Tulokset 1:stä 26:een 26:sta
  1. #1
    Jos ostaisi, kilometriä aika paljon, mitä kannattaisi tarkistaa?
  2. #2
    Hintalappu on ihan hyvä tarkistaa ennen ostoa niin ei tule sitten yllätyksiä...
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  3. #3
    Muita pyöriä??
    Pain is just weakness leaving the body
  4. #4
    XX kestää kilometrejä. Yleiskunnon silmäilyä ja hinta kohdalleen, niin siitä vaan.
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  5. #5
    Kyllä noi kestää aika paljon, maailmalla menneet yli 100 000 MAILIA aukomatta konetta. Kunhan huollot on tehty säännöllisesti eikä mikään kolise tai klonksu niin siitä vaan kaupoille. Omalla ajettu 80 tkm eikä vian viipaletta ollut ikinä. Osta se, hinta on kohdallaan.
  6. #6
    Lainaa (mekanik @ Loka. 13 2007,10:11) kirjoitti
    Muita pyöriä?? *
    owned

    luulis ainakin olevan halpa. ei kai se 5000 enempää maksa?
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  7. #7
    Koneet huollettuina tuntuu nykyään kestävän helposti parikin sataatuhatta, ekana katsoisin takaswingin laakeroinnin,jousituksen linkut ja etupään laakeroinnit.Pyörien laakerit ei paljon maksa ja on helppoja vaihtaa.Tietty olet jo katsonut koneen ettei vuoda eikä kuulu sellaista mitä sieltä ei pitäisi kuulua.Loppu jääkin hyvän onnen varaan..
  8. #8
    Pyörä ollut kaverilla uudesta saakka ja huollot tehty ajallaan. Kytkin vielä alkuperäinen, että ajotapa ollut varmaan asiallista. Hintakin kohdallaan
  9. #9
    Ei pahalla mutta en ostaisi, kuitenkin aikasmoinen ajomäärä, kyllä ne varmaan kestää mutta kuitenkin. Vaikka eihän näistä pyöristä voi nykyään tietää mitkä on ne oikeat kilometrit, eikä siinä paljon huoltokirjat paina, sehän on vain tekstiä paperilla. Varmaan löytyy vähemmänkin ajettuja.
    busanisti
  10. #10
    Oston järkevyys riippunee tässäkin tapauksessa hyvin pitkälti hintapyynnöstä. Kyllä se kilometrejä kestää, mutta kyllä niiden kilometrien tulee näkyä myös hintalapussa.
  11. #11
    Lainaa (Wasserschwein @ Loka. 13 2007,18:24) kirjoitti
    Oston järkevyys riippunee tässäkin tapauksessa hyvin pitkälti hintapyynnöstä. Kyllä se kilometrejä kestää, mutta kyllä niiden kilometrien tulee näkyä myös hintalapussa.
    Näinhän se on mutta kyllä kuluvilla osilla on myös tapana antaa periksi jossakin vaiheessa.
    Mutta hintahan tuon määrää että onko järkevä ostos vai ei.

    XX on helkutin hyvä pyörä sen ovat viimeiset 11 vuotta todistaneet.
    Ja vanhaan ikäänsä nähden edelleen huippupyörä.
    Itse maksaisin ehkä 2-3 tuhatta
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  12. #12
    Mikah, ihan mielenkiinnosta kysyn, missä hintaluokassa XX:n pyynti liikkuu?
    Cbr 600f -99 -> YZF 600R -01 -> Cbr 600f -01 -> R1 -04 -> Carina II -88
  13. #13
    .. mitä pitäisi katsoa?

    No se että ostat sen jos tykkäät!

    Omaa kävin ulkoiluttamassa tänä iltana, pikkupakkasesssa.

    Joku vika siinä omassa on, tai takarenkaassa.

    Taas nosti keulaa

    Kandee ehken tsekata se, että ei nosta keulaa liikaa..?

    Ei Hondaa ajamalla saa rikki jos huoltaa ja lämmittää ennen kuin tehot ulos repii...

    Toki kilometrit voi pelottaa, vaan jos pelottaa -älä osta!
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  14. #14
    Hinta kilometreihin nähden kohdallaan. Pyörä on mulla talvisäilössä, joten aikaa tutkia kunnolla kuntoa ennen ensi sesonkia.
    Tänään tutkin takapään, täysin välyksetön. Moottorin äänet normaalit.
    Vähäisellä kokemuksellani etupää tuntuu ehkä hieman löysältä, mutta ei välyksiä... ehkä?
  15. #15
    Lainaa (Jando @ Loka. 13 2007,21:47) kirjoitti
    Mikah, ihan mielenkiinnosta kysyn, missä hintaluokassa XX:n pyynti liikkuu?
    Annoit sitte aika väljän hintaarvion. *
    Kiire?? Muka, tässä valmiissa maailmassa.
  16. #16
    Lainaa (mikah @ Loka. 13 2007,23:25) kirjoitti
    Hinta kilometreihin nähden kohdallaan. Pyörä on mulla talvisäilössä, joten aikaa tutkia kunnolla kuntoa ennen ensi sesonkia.
    Tänään tutkin takapään, täysin välyksetön. Moottorin äänet normaalit.
    Vähäisellä kokemuksellani etupää tuntuu ehkä hieman löysältä, mutta ei välyksiä... * * ehkä?
    No jos hinta on kohdallaan niin mikä ettei.. ainahan niissä on riski että jotain tulee,niin vähemmän kuin enemmän ajetuissa.
    Silti on eri asia korjata kolmen tonnin pyörää tonnilla tai parilla kun jo lähdössä selvästi ylihintaista.
  17. #17
    Vaihtokoneita tuohon varmasti saa niinkuin hondiin muutenkin ulkomailta, etten sen päälle niin jännittäisi.
    GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
  18. #18
    Lainaa (J.V. @ Loka. 14 2007,12:45) kirjoitti
    Vaihtokoneita tuohon varmasti saa niinkuin hondiin muutenkin ulkomailta, etten sen päälle niin jännittäisi.
    Mitäs vaihtokonetta tuohon nyt vielä tarvii. Pyörähän on vasta sisäänajettu
    Ei vaan. On nää Hondat näköjään kyllä tooosiii kestäviä. * Monet muut merkit on kiertänyt noilla kilsoilla jo pariin kertaan paalauskoneen läpi.
  19. #19
    Mistähän kohdin nuo Blackbirdin koneet ensimmäisenä loppuu? Onko kokemuksia tai muuten varmaa tietoa? En ole koskaan kuullut juttua hajonneesta XX:stä. Normaalia kulumista tietty tapahtuu, mutta onko mennyt normaalikäytössä esim kansia, vaihteistoja, tms?
    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  20. #20
    Lainaa (ruoste @ Loka. 14 2007,21:49) kirjoitti
    Mistähän kohdin nuo Blackbirdin koneet ensimmäisenä loppuu? Onko kokemuksia tai muuten varmaa tietoa? En ole koskaan kuullut juttua hajonneesta XX:stä. Normaalia kulumista tietty tapahtuu, mutta onko mennyt normaalikäytössä esim kansia, vaihteistoja, tms?
    Käyppä vilasemassa superblackbird.net sivustoja, siellä on useampi selviytymistarina jopa 100.000 mailia ajetuista bläckäreistä ja mitä niihin on rempattu.

    Hyvin ne kestää jos huolen pitää öljyistä ja edes hieman kuulostelee jos joku rahisee/kalkattaa/nakuttaa ja hoitaa pikkuviat ajoissa kuntoon.

    Mutta kyllä JOPA hondaan joutuu joskus remppaa tekemään jos meinaa uskaltaa pidemmälle lähteä.
    Ja onhan noita vähemmänkin ajettuja pannuja räjähtänny....
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  21. #21
    Eilen just käväsin BW:llä ja juttelin hiukka Paten kanssa noiden kestävyydestä. Sanoi pannun kestävän mitä vaan, mutta viimeistään tuossa 120 tkm kohdilla pitäis vaihtaa jakoketju, kiristäjä ja rattaat siihen samaan pakettiin. Siis nokkien ja mitä kaikkea rattaita tähän liittyen siellä on, mä en tarkemmin tiedä, joku teknikko kertokoon tarkemmin. Rattaat pitäisi kuulemma ehdottomasti vaihtaa, vaikka useimmat ei sitä tee. Nekin kuluu ja sitten se uusi ketju ei kestäkään kuin jonkun 10 tkm ja on piloilla.
  22. #22
    Lainaa (mikah @ Loka. 13 2007,23:25) kirjoitti
    Hinta kilometreihin nähden kohdallaan. Pyörä on mulla talvisäilössä, joten aikaa tutkia kunnolla kuntoa ennen ensi sesonkia.
    Tänään tutkin takapään, täysin välyksetön. Moottorin äänet normaalit.
    Vähäisellä kokemuksellani etupää tuntuu ehkä hieman löysältä, mutta ei välyksiä... ehkä?
    Niin tosiaan, mikähän se kohdallaan oleva hinta mahtaa olla? Vaikka ainahan mielipiteet menevät ristiiin; toisen mielestä halpa, toisen mielestä sikakallis...
    Tuollaista vanhempaa ja samalla yleensä "enemmän" ajettua Bläkkäriä olen silloin tällöin itsekin katsellut, pyyntiä on ollut yleensä vain mielestäni liikaa. Kaasariversiot pitäisi olla hintaluokassa max 3000-4000 egeä, että olisin kiinnostunut...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  23. #23
    Lainaa (kap57 @ Loka. 16 2007,20:39) kirjoitti
    Tuollaista vanhempaa ja samalla yleensä "enemmän" ajettua Bläkkäriä olen silloin tällöin itsekin katsellut, pyyntiä on ollut yleensä vain mielestäni liikaa. Kaasariversiot pitäisi olla hintaluokassa max 3000-4000 egeä, että olisin kiinnostunut...
    Kaksipyöräiset ovat yleensä ottaen olleet viimevuosina kohtuullisen hyvässä kurssissa. Tuohon 3000 - 4000 euron haarukkaan saat hakemalla hakea vielä vanhoja tonnisia äffiäkin tms. Kaasari XX:ien kurssi tulee keväällä olemaan jossain 7000 euron paikkeilla. Mallin loppuminen voi jopa nostaa hintoja, kun ei järkevää korvaavaakaan näytä tulevan.



    Blackbird 1998 (2004-2008)
    Fireblade 2006 (2008-2011)
    KX450F 2011 (2011-2012)
    RC8 2008 (2012-2013)
    Adventure R 2011 (2013-2015)
    R1 2012 (2016-2017)
    EXC 500 6Days SM/Enduro 2017
    MG1000 Cafe racer
  24. #24
    Lainaa (ruoste @ Loka. 16 2007,20:46) kirjoitti
    Mallin loppuminen voi jopa nostaa hintoja, kun ei järkevää korvaavaakaan näytä tulevan.
    Voit olla varma että honda kyllä esittelee vielä uuden mallin 07/08 joka korvaa XX:n ellei jopa samalla mallinimellä.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  25. #25
    Lainaa (ruoste @ Loka. 16 2007,20:46) kirjoitti
    Lainaa (kap57 @ Loka. 16 2007,20:39) kirjoitti
    Tuollaista vanhempaa ja samalla yleensä "enemmän" ajettua Bläkkäriä olen silloin tällöin itsekin katsellut, pyyntiä on ollut yleensä vain mielestäni liikaa. Kaasariversiot pitäisi olla hintaluokassa max 3000-4000 egeä, että olisin kiinnostunut...
    Kaksipyöräiset ovat yleensä ottaen olleet viimevuosina kohtuullisen hyvässä kurssissa. Tuohon 3000 - 4000 euron haarukkaan saat hakemalla hakea vielä vanhoja tonnisia äffiäkin tms. Kaasari XX:ien kurssi tulee keväällä olemaan jossain 7000 euron paikkeilla. Mallin loppuminen voi jopa nostaa hintoja, kun ei järkevää korvaavaakaan näytä tulevan.
    Ihan heti en tuota niele; mistä löytyy ostajia noihin hintoihin? Samaan hintaan saa jo 2001/2002 -vuosimallin silloin, kun myyjä todella haluaa pyöränsä kaupaksi. Suurin osa markkinoilla olevista tarjokkaista vaikuttaa olevan vain "kepillä jäätä" -tunnusteluja, ei todellista myyntiä...
    www.motzcari.com
    Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
  26.  
  27. #26
    Lainaa (Pahus @ Loka. 16 2007,08:56) kirjoitti
    Eilen just käväsin BW:llä ja juttelin hiukka Paten kanssa noiden kestävyydestä. Sanoi pannun kestävän mitä vaan, mutta viimeistään tuossa 120 tkm kohdilla pitäis vaihtaa jakoketju, kiristäjä ja rattaat siihen samaan pakettiin. Siis nokkien ja mitä kaikkea rattaita tähän liittyen siellä on, mä en tarkemmin tiedä, joku teknikko kertokoon tarkemmin. Rattaat pitäisi kuulemma ehdottomasti vaihtaa, vaikka useimmat ei sitä tee. Nekin kuluu ja sitten se uusi ketju ei kestäkään kuin jonkun 10 tkm ja on piloilla.
    kuulostaa ihan järkevältä tuo jakoketjun ja rattaiden yhdessä vaihtaminen. mitä tuollasen rempan kustannukset olis? ketjut akselin päässä, ei vissiin hirveä työ? Siis osat, lähunnä nuo rattaat, ketjuja kyllä löytyy.