Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 98:sta
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,16:00) kirjoitti
    http://s71.photobucket.com/albums/i1...zzius/Crossit/

tuolla joitain kuvia pyörästä.

edit: Laskin tikit äsken ja niitä tais olla n.23 + rustossa sisällä jotain .

Vielä tarviis muiden kokemuksia kosmeettisien vaurioiden korvauksista että mitä kannattaa lähteä pyytämään kun lopun ikää kuitenkin nenässä jäljet?
    Oliks sulla toi kuvissa näkyvä avopotta päässä kolarissa?
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,20:22) kirjoitti
    Tietääkö kukaan muutes siitä miten toimitaan kun pyörä on rahoitusyhtiön, jatkanko normaalisti kuukausmaksujen maksamista ja saan vakuutusyhtiöltä rahat uuteen pyörään ja se uusi pyörä menee kans rahoitusyhtiön nimiin?
    Pääsen yhtiön kanssa keskustelemaan vasta maanantaina.
    Niin siis koska pyörä on rahoitus yhtiön omaisuutta, kaikki mitä pyörälle tapahtuu tästedes, on rahoitusyhtiön asia. Kuten on oletettu pyörän menevän lunastukseen, rahoitusyhtiö saa korvauksen vakuutusyhtiöltä, ja he maksavat sinulle "ylijäämän".
    edit: Jos pyörä ei menekkään lunastukseen, on korjaus mahdollisesti hyväksytettävä rahoitusyhtiöllä.

<p><strong>&nbsp; </strong></p>
    Ei ollut avopottaa päässä. Toivottavasti ei mene se pyörä homma silleen että antaavat ylijäämän minulle koska sitten en saa mitään enkä saa enää siten pyörääkään kuin käteisellä ja siihen ei ole varaa.
    Eli kukas sen sitten korvaa kun minulta viedään pyörä myös enkä saa uutta?

Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (Muukka @ Loka. 26 2007,21:33) kirjoitti
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,20:22) kirjoitti
    Tietääkö kukaan muutes siitä miten toimitaan kun pyörä on rahoitusyhtiön, jatkanko normaalisti kuukausmaksujen maksamista ja saan vakuutusyhtiöltä rahat uuteen pyörään ja se uusi pyörä menee kans rahoitusyhtiön nimiin?
    Pääsen yhtiön kanssa keskustelemaan vasta maanantaina.
    Niin siis koska pyörä on rahoitus yhtiön omaisuutta, kaikki mitä pyörälle tapahtuu tästedes, on rahoitusyhtiön asia. Kuten on oletettu pyörän menevän lunastukseen, rahoitusyhtiö saa korvauksen vakuutusyhtiöltä, ja he maksavat sinulle "ylijäämän".
    edit: Jos pyörä ei menekkään lunastukseen, on korjaus mahdollisesti hyväksytettävä rahoitusyhtiöllä.
    Onko sulle käynyt näin? Meinaan et eikö vanhaa sopimusta pidetä ja maksan sitä pois sovitut kuukausierät ja saan uuden pyörän tilalle mikä menee myös rahoitusyhtiön nimiin?
    Yamaha xv1100 -89
    Kun ostit pyörän rahoituksella, vakuutena rahoitukseen toimii tällöin pyörä, jossa on oltava kasko. No pyörää ei enää ole, ei ole myöskään vakuutta. Vakuutuksesta maksetaan pyörän osalta korvaus pyörän omistajalle. Etkö maksanut yhtään käsirahaa? Jos esim pyörän hinta oli 5000€, käsirahaa maksoit vaikkapa 2000€, nyt pyörä sitten lunariin josta vakuutusyhtiö maksaa esim 4800€. Olet lyhentänyt pyörää 300€+korot. Tällöin rahoitusyhtiö maksaa sinulle takaisin päin n.2100€.
    Voithan toki "maksaa kuukausierää" toiselle tilille kevääseen saakka, ja täten säästää käsirahaa uuteen pyörään, kunhan et "lainaile" siltä kakkostilitä Teet keväällä uuden osamaksusopimuksen. Miksi maksaisit korkoja tyhjästä? Toki vielä on kesää jäljellä ja vielä tulee kauniita päiviä, ja voit siis ostaa pyörän syyshintaan vaikka heti kun korvaukset on maksettu.
    Niinhän se taitaa olla sitten ja vitutus sen kun kasvaa, yks hyvä puoli on että lueskelin noita liikennevahinkolautakunnan juttuja niin kyllä tästä nenästä ilmeisesti jotain korvauksiakin jopa saa , riippuen tietysti mihin kategoriaan sen laittavat, itse katselin että menis tuohon 3 kategoriaan ja korvaus summa olisi n . 5100-10000e mutta toiveuniahan nuo on tuskin montaa sataa tuosta oikeasti saan.
    Yamaha xv1100 -89
    "menin kuskin lasista tuulilasin palkin kautta läpi." siis etusivulasista vai tuulilasista? Heittikö kuski käsijarrulla tms auton poikittain vai miten se kerkesi autoineen asentoon missä pääset sivu/etu-ikkunasta sisään?

ps. älä suotta pyörää ja varusteida murehdi, niitä saa uusia rahalla, terveyttä ei välttämättä. Hyvä ettet pahemmin telonut, vaikka arvet naamassa on jo melko ikäviä juttuja

Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (jyk4 @ Loka. 27 2007,01:23) kirjoitti
    "menin kuskin lasista tuulilasin palkin kautta läpi." siis etusivulasista vai tuulilasista? Heittikö kuski käsijarrulla tms auton poikittain vai miten se kerkesi autoineen asentoon missä pääset sivu/etu-ikkunasta sisään?

ps. älä suotta pyörää ja varusteida murehdi, niitä saa uusia rahalla, terveyttä ei välttämättä. Hyvä ettet pahemmin telonut, vaikka arvet naamassa on jo melko ikäviä juttuja
    Elikkä menin kuskin sivulasista läpi sillai että vasen olkapää törmäsi siihen tuulilasi palkkiin, tarkkaan en tiedä mitä siinä on tapahtunut, selviää huomenna mitä on vastapuoli sanonut.
    Jonkinlainen muistikuva on että auto olisi siirtynyt tien oikeaan laitaan ja siitä sitten ihan yht`äkkiä ponkassu uu käännöstä koska tietääkseni törmäsin siihen autoon omalla kaistalla risteysalue oli kyseessä, mutta auto taisi ajaa hieman yli siitä että ei vaikuttanut kääntyvältä autolta.

Nyt kun mietiskelen tässä mitä on tapahtunut ni voipi olla että oletin auton ajavan parkkiin, toivottavasti huomenna olisi parempaa tietoa.

Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,17:09) kirjoitti
    unohtu kysyä että mikä on nakki? Tai siis tiedän mikä se on, mutta onko se tässä sun tapauksessa koira, ihminen vai syötävää?
    *Nakki*

Eli koira

Toivottavasti saat äksidentistä rahat kotiin ja pärrää alle ensi kesäksi...
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,23:42) kirjoitti
    Niinhän se taitaa olla sitten ja vitutus sen kun kasvaa, yks hyvä puoli on että lueskelin noita liikennevahinkolautakunnan juttuja niin kyllä tästä nenästä ilmeisesti jotain korvauksiakin jopa saa , riippuen tietysti mihin kategoriaan sen laittavat, itse katselin että menis tuohon 3 kategoriaan ja korvaus summa olisi n . 5100-10000e mutta toiveuniahan nuo on tuskin montaa sataa tuosta oikeasti saan.
    Hienoa, että oli onni onnettomuudessa. Otat vaan rauhallisesti ja edellä mainittujen ohjeiden mukaan vaadit mitä sinulle kuuluu. Hyvä myöskin, että vastapuoli tajusi heti virheensä, nin kaikki on mutkattomampaa. Parane rauhassa äläkä turhaan harmittele pyörääsi. Se asia etenee varmasti ok, kunhan seuraat asiaa.

Onnettomuuspaikalla olevat ihmiset saattoivat itse olla shokissa, vaikka kolaroijana itse et välttämättä ollutkaan.

Uskon, että pyörästä ja fyysisistä vammoista johtuvilla korvauksilla saat sen uuden pyörän hankinnan hoidettua ilman ongelmia.

Tuosta vaurioituneesta pyörästä sinulle pitäisi jäädä käteen jotakuinkin se, mitä olet maksanut eli käsirahaa seuraavaan mopoon.

Mutta kuten sanottu, upeaa että sinulle ei käynyt pahemmin.

Vaimon mönkijäkommentti on toki ymmärrettävä, mutta ei niissäkään ole turvavöitä ja turvakaaria nykyisin, joten ainoa turvallisemmaksi tekevä asia on se, että ne ei helposti kaadu liukkaalla.

Turvakaarilla ja vöillä varustettu mönkkäri ei toki välttämättä olisi hassumpi vekotin.. Kehitysidea sinänsä. No sehän toisaalta on kyllä keksitty kun katselee noita aavikkokilpureita.

Itse olen miettinyt, olisiko prätkässä enempi hyötyä vai haittaa jonkinasteisesta turvavyöstä eli siitä, että ei pääsisi tuollaisessa keulakolarissa lentämään sarvien yli vaan pysyisi pyörän päällä. Honda ainakin turvatyynyineen tuntuu ajattelevan niin. Se tosin ei sido kuljettajaa pyörään kiinni.

No, parane pian ja mieli korkealle.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (Proffa @ Loka. 26 2007,21:11) kirjoitti
    Vakuutusyhtiöiden on kuitenkin noudatettava sitä linjaa, mikä on vedetty sellaisessa läpyskässä kuin : liikennevahinkolautakunnan normeja ja ohjeita.
    ...
    Katos perkele sen saa nykyään netistä!
    Täähän oli hyvä kansalaistietoisku. En ollut koskaan moisesta kuullutkaan.
    "Pysyvän kosmeettisen haitan korvausnormit 1.1.2007 alkaen:
    lievä kosmeettinen haitta (1)
    800 - 2 000 €
    lievää suurempi kosmeettinen haitta (2)
    2 000 - 5 100 €"

Noissa kategorioissa oli vaikka mitä piiloon jääviä raajojen arpia jne. Olisinpa tämän tiennyt aiemmissa kupruissani. Tuolloin ei tullut mieleenkään että näistäkin olisi voinut saada korvauksia.

Juu ja paranemisia vaan alkuperäiselle kirjoittelijalle.
    Kyllä tää mieli on jo vähän kohentun vaikkakin vitutus käyrä välillä nouseekin suht suureksi, vaimoke ei kyllä kovin innostunut oel tuon uuden pyörän hankkimisessa, mutta onhan tässä koko talvi aikaa puhua ympäri Kohta poliisilaitokselle kuulustelut läpi.

Vai on se nakki tuommonen

Ilmeisesti pyörä asia ei minulle enää kuulukkaa muuta kuin saan ne ylijäämät kaippa, mutta asiaa seurataan ja oon rakentan kivan mapin kaikista muistiinpanoista ja lapuista yms.

Toivottavasti tää nenä nyt jotenkin vielä korjaantuu ei sillä että olisin mallikouluun pyrkimässä, mutta olen asiakaspalvelussa niin ettei ne karkuun juokse ku ollu jo lähellä kun olen muutamia tatuointeja ottan myös näkyville paikoille.

Kiitos kaikille avusta ja paranemis toivotuksista.

Onneksi on Orggilaiset olemassa

Ja tosiaan kiitoksia tuosta Liikennevahinkolautakunta linkistä, otin siitä kopion kaikista mikä minuun liittyy ja kannan mapissa mukanani.

Yamaha xv1100 -89
    Kuulusteluista tulin ja nyt on tarkemmin selvillä mitä on tilanteessa käynyt.

Todistajan mukaan on henkilöauto siirtynyt tien sivuun joko kääntyäkseen risteyksestä oikealle tai parkkeeraamassa tien sivuun ja hiljentänyt vauhtiaan tehdäkseen sen, perästä tulin minä ja olin ilmeisesti olettanut auton kääntyvän tai parkkeeraavan niin kuin edellä sanottiin , mutta auto oli kohdallani vetänytkin auton mun kaistalle poikittain tehdäkseen uu-käännöksen ilman vilkkua tietenkin.

Seuraamukset tietysti on nämä eli n.23 tikkiä paikat kipeänä ja korvauksia odotellessa.
    Alku viikosta varmaan vakuutusyhtiö ottaa yhteyttä ja aletaan sumppaamaan korvauksia kohdalleen, omassa tilanteessa lopulliset korvaukset tulen saamaan varmaankin noin 1 vuoden päästä kun on nenä täysin kunnossa ja selvillä paljonko on vinossa ja kuinka näkyvä haitta on.

Autokuskille haetaan sakkorangaistusta liikenteen vaarantamisesta yms. ja syyttäjä kuulemma päättää loput mitä hän haluaa syyttää.

Korvauksista ei ole mitään hajua koska pyörähän ei minulle enää millään lailla ilmeisesti sitten kuulu niin siitä saan korkeintaan n.250e
    Ajovarusteista jotain satasia , Digikamera jos sen korvaavat kun oli taskussa ja on hieman lommoilla muutamia satasia, muut kosmeettiset haitat ja kivut + säryt kulut yms. niistä liikennevahinkolautakunnan mukaan 5100-10000e joten siintä sitten laskelmen mukaan tulisi vähintään 6000-7000e + sairaalamenot ja hoidot.

saas nähdä miten etenee.
    Moottoripyörän hankkiminen on ilmeisesti nyt jäissä kun tuo kauniimpi osapuoli ei ole vielä lupaa antanut ja pitäähän sitä nyt hetki laittaa itteää kuntoo ennen uuden lelun hankkimista.
    Mönkijä kyllä on vahvasti nyt harkinnan alla kun olin sitä muutenkin ostamassa ennen moottoripyörää, siinä kun on se ongelma että moottoripyörässä on vaan sitä jotakin ja saa morjestaa toisia pyöräilijöitä
    Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,22:00) kirjoitti
    Ei ollut avopottaa päässä.
    Aattelinkin, että jos oli, niin sulla kävi todella hyvä tuuri. Vaikka olihan tossa kolarissa muutenkin aineksia pahempaankin.

Ja eiköhän se naisväkikin lämpene prätkälle ens kesäksi, kun aika kuluu...
    <span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
    Päätin kyllä että avoluumua en enää päähäni laita vaikkakin on jonkinmoinen customi mielessä käynyt.
    Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (ValeRossi @ Loka. 27 2007,10:58) kirjoitti
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 26 2007,17:09) kirjoitti
    unohtu kysyä että mikä on nakki? Tai siis tiedän mikä se on, mutta onko se tässä sun tapauksessa koira, ihminen vai syötävää?
    *Nakki*

Eli koira *

Toivottavasti saat äksidentistä rahat kotiin ja pärrää alle ensi kesäksi...
    Hauska ilme koiralla!

"MINÄ olen oikea mäyräkoira, tuo tuossa vieressä on vain olutpakkaus!"
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
    Ajattelin kuulumisia kirjotella aikani kuluksi kun täällä muutakaan tekemistä ole, elikkä nyt on tikkejä poistettu n. 8kpl ja nenä pysyy vielä paikallaan.
    Nenä kuulemma todella hyvännäköinen eli parempi mitä toivottiin tai odotettiin kuulemma olis suoristunutkin keskiviikkona tai torstaina loput tikit pois ja siten taas selviää mitä tehdään jatkossa.

Eilen kuulusteluiden jälkeen huomasin että takaanta viimisestä hampaasta puuttuupi palanen eli hammaslääkäriaikaa varaamaan vielä en tiedä saanko yksityistä käyttää pitääpi kysyä.

Muut paikat on alkanu jo toimimaan eli jalkakin liikkuu jo omin voimin ainoastaa kassit on hieman vielä kipeät ja todella isoilla mustelmilla.

Uutta pyörääkin kävin jo hamuilemassa elikkä mahdollisesti olisi seuraava pyörä hieman pystympi malli ja tehottomampi uudet ajovarusteetkin varmaan samaisesta liikkeestä jos vaan rahat riittää, Pyörä olisi siis Suzuki Bandit 600 S -96 28000km 1-omistaja tietenkin jos vaan kaikki natsaa kohdalleen.
    Suurin huoli tuon pyörän ostamisessa on että en suotu pyörää suzuki huoltoon kotkassa viemään tässäkin threadissa mainituista syistä joten joutuisi sitä viemään n.60km päähän aina kun huoltotarve iskee mikä ei kylläkään haittaa, myyjäliike kyllä lupasi hoitaa kaikki huollot mitä pystyy ainut ongelma on että he eivät saa tilattua osia kun ei ole suzukin huoltoa heillä.

Iso kiitos kirurgille joka minua on leikellyt ja tikkejä positellut ja muuta, otti mut jopa päivystysajalla aikaa varaamatta ensiavun kautta huoltoon Kiitos siitä

Yamaha xv1100 -89
    Tämmönen vielä että Juuri soi puhelin ja puhelimessa oli tämä kyseinen henkilä kuka uu-käännöksen edessäni teki ja kovasti pyyteli anteeksi ja hieman selviteltii tapahtumaa oli tosi kiva homma että uskals soittaa pointsit siitä kotilokuskille
    Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 29 2007,17:28) kirjoitti
    Tämmönen vielä että Juuri soi puhelin ja puhelimessa oli tämä kyseinen henkilä kuka uu-käännöksen edessäni teki ja kovasti pyyteli anteeksi ja hieman selviteltii tapahtumaa oli tosi kiva homma että uskals soittaa pointsit siitä kotilokuskille *
    Hieno homma että paraneminen vauhdissa ja vielä ajattelevainen kotilokuskikin. Noill aasioilla on paljonkin merkitystä ja varsinkin kun mieliala kohenee, niin vot.

Tsemppiä vaan rutkasti.

t. Spagu
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Huomasin viestisi hieman liian myöhään mutta laitan silti tähän muutaman linkin joista ainakin itselleni oli hyötyä vastaavassa tilanteessa. Sairaslomalla oli aikaa etsiä netistä kaikenlaista asiaan liittyvää...

Liikennevahinkolautakunta - Normit ja ohjeet 2007

Seisonta-ajan korvaukset
    - Uushankintahinta enintään 7 700 € 9,80 €/vrk
    - Uushankintahinta yli 7 700 € 15,50 €/vrk
    http://www.liikennevahinkolautakunta...ine.asp?id=511

Tilapäinen haitta (kipu ja särky)
    http://www.liikennevahinkolautakunta...ine.asp?id=568

Mikä on käypä arvo?
    http://www.autokorjaus.fi/Tiedotteet/Lunastus.htm

Toivottavasti näistä on apua.

Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
    Kiitoksia vaan auvinena mulla on nyt yks kysymys tuosta ylimmästä linkistä elikkä Seisonta-ajan korvaukset:

Siinä lukee että: "Edellä mainittujen seisonta-ajan korvausten maksamisen edellytyksenä on, että yhtiölle on toimitettu korjaamon seisonta-ajan todistus ottaen huomioon, minkä ryhmän auto kulloinkin on kysymyksessä."

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Ilmeisesti mun ei tarttee tehdä mitään ilmoitusta koska pyörä meni suoraan lunastukseen?
    Onko tuo nyt sillai että saan tuon 9,80e vuorokaudessa ja mihin asti?
    Yamaha xv1100 -89
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 29 2007,17:16) kirjoitti
    ...ja nenä pysyy vielä paikallaan.
    Nenä kuulemma todella hyvännäköinen eli parempi mitä toivottiin tai odotettiin kuulemma olis suoristunutkin
    Varo vaan ettet joudu maksumieheksi, noi kauneusleikkaukset ei ihan ilmasia ole... Voisit suositella samaa lekuria Michael Jacksonille, kun sillä ei toi kolvi tunnu aina pysyvän menossa...
    Lainaa (Grazzius @ Loka. 29 2007,20:10) kirjoitti
    Siinä lukee että: "Edellä mainittujen seisonta-ajan korvausten maksamisen edellytyksenä on, että yhtiölle on toimitettu korjaamon seisonta-ajan todistus ottaen huomioon, minkä ryhmän auto kulloinkin on kysymyksessä."

Mitä tuo käytännössä tarkoittaa? Ilmeisesti mun ei tarttee tehdä mitään ilmoitusta koska pyörä meni suoraan lunastukseen?
    Onko tuo nyt sillai että saan tuon 9,80e vuorokaudessa ja mihin asti?
    Löytyy liikennevakuutuslaista... Omalla kohdallani vastapuolen vakuutusyhtiö Tapiola maksoi minulle tuon 14 päivän korvauksen automattisesti, liekö sama käytäntö muissa yhtiöissä.

Liikennevakuutuslain 6 §:n 3 momentin mukaisissa moottoriajoneuvon lunastustapauksissa suoritetaan seisonta-ajan korvaus enintään 14 päivältä, ellei toisin ole sovittu.
    Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
    tuskinpa mulle mitään leikkauksia tehdään kun tuo kirurgi ainakin on kovin sitä vastaan kun ei kuulemma ole kovinkaan vaarattomia yms.

Kitos auvinena tuohan tieto riittäneekin elikkä pydän sitten suoraan sen 14pv .

Mul on aikamoinen kansio kaikkia papereita ja muita "faktoja" ja omat vaatimukset laitettu kivasti listaan että ne kun näytän niin toivottavasti vakuutusyhtiö ymmärtää heti että ei mennä sieltä mistä se aita on matalin tai lasi ohkasin niin kuin mun tilanteessa. Uus mopo on jo liikaa mielessä ja kyllähän se vaimoke taipu jo ajatukseen että en lopeta mopoilua kun se itte puhuukin jo enempi ens kesän ajeluista ja muusta Parannellaan vaan ajovarustusta ja ajotapaa niin toivotaan että sillä pärjätään
    Yamaha xv1100 -89
    Uutta pyörääkin kävin jo hamuilemassa elikkä mahdollisesti olisi seuraava pyörä hieman pystympi malli ja tehottomampi uudet ajovarusteetkin varmaan samaisesta liikkeestä jos vaan rahat riittää, Pyörä olisi siis Suzuki Bandit 600 S -96 28000km 1-omistaja tietenkin jos vaan kaikki natsaa kohdalleen.
    Suurin huoli tuon pyörän ostamisessa on että en suotu pyörää suzuki huoltoon kotkassa viemään tässäkin threadissa mainituista syistä joten joutuisi sitä viemään n.60km päähän aina kun huoltotarve iskee mikä ei kylläkään haittaa, myyjäliike kyllä lupasi hoitaa kaikki huollot mitä pystyy ainut ongelma on että he eivät saa tilattua osia kun ei ole suzukin huoltoa heillä.
    TÄSSÄ on huoltoa joka tekee mitä lupaa, eikä ylläreitä tule! Omatoimista tsekkausta ja asiakkaan informointia jos on tarvetta poiketa huoltosuunnitelmasta.

Ko soitat kysy Teemua...

edit. sijaitsee Hollolassa (Lahdessa) vähän on pitkähkö matka, mutta sen vaivan väärtti. Sinne minäkin suunnistan.

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Lainaa (Kawa LTD @ Loka. 29 2007,21:14) kirjoitti
    TÄSSÄ on huoltoa joka tekee mitä lupaa, eikä ylläreitä tule! Omatoimista tsekkausta ja asiakkaan informointia jos on tarvetta poiketa huoltosuunnitelmasta.

Ko soitat kysy Teemua...

edit. sijaitsee Hollolassa (Lahdessa) vähän on pitkähkö matka, mutta sen vaivan väärtti. Sinne minäkin suunnistan.
    Kiitos kiitos, pidetään mielessä ekaks pitäs saada se ihq suitsa ittelle oon taas rakastunu ja niin on tuo kauniimpi osapuolikin
    Yamaha xv1100 -89
    Ei stana...tää lähtee lapasista...mitähän vaimo sanoo...ja sitten toista sataa selkäpanssarin varassa liukuessa tuntuu että voi juma, mä selvisin siitä! Vasemmalla korvalla kuuluu jotain rapinaa, pitää vissiin nostaa Schuberthia hieman ylemmäs...horisontti lakkaa pyörimästä...lopulta hiljaisuuden rikkovat ainoastaan jossain lähellä jäähtyessään napsahtelevat Banditin pakoputket. Ehkä viimeistä kertaa ennen lopullista vaikenemistaan?

Sairaalakäynnin jälkeen vaimo tuli hakemaan potilaan kotiin radalta. Tuli siinä vähän puhetta elämän tarkoituksesta sun muusta.

Itsellä oli vähän mielessä sellainen, että jos vaikka vaihtaisi lajia seuraavaksi kesäksi.

Rouva otti verikokeet ja passitti sokerirasitustestiin adrenaliinishokin vuoksi rajusti kohonneiden sokeriarvojen vuoksi. Käski sitten mennä voimistelemaan murtuneita sormia ja selaamaan Bike luetteloa koska kunhan näpit paranevat niin "jonkun mopon sinä haluat kuitenkin".

Viisas nainen tuntee miehensä paremmin kuin tämä itse
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
    Kaikki kompastuvat joskus, mutta perille pääsevät vain ne, jotka nousevat ylös ja jatkavat matkaansa.

Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Näinhän se menee !
    Yamaha xv1100 -89
  30.  
    Nyt alkaa jo hommat etenee pikkuhiljaa korvauksia alkaa satelee.
    Elikkä pyörästä korvaavat 3000e + kypärästä jotain ite laskin omat kulut pyörälle ja 2974e oli hinta mulle elikkä sain ns. ilmasiksi ajaa kuukauden ja saan rahat takasin rahoitusyhtiöltä.

Loput varusteet korvaa kuulemma eri ihminen Ifiltä.

Edit: Ifin äijä yritti väittää että kypärää ei tarttee uusia jos pikkusen kolahtelee

Yamaha xv1100 -89
Sivu: 2 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ViimeinenViimeinen