moi
onkos kawalle jotain englantilaista firmaa joka toimittas osia? Kai kawassakin on sama kuin hondassa, että suomenhinnoista saa melkein puolet pois kun tilaa englannista. Honda osissa toimi toi davidsilverspares.co.uk, mutta mikäs olis kawalla vastaava?
JakeT.
tuli kawasaki vahingossa ostettua
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Onnittelut onnistuneesta "vahingosta"!
Enklannista en tiiä, mut rapakon takaa osia löytyy ainakin täältä: http://www.bikebandit.com/parts
Ninja forever, man!
Cradley Kawasaki toimitti ainakin mukavasti... vuoden ikäinen kokemus jo tosin...
Heillä ei ollut (nyt en jaksa tsekata) viimevuonna vielä nettikauppaa, mutta varaosanumero sähköpostiin ja tulee tarjous, sitten tilisiirrolla kamat liikkeelle. Toimi loistavasti ja halpaakin oli.
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
www.ronayers.com on halvempi rapakon takana. esim kawan etukate oli banditill 440$, kun sama osa oli 370 ronayerssilta,
olis vaan helpompi tilata englannista, ei tarvi tullin kanssa pelata, kun on eu maa.
www.oemmotorparts.com
Hollantilainen pulju. Juuri itse tilasin osia tuolta.
En halvasta tiedä, mut ainaski osia löytyy!
ZRX 1100 ´97
ex ZX-10R ´05 kilvetön
ex KLX-450R ´08
ex ZX-12R ´06
ex Z750 ´04
Mikä malli?(jaket @ Loka. 16 2007,13:07) kirjoitti
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
2005 zx6-r
toi hollannin linkki oli hyvä, vaikkakin hinnat vaikutti kovilta.
Mitä nyt itse vertailin 12R:än osia ja hintoja maahantuojan hintoihin, niin jotkut osat on halvempia ja jotkut taas suomen hinnoissa! Ainakin helppoa tilailla tuolta.
ZRX 1100 ´97
ex ZX-10R ´05 kilvetön
ex KLX-450R ´08
ex ZX-12R ´06
ex Z750 ´04
Eipä taida olla. Vakuutustarkastajan maahantuojalta saamiin korjauslaskelman hintoihin vertailin noita Hollannin hintoja.
ZRX 1100 ´97
ex ZX-10R ´05 kilvetön
ex KLX-450R ´08
ex ZX-12R ´06
ex Z750 ´04
suosittelen ottamaan yhteyttä sellaiseen firmaan kuin Valkon Verstas Laitilasta. Se tuo itse maahan pyörien orggisosia merkkiin kuin merkkiin. Sanoi että on huomattavia eroja suomen hintoihin.
jaa, mää vai täh??!!!
yömaha fzr 1000 exup -89
kawasaki er6n -06
kawasaki z1000 -07 blue
kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic