Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 43:sta
    Itselläni ongelmana tuo, että muistaa sammuttaa vilkun kun on kääntynyt. Lisäksi vilkun valo mittarissa ei tahdo näkyä kun on kirkas ilma. Onko ketää tehnyt mitään virityksiä pyöräänsä, että huomaisi vilkun olevan päällä? Nykyiset vilkun valot mittarissa ovat vielä vihreät ja himmeät. Ajatellut, että laittaisko pleksiin ylemmäs itseään kohti ledit joista helpommin huomaisi vilkun olevan päällä.
    se on tällee alkukaudesta itellekki perussettii et vilkku jää päälle. Ainahan sitä silti varmistaa kun tulee risteyksee jossa on auto esim väistämis velvollinen, ettei itellä vaan vahingossa oo vilkku päällä, jos en oo kääntymäs.
    - If you risk nothing, you gain nothing -
    Itse tulee räplättyä sen vilkunpalautuksen kanssa turhanpäiväisestikin... vanha refleksi, kun kerran kevarilla meinasin päästä traktorin alle kun oli vilkku jäänyt päälle.
    CB 125 Twin '80 -> ... -> VT 750 C Shadow '06 -> XVS 1300A Midnight Star '08
    Itse ainakin pidän peukaloa vilkkunapin päällä niin kauan kun olen kääntynyt. Olen huomannut sen olevan paras keino muistaa ottaa vilkku pois päältä
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
    Huonot vilkut teillä, kun ovat nuin vaikiat käyttää.

Laita semmonen 12v sähköshokkilaite vilkun releeseen kiinni ja piuhat kiinni hanskaan... Muistaa kyllä laittaa pois.

Saa kopioida ideaa kaupallisiin tarkoituksiin.
    CBR 1000F -89
    Tänään ekaa kertaa 6kk ajelin ja hyvin muisti vilkun käytön päälle ja pois.
    Kawasaki ER-6n -06
    Lainaa (hra1150 @ Huhti. 07 2009,17:51) kirjoitti
    Joo, ei jää meillä vilkut päälle, ei *.

-Kari
    BMW HP2 Megamoto -07
    Tuo rämlääminen on tehokas juttu aina risteysten jälkeen. Kai on olemassa myös sellassia automaattisesti poiskytkettäviä vilkkuja? Ainakin autoissa olen kuullu sellasista.
    Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
    Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
    nuita vilkkupäälläoikealleviisikilsaa-motoristeja on näkyny viime ajokausina ihmeen paljon. pari oon meinannu autolla pysäyttää vasempaan etukulmaan..

koittakaa kattella ettei turhaan vilkutella suuntaan eikä toiseen, senkin takia saattaa tulla se auto eteen ihan odottamatta. itse odotan kyllä tästälähtien ihan suosiolla jottei tule sydämentykytyksiä eikä otsikoita että paha motoristi ajoi autoa päin..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
    Lainaa (KTE @ Huhti. 07 2009,18:02) kirjoitti

-Kari
    voe helevettiläinen!

Mutta itse tulee räplättyä vilkkua pois tämän tästä joku ihmeen vainoharha sen kanssa vissiin
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Juikka @ Huhti. 07 2009,18:18) kirjoitti

-Kari
    voe helevettiläinen!

Mutta itse tulee räplättyä vilkkua pois tämän tästä * joku ihmeen vainoharha sen kanssa vissiin *
    Jep, ja kylmällä kelillä pysyy peukku lämpimänä
    Kawasaki Er-6f
    Paras minulle neuvottu keino on hokea aina vilkun päälle laitettuaan mielessään "vilkku, vilkku, vilkku".

Jossain vaiheessa tajuaa että mitä vittua tässä hoen ja muistaa sammuttaa vilkunkin

-Kari
    Ainakin mulla näkyy vilkkuminen suoraan etuvilkusta silmiin.
    - Sergei-

"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
    Hyvinpä nuo on menny pois kun sen "sata" kertaa tulee painettua 10km matkalla...
    Yamaha R6 -04

Yrc.fi

"Nollasta sataan alle viiden, se on nopeaa, nopeaa." -Kuustonen-
    Laita iso punainen varoitusvalo kuin ralliautoissa
    Itselläni mennyt niin päin että sen jälkeen ku tuli pyörä hankittua niin käännän itse aina autossa sen vilkun pois ennen ku se automaattisesti kytkeytyy pois. Ei ole kertaakaan unohtunu päälle prätkässä kun ajaa sillä periaatteella läpi vuoden. Ja menee mulla täysin automaattisesti ettei asiaa tarvitse ajatella.

Huono juttu taas on se että yleensä tulee sitä vilkkuu ehkä hieman liian aikasin otettuu pois, yleensä jo kääntämisen aikana ettei kerkii automaattisesti palautumaan.
    Honda CBR1100XX
    Meikäläisen uudenkarheassa(vm.-85) ökypyörässä vilkku sammuu ihan itsekseen.

silloin kun ei ollut tällaisia lisävarusteita pyörissä, pidin peukkua katkaisijan päällä.
    Tulee rämpättyä alitajuisesti aina sillon tällön vilkkunappia ihan vaan varmistellen että se on sammunu...
    Wannabe biker...
    Lainaa (Teme65 @ Huhti. 07 2009,20:58) kirjoitti
    Laita iso punainen varoitusvalo kuin ralliautoissa
    Ei kai ralliautoissa sellaista ole?

Eihän niissä edes tarvita vilkkua kuin siirtymillä.
    jamaha 02 --> riumppi 11

Blue's brother
    Vanha väsynyt polttimo roskiin ja ökykirkas vihreä led-polttimo tilalle.

Onneksi omassa mopossa näkyy etuvilkut kuskin paikalle ilman sen kummempia kurkkimisia, eikä merkkivalokaan ole missään piilossa.
    Ladalla kun on nyt talvi tullu ajeltua nii siinäkin pitää käsin aina palauttaa se vipu, nii kyl sen nytkin sit muistaa palauttaa. Olispa luksusta ajaa sillai et se itestää palautus
    --GsxR:iä--
    Tällainen pyörän peiliin -->kliks
    Pitäisi säätää myös pakolliseksi kaikkiin autoihin, niin vähenisi kiilauksetkin. Toki vilkun käyttämättäjättämisestä pitäs säätää sitten linnaa *
    <p><span style="color: rgb(0, 255, 255);">Hugo:&quot;</span><span style="color: rgb(255, 0, 255);">Aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta!</span><span style="color: rgb(0, 255, 255);">&quot;</span></p>
    Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 07 2009,23:39) kirjoitti
    On muuten varmaan "tosikiva" viritys pimeällä - voi sitten itteään onnitella...

Mitens teillä, joilla tuo vilkku unohtuu päälle, niin montakos kertaa kauden aikana kaadutte valoissa, kun unohdatte laittaa jalan maahan? *
    Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Vaikka tuo vitsiks menikin, niin eihän se ole vitsi...
    Niiiin monet kerrat ajanu jonkun kaverin peräs, jolla jääny vilkku päälle ja se kyllä kummasti aiheuttaa vaaratilanteita...
    (autot kääntyy eteen jne...)

Itellä alkanu olee jo lähes vainoharhasta tuo vilkkunappulan "hipelöinti" ajossa (on mittarissakin onneks hyvät valot sitä varten- edellisessä mopossa ei ollu), joten vasurin peukku saa hyvää ekstra-liikuntaa....
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
    X-määrä erilaisia Vee configuraatioita
    Diligentia, Vis, Celeritas!
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 08 2009,00:31) kirjoitti
    Eipä ole vielä haitannut vaikka pimeässäkin on tullut ajeltua.

Lainaa (*cebarimimmi* @ Huhti. 08 2009,00:36) kirjoitti
    Vaikka tuo vitsiks menikin, niin eihän se ole vitsi...
    Niiiin monet kerrat ajanu jonkun kaverin peräs, jolla jääny vilkku päälle ja se kyllä kummasti aiheuttaa vaaratilanteita...
    (autot kääntyy eteen jne...)

Itellä alkanu olee jo lähes vainoharhasta tuo vilkkunappulan "hipelöinti" ajossa (on mittarissakin onneks hyvät valot sitä varten- edellisessä mopossa ei ollu), joten vasurin peukku saa hyvää ekstra-liikuntaa....
    Joo, ihan totta, vaaratilanteita tulee, jos se vilkku jää päälle. Mutta ei sen kyllä pitäisi mikään ylivoimainen haaste olla että joutuu ressaamaan tuollaista asiaa.

Lainaa (Seikkailu_R @ Huhti. 08 2009,00:59) kirjoitti
    Lainaa (MustaSurma @ Huhti. 08 2009,00:31) kirjoitti
    Eipä ole vielä haitannut vaikka pimeässäkin on tullut ajeltua.

Edit: lisätty kirjoitustyyli sarkasmi...

Itselle tuli tuosta ökykirkkaasta LEDistä tuollainen ~500 lumenin hipo-LEDi mieleen... ...luulisi sellaisen ainakin näkyvän, jollei jopa haittaavan pimeällä tapahtuvaa liikenneympäristön havainnointia... Ei sitten tainnut olla tuollainen kyseessä.

Nordöstersjökustartilleriflygspaningssimulatoranlä ggningsmaterielunderhållsuppföljningssystemdiskuss ionsinläggsförberedelsearbeten
    Ratavastaava wbaum:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi May 2006
    MotOrg ry jäsen
    Mulla oli joskus koeajossa bläkkäri, jossa alkoi hemmetin luja piippaus kun oli vilkku ollut 20-30sekuntia päällä. Kuuli ihan hyvin vauhdistakin kypärän sisälle.

Muuten ihan jees ja kiva, mutta kaupungissa vähän ärsyttävä kun alkoi piippaamaan risteyksessä ja ihmiset kattoo. Jälkeenpäin kuulin että nollautuisi kai piippaus kun hipaisee jarrua, en tiennyt testata.
  30.  
    Lainaa (Reino6 @ Huhti. 07 2009,20:54) kirjoitti
    Hyvinpä nuo on menny pois kun sen "sata" kertaa tulee painettua 10km matkalla... *
    Tähän mäkin oon luottanut
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen