Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Suomi on kierrelty, Eurooppa on koettu ja nyt mietityttää tämän USA:n valloitus kakspyöräisellä

Koetti pikainen työkomennus viideksi kuukaudeksi tänne rapakon taakse Chicagon kupeeseen ja olen tässä pähkäillyt ostaisko tänne mopon alle joksikin aikaa. Käytetythän täällä ovat melkein ilmaisia ja mieli tekisi ajelemaan kovasti. Ajokausi kun Suomessa jäi kesken ja "Devil" lepää tallissa peiton alla.

Olisiko kellään käytännön kokemuksia mopon ostamisesta ja ennen kaikkea vakuuttamisesta täällä päin? Osto tuskin lienee suuri ongelma, mutta tuo kaikki muu mietityttää... myöskään ei ole ainakaan vielä hajua paljonko vakuutukset yleensäkkään täällä maksaa.

Vuokraamot kun ei tällä seudulla tarjoa kuin H-D:tä ja se ei todellakaan ole mielessä
    Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
    Lainaa (tallukka @ Elo. 25 2007,04:16) kirjoitti
    Olisiko kellään käytännön kokemuksia mopon ostamisesta ja ennen kaikkea vakuuttamisesta täällä päin?
    Ei ole kokemuksia, mutta tuossa vakuuttamisessa hintahaitari voi olla todella suuri, myös eri mallien välillä. Myös vakuutusten sisältö vaihtelee paljon.

Geico on yksi, josta kannattaa kysyä tarjousta, mutta ei ole automaattisesti halvin.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    urpooo:n avatar
    Liittyi Mar 2007
    Joku saa*anan kylmä maa pohjoosessa
    Ja kyllä orgissa ainakin yks ameriikassa asuva löytyy (san diegossa) että häneltä ainakin vois tietoo löytyä.
    En kyllä muista nickkiä mutta sanon jos muistan
    Sen verran tuossa olen kuullut että vakuuttaminen voisi muodostua ongelmaksi tai sitten sen vakuutuksen hinta on jotain tähtitieteellistä. Täällähän kuulemma me ollaan huonommassa kuin pennittömät paikalliset, vaikka olisi näyttää rahaa ja vakuuttelukirjeitä suomalaisilta yhtiöiltä. Luotettavuus kertyneet pitemmän ajan kuluessa maksettujen laskujen yms. perusteella...
    Mikä kalustossa hävitään - otetaan asenteessa takaisin
    Minulla oli mukana omasta vakuutusyhtiöstä Suomesta jonkinmoinen todistus vakuutushistoriasta eli kuinka kauan vakuutus ollut voimassa ja onko vahinkoja. Vakuutusyhtiösi pitäisi tuntea moinen paperi. Se oli tärkeä paperi kun neuvotellaan *vakuutusmyyjien (niitä piisaa) kanssa vakuutuksen hinnasta. Pitkä vakuutushistoria pudotti hintaa roimasti. En nyt muista mitä tuo maksoi, mutta ei se minusta silloisiin ( 2000-2001 ) Suomen hintoihin verrattuna mitenkään kohtuuton ollut, päinvastoin. Itse asuin siellä oikein oleskeluluvan kanssa, joten en tiedä oliko sillä hintaan merkitystä verrattuna esim turistina otettuun vakuutukseen.
    Vain kuolleet kalat uivat myötävirtaan.
    Vieläköhän tämä keskustelu on ajankohtainen.

Itse asustelen tällä hetkellä täällä Texasissa. Kuten jo tuolla aiemmin mainittiin, niin vakuutusyhtiöiden väliset hintaerot ovat täällä aivan järkyttäviä. Ylivoimaisesti parhaan tarjouksen sain State Farmilta: 06 GSX-R1000 Suitsalle vakuutus on noin $90 kuukaudessa. Minulla ei ollut mukana mitään vakuutushistoriaa Suomesta hakiessani vakuutuksen.
    Minun Honda VT600 vakuutus on 165 dollaria VUODESSA Houstonissa. Ja tama on kaskovakuutus $250 omavastuulla. Vakuutusyhtio on Progressive. Tosin en enaa ole parikymppinen eika VT600 ole mikaan Hyabusa

Ilman amerikkalaista ajokorttia voi olla vaikeaa saada vakuutusta.
    Have a Nice Day
    Honda Shadow VLX
    Lainaa (tx_shadow @ Loka. 17 2007,23:54) kirjoitti
    Minun Honda VT600 vakuutus on 165 dollaria VUODESSA Houstonissa. Ja tama on kaskovakuutus $250 omavastuulla. Vakuutusyhtio on Progressive. Tosin en enaa ole parikymppinen eika VT600 ole mikaan Hyabusa

Ilman amerikkalaista ajokorttia voi olla vaikeaa saada vakuutusta.
    No ei ole sitten mikään ihme, että amerikkalaiset pitää HD:ista ja muista customeista ...
    Honda VFR 750 F 1997 (RC36) - MYYTY!
  9.  
    Vakuutuksen hintaan vaikuttaa kaikista eniten et onko naku vaiko katteellinen pyörä. Sitten tietenkin kuskin ikä, käyttö, päivittäiset kilometrit ja jenkeille aina niin tärkeä paikallinen ajokortti.