Moro!
Mistähän lähtis amatööri arvailemaan vikaa kun diversion ilmeisesti käy kolmella pytyllä välillä savutukseta päätellen. Putken päähän ilmestyy märkää paskaa siis ja savuttaa. Lämpimällä koneella toimii huomattavasti paremmin. Varmaan kannattaa eka vaihtaa tulpat, mutta jos ei auta mistä lähteä vikaa selvittämään? Uskaltaako pyörällä nyt ajaa kun vika on vaan välillä mutta häiritsee kuitenkin.
Toinen vika eli etupumpun stefa vuotaa hiukan? Onko miten kallis operaatio jos liikkeessä vaihdattaa?
Missä muutenkin etelässä kannattaa huollattaa fillaria jos haluaa suht ripeällä aikataululla rempat kuosiin vai onko joka paikassa tällä hetkellä kilometrien jono huollossa?
Kulunut lause jo, kokeile ensin tyhjentää kaasarit.
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX
Tulpan hatun kiinnitys aiheutti itsellä moista vaivaa, eli uudet tulpat ja katsoo etta johdot ja hatut ovat ehjät ja kunnolla kiinni. Puola tuskin on syyllinen jos välillä toimii kaikilla, ja toivoa sopiikin ettei puolia tarvitse vaihtaa.(2 pyttyä samassa ja hinta A 280 e)