Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Talven mittaan meinasin tehdä öljynvaihto huollon etupumppuihin. (-01 SS750ie)

Lienevät Shovat joissa ei paljon säätöruuveja näy.

Pitäisikö opiskella jotain kikkoja tai hankkia erikoisenpaa työkalua, että saa etupumput kotikonstein huollettua, ilman että tulee jousi tms. silmille.

Onko joku vaihtanut lineaarisia jousia ?

Entä sopisiko näiden tilalle suoraan 900:sen säädettävät Öhlinssit ?

Kiitos

T: arto
    Lainaa (Arto @ Loka. 18 2007,22:49) kirjoitti
    Talven mittaan meinasin tehdä öljynvaihto huollon etupumppuihin. (-01 SS750ie)

Lienevät Shovat joissa ei paljon säätöruuveja näy.

Pitäisikö opiskella jotain kikkoja tai hankkia erikoisenpaa työkalua, että saa etupumput kotikonstein huollettua, ilman että tulee jousi tms. silmille.

Onko joku vaihtanut lineaarisia jousia ?

Entä sopisiko näiden tilalle suoraan 900:sen säädettävät Öhlinssit ?

Kiitos

T: arto
    Onko siinä tosiaan Showat? Olen luullut, että siinä olisi sama Marzocchi kuin minullakin. En ole noita avannut ja usein tosiaan pelotellaan, että USD-pumput vaatisivat erikoistyökaluja. Yhdet USD-pumput olen huoltanut ja silloin homma sujui ilman erikoistyökaluja.

Lineaariset (tietty painon mukaan valitut) jouset tuohon keulaan pitäisi löytyä.

900:ssa on säädettävät Showat ja ne sopivat heittämällä paikalleen. Öhlinsiä ei SS:ssissä ole ollut kuin tonnisessa takana (ja maailmalla myös viimeisen vuosimallin ysisatasessa, mutta näitä ei suomessa ole käsittääkseni myyty).
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths
    Kyselit tuota samaa jo merkkifoorumin puolella. Vastaan edelleen ilman sen suurempaa tietämystä että Racetechin mukaan 99-01 750 SS keula on Showa 43 U. Heiltä löytyy myös lineaarisia jousia. Öhlinsillä ei ole tarjota kuin takapumppua.
    Toisaalta, sikäli kuin tulkitsin noita Ducatin manuaaleja oikein, niin SuperSportissa olisi tuo Showa ja sekin säädettävä. Sportissa sitten Marzocchi ilman säätöjä. Hyllytavarana siihen ei jousia (tietääkseni) löydy, mutta saat halumasi jouset teettämällä.
    S 620 FF, 999S
    Tilastollisesti moottoripyöräily vastaa riskitasoltaan esimerkiksi harrasteilmailua.
    Lainaa (IlDuce @ Loka. 19 2007,13:37) kirjoitti
    Kyselit tuota samaa jo merkkifoorumin puolella. Vastaan edelleen ilman sen suurempaa tietämystä että Racetechin mukaan 99-01 750 SS keula on Showa 43 U. Heiltä löytyy myös lineaarisia jousia. Öhlinsillä ei ole tarjota kuin takapumppua.
    Toisaalta, sikäli kuin tulkitsin noita Ducatin manuaaleja oikein, niin SuperSportissa olisi tuo Showa ja sekin säädettävä. Sportissa sitten Marzocchi ilman säätöjä. Hyllytavarana siihen ei jousia (tietääkseni) löydy, mutta saat halumasi jouset teettämällä.
    meidän ex-01SS ei ainakaan ollut keulassa mitään säätöjä.
    Jouset varmaan saa vaikka mp-racingin kautta?
    Minäkin olen kyllä siinä uskossa että Marzocchin pumput S:ssä tosiaan olisi. Itsellä sama projekti talvella edessä, eli käytännön niksejä otetaan ilomielin vastaan. Esimerkiksi pumppujen öljytilavuus olisi haluttujen tietojen listalla.

Lineaarisia vietereitä olen itsekin harkinnut, kun isot pojat ovat kertoneet, että olisivat oikeasti aika paaaaljon paremmat etenkin radalla pyörähdellessä.
    Jälleen yksi tehottomaan pastakoneeseen hairahtunut
  6.  
    Lainaa (Sartre @ Marras. 22 2007,19:12) kirjoitti
    Minäkin olen kyllä siinä uskossa että Marzocchin pumput S:ssä tosiaan olisi. Itsellä sama projekti talvella edessä, eli käytännön niksejä otetaan ilomielin vastaan. Esimerkiksi pumppujen öljytilavuus olisi haluttujen tietojen listalla.

Lineaarisia vietereitä olen itsekin harkinnut, kun isot pojat ovat kertoneet, että olisivat oikeasti aika paaaaljon paremmat etenkin radalla pyörähdellessä.
    S750 (ja S620 sekä S900) on Marzocchit. SS750 taas en ollut ihan varma, mutta nyt uskon, että SS750:ssä on joku perusmallin Showa. Kaikissa muissahan on säädettävät Showat edessä (800 ja 900 keskenään samanlaiset, 1000:ssa jotain eroa mutten tiedä mitä).
    On tärkeää erottaa terve innostus ja addiktio. Terve innostus tuo jotain elämääsi, mutta addiktio vie jotain pois.
    -prof. Mark Griffiths