Kyllä täällä ainakin vuosi tai pari sitten pyöri useampiakin H-mallin omistajia, mihin lie kadonneet?
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Taitavat olla poistumassa aktiivikäytöstä, tulevat täysikäisiksi *![]()
Itellä tallis h mallinen sepelimylly.
Tallista löytyy! Onko mitä erityisiä tyyppivikoja mitä kannattais ottaa huomioon ja tarkastaa?
ZXR 750 H1
Se venttiilivälysten katoaminen ei ole H mallissa legendaa.
On itellä menny imuvenat kannolle toleranssin ylärajalta 4 tonnin ajolla,
tuli sitä kyl sit reveltyäkin![]()
Tuli hiljattain H2 hankittua kun penskana joskus niin päätin. Ihan kiva ja kasarimaisen härski peli. Ääniin liittyen kokeneemmille seuraava kysymys;
Kellontarkasti 2000rpm kohdalla alkaa häiritsevä metallinen "sirinä", loppuu myös kun kierrokset laskee tuohon 2000rpm. Ei aina kuulu ollenkaan. Voiko tulla nokkaketjusta, tai joku apulaite? Vai eikö ketju rallattaisi jatkuvasti. Mitään resonoivaa osaa ei ainakaan vielä ole katteiden alta löytynyt. Pyörä käy ja kukkuu muuten terveesti, infernaalisen metelin saattelemana. (Micron Race)
Ajossa edelleen ZXR-89 H1. Punamusta.
Sirinän lähde saattaa olla alkuperäisen juuriputkiston sisällä oleva peltilipare (sijaitsee putkien yhtymiskohdassa). Itsellä teetti töitä ottaa se helvettiin sieltä. Kai oli joskus paukutellessa ottanut kipeetä ja irronnut hitsauksesta. Mitään isompaa virkaa tuskin peltiohjurilla olikaan..
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !