    Minulle ei ole tullut kolaristani mitään takaumia, ei uniin eikä muutenkaan ole muisti palaillut pätkittäin, vaikka raportissa lukee, että potilas ollut tajuissaan ja pystynyt kuvailemaan vammansa tapahtumapaikalla hyvin. Tuntuu omituiselta, vaikkakin tiedän, että tuota mainitsemaani on ollut toteamassa lääkäri(t), jotka ovat olleet paikalla lähes heti kolarin tapahduttua.
    Hermot "kasvavat" noin 0,5-1,5 mm vuodessa, näin ainakin lääkäri ilmoitti minulle. Ja se kutina ja särky mikä aina välillä tulee hermojen "parantuessa" voi olla aika...hurja. Välillä puutuu, välillä kutisee ja tuntuu siltä että ihon alla olisi jotain matoja. Ja sitten taas jomottaa...

Toivottavasti nyt kuitenkin jätkä tulee kokonaan kuntoon, voin kuvitella että on aika turhauttava tilanne.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Kyllä tää kutina tosiaan on aika hurjaa ja tosiaan välillä nenä puutuu ja varsinkin näin tuulisilla ja kylmillä ilmoilla nenä on alta aikayksikön jäässä ja pitää kädellä lämmitellä kokoaika muuten kyllä suht hyvin korjautunut voisin vaikka laittaa täs jokupäivä kolarin jälkeen tikattuna ja tän hetken kuvan niin aika hyvin parantunut paitsi vähä vinossa ja onhan siinä näkyvä arpi Kaikki muistaa sitten varoa autoja keväällä, ite ainakin pistän päähäni että jos auto jää tien sivuun niin ohitat sen alle 10km tuntivauhtia.
    Yamaha xv1100 -89
    Haha tuli päätös ja päättivät oikein laittaa 2500e kosmeettisista haitoista elikkä "Lievää suurempi kosmeettinen haitta (2) *(31.12.2005 saakka 1 b)

- kasvoarpi (tai arvet), joka on selvemmin näkyvä kuin kohdassa 1. kuvattu, mutta joka ei vääristä kasvonpiirteitä eikä ole erityisen laaja" "lievää suurempi kosmeettinen haitta (2)
    2 000 - 5 200 €"
    Ja siitäkin ihan alkupäähän vaikka olis kuulunnut enemminkin Tähän: "Huomattava kosmeettinen haitta (3) *(31.12.2005 saakka 1 c)

- kasvoarvet, jotka laajuutensa, monilukuisuutensa tai kasvonpiirteiden vääristymisen takia ovat jossain määrin huomiota herättäviä tai jotka vääristävät ilmehtiessä" "huomattava kosmeettinen haitta (3) 5 200 - 10 200 €"

Ilmeisesti pitää hakea tuostakin joku lausunto jostain lääkäriltä.

eiköhän he nyt yritä mahdollisimman vähällä päästä joten ilmeisesti mentävän jonkun asianajajan juttusille jo pikkuhiljaa.

Muitakin ongelmia on taas ilmennyt.
    Jouduin menemään lääkäriin käden kipeyden vuoksi kun ei käsi noussut rintaa korkeammalle. Todettiin että olkapään kierukka, nivelsiteet sekä hauiksesta jotain revennyt * No siinä sitten yritettiin että saataisiin magneettikuvat olkapäästä niin IF päätti että ei ole syy-yhteyttä kolariin EI makseta mitään.
    Nyt ollaan sitten kerätty lausuntoja lääkäreiltä ja jotain valituksia sairaalaankin laitettu potilas-asiamiehen kautta menemään ja kohta uusiksi koittamaan josko pääsisin magneettikuvaan.

Sairaslomaa on 2vk takana kun ei käsi oikein toimi ja 2vk edessä joka tulee jatkumaan niin kauan kun on käsi leikattu jota ei voida leikata kun kukaan ei sitä maksa Olenhan kyllä terveyskeskuksen kautta jo hakenut lähetteen yleiselle puolelle jotta pääsisi sitä kautta kuviin yms. tuppaa vaan olemaan niillä muita kiireitä joten luokittelivat vammani 2. luokan vammaksi.

Josko sitä jo maanantaina lähtis hieman kyselemään hieman että mistä *hemmetistä sitä oikeusapua sitten sais että alkais IFILLÄkin jotain tapahtumaan PERKELE! eli tämmönen avautumien sitten tässä!

TOISINSANOEN en taida olla tyytyväinen päätökseen.

Yamaha xv1100 -89
    Minusta tuo if on tosi paska vakuutusyhtiö..... *
    Itse en varmaan koskaan laita vakuutuksiani sinne..

Parempiakin vakuutusyhtiöitä löytyy vieläkin onneksi.......
    Honda CB900F Hornet *2005
  8.  
    Kumma jutu muta enpä meinaa ittekkää laittaa
    Yamaha xv1100 -89
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234