Pistin pyörän nurin 5.9. ja pajalle pyörä meni 6.9.
Siellä se on ollut siitä lähtien...
Tänään kyselin pyörän perään, ja kuulemma osia vielä odotellaan... *![]()
Siellä on 7 muuta kolaripyörää jonossa, ja jussin jälkeen mällänneille on sanottu ajokauden olevan ohi.
Outoa mielestäni on, että talvisäilytykseen menevät "ohittavat" kolarikorjausta odottavat tilanpuutteen vuoksi. *
Eikö Trumppa pysty toimittamaan tarvittavia osia reilussa kuukaudessa? Vai onko tämä ongelmana vain T-birdin osissa? Kertokaapa kokemuksianne...
Näin jatkoa ajatellen, löytyykö muuta vähemmän "ruuhkaista" paikkaa korjata/huollattaa Trumppaa kuin tämä Herttoniemessä oleva mesta pk-seudulla? Vai pitääkö oikeasti itse opettelemaan huoltamaan/korjaamaan prätkänsä...![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Hitauden voisi vielä ymmärtää, mutta kun korjausten laatu todellä. Ainakin näin pk-seudulla
"Little dirt never hurt anybody." - MacGyver
"vrsca 1130cc & vrscdx 1250cc v2 HD"
"Maximum speed: 58 knots V6 YAMAHA"
Huollon nopeudesta ei mitään kokemusta eli omalla kohdalla just niin nopeeta/hidasta kuin itse tekee.
Varaosien saannissa, ClassicTripleen, ei ainakaan mulla ole ollut mitään ongelmia, olen tilannut jos jonkin sorttista nippeliä ja nappelia, yleensä toimitusaika ollut n. 1 viikko, nopeimmillaan n.30 tuntia vaikka osat tulleet "päämajasta" asti.
Motomarket
Moto-Seinäjoki
Ihmetyttää jos homma on osista kiinni *toivottavasti saat pyöräs pian nippuun.
Tuliko pahoja osumia ? tankkiiin, moottorinkylkiin, . . ?
.....
pyörä pajalle 23.9 ja on siellä edelleen....onneksi on keskeytysturva!
TIEMASSAAREN MP-LUPI, RANTASALMI KINGDOM
Eipä ole oikein vaihtoehtoja Trumppamiehille. Turkulaiset ilmeisesti ajelevat pakulla pääkaupunkiseudun ja Turun väliä joten tuossa voisi olla mahdollisuus saada pyörä Motomarkettiin. Siis jos siellä on vähemmän ruuhkaa ja pätevämpi henkilökunta (ei omaa kokemusta).(CJ @ Loka. 17 2007,11:22) kirjoitti
JL Bikellä kai oli joskus muinoin valtuutettu huolto, mutta tuossa huhujen mukaan jotain sotkua tyyliin: paikasta X loikkasi tuonne huoltomies/-miehiä hommiin ja sitten heiltä nykäistiin valtuutus pois tms.
Kiirettä tuntuu kyllä Hertsikassa pitävän ja huollossa uusi naama usein vastassa. Tiä sitten onko vaihtuvuus kova vai vain paljon ukkoja hommissa.
~viikossa pitäisi kyllä osien liikkua Englannista. Mitä sulla on siitä pyörästä rikki?
Yleensä suurin osa ajasta menee siihen, että odotellaan osia. Lähes kaikki osat tulee jostain euroopan varastoista. Yleensä kestää vähintään viikon-kaksi, ja voi mennä paljon pidempäänkin. Joskus kun niitä ei ole euroopan varastossakaan (japsipyörien kohdalla), niin tuo kuukausikin ylittyy helposti.(CJ @ Loka. 17 2007,11:22) kirjoitti
Ei se siis välttämättä (ja luultavasti) ole korjaamosta kiinni se viivästys, kun osien toimitus kestää sen minkä kestää. Korjaamon on hiukka vaikea itsekään jostain niitä osia taikoa, jos niitä ei vaan tule. Sille ei vaan välttämättä voi mitään, vaikka kuinka soittelis perään..
Siihen päälle ne osat voi vielä kuljetuksen takia viivästyä, ei ole ollenkaan harvinaista, että osat lähetetään kuitenkin väärään paikkaan, tai muuten vaan katoavat.
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Huoltoon viedessä mulle sanottiin, että osa osista löytyy jopa suoraan hyllystä(väri BRG/Cream). Liekö kiire kuitenkin syynä? Josko osien "odottelua" käytetään tekosyynä?
Seuraavat ainakin vaihtoon:
Etulokari, tankki(pikkupainauma tankissa, jonka pohjalla pikku naarmu), lamppu, oikea vilkku ja varsi, oikea peili, moottorin oikea poski(kromiosat pahoilla naarmuilla).
Etuputkista ei tietoa, tod.näk. suorat(ajaessa ei tuntunut).
Stonga sama juttu.
Outoa ettei oikeaan takavilkkuun tullut naarmuakaan...![]()
hertsikka toiminut mun kohdalla huippu hyvin . ajan saanu heti aina kun on tarvinnu ja palikat on tullu 2 päivässä. malmin paja ihanei sitten mitään kiinnostusta ole ukolla ollu palvella. mutta muut on kyllä kehunu..
esimerkki takarenkaan vaihdosta. soitin malmille ja hertsikkaan
malmille sai ajan 2 päivän päähän eikä missään tapauksessa odottaessa vaan pitäis jättää sinne. hertsikka sano et aja tänne ni vaihdetaan heti ja, hintakin vaihtoineen 50€ halvempi kun malmilla..
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
No mulla aikaisemmin toiminut hyvin ja nopsaan esim. just renkaanvaihto. Nyt homman venyminen pistää miettimään vaihtoehtoja...
Arvoisa CJ,
koska nuo mainitsemasi vaurioituneet osat eivät vilkun puuttumista lukuunottamatta estä tieliikennöintiä, niin kehottaisin hakemaan pyörän liikenteeseen siksi aikaa kun vielä on kelejä, ja kunnes firma hoitaa osat paikalle. Kenties korvaava vilkkukin löytyy sieltä jostain miljoonalaatikosta...
Toinen vaihtoehto on näyttää pyörääsi yhtiösi vahinkotarkastusasemalla, jolloin saat arvion kustannuksista tai kertakorvaussummasta. Mainitsemasi osat ja/tai niiden maalaus on kohtuullisen helppo hoitaa vaikkapa talven aikana, ei siis kannata odotella noiden vaurioiden takia viimeisien ajopäivien aikana...
nimim. hän-joka-korjaa-omat-kaatumisvauriot-talven-aikana-kertakorvauksen-turvin ;-))
pistä yv jos konsultointi kiinnostaa..
Pasific Blue since 1998
Toimiiko noilla ns ISOILLA liikkeillä kenelläkään toi huolto? Pienemmät liikkeet tuntuu tekevän todella hyvää työtä kohtuullisessa ajassa. Ja niilläkin kiire. Kyllä noita on kohtuullisen helppo itekin korjailla jos ei peukalo ole ihan keskellä. Ja sattuu vielä manuaali olemaan hollilla.
Honda cbr600rr
Itse kippasin 13.9 ja pyörä on vieläkin huollossa. Olivat tilanneet osaa ja kun osat tuli niin lähtivät ilmeisesti vasta purkamaan pyörää ja totesivat että tarvitaankin lisää osia. Eikun uudestaan tilaukseen. Tulevat ilmeisesti japanista tms. kun yksi tilaus kestää 3 viikkoa...
Amatöörimaista että ei ekalla kerralla katota kunnolla
F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön