Tämä on vakavasti sijalla seuraavaksi mopoksi. Edellinen oli saman vuoden XJR-1300 Tahtois kuulla kokemuksia, kommentteja teiltä jotka tietävät. Kiitos.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Noh,tehot kyllä pienemmät ainakin xjr;n jälkeen ,(huomattavasti,en muista,olisko hepoja vaan n,68 kun XJR;ssä eikös ole n;100)korjatkaa tietavämmät,kevyt näppärä huoleton kardaani,matkaakin ajaa jos ei haittaa kypärään ravistelut(kuskin koko/ajoasento vaikuttaa)ja sateelta ei tuo BT;n pikkuplexi suojaa,,,mutta jos etsit kardaani/naku/kevyt käsitellä/nättikin(makuasia),,pyörä on melko korkea,,,,vääntöä mukavasti,,,itellä tuollainen oli kun harrastuksen uudelleen aloitin,,ei siis enää...muistaakseni siihen ei tahtonut löytyä lisävarusteita,,esim laukkuja/telineitä..ainakaan silloin(-02)...tiiä sitte nyt,mopohan on aikas harvinainen,,eikä sitä tehty montaa vuotta,,,olikohan -02---05...itellekkin/mammalle tuollaisen tekis mieli vielä laittaa,,,jos hinnat viel hiukka tippuis..
KEPPI-G
ai ai kun on naama tällä päin messingillä. Kävin koeajamassa mukavassa kylmässä vesisateessa tämän uuden kultani *
. Kaupat tuli. Määä-ä olen niii-in onnellinen *
http://www.motot.net/talli/52177
Tällä siis mutterilla keväällä.
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Mää ymmärrän sua. On mullekin suosikki, mutta kun ei noita laukkuja saa oikein millään silmään istuvaksi siihen ja olisin halunut sellaisen -06 mallisen missä mm. uusi istuin. Niitä ei vaan ollut missään tyrkyllä keväällä ja päädyin TDM:ään.
Itse moisen bulldogin ostin -07 kesäksi. Eka pyöräni ikinä (no mopo oli joskus), ja kyllä on mainio peli aloittaa harrastus. Vaikka muista pyöristä kokemusta onkin vain vähän, uskallan suositella BT:tä aloitteleville kuskeille jos haluaa suoraan isompi kuutioisen pyörän alle. Eihän se mikään "katukiitäjä" ole mutta kyllä silläkin ehtii.
Jos muutkin kyseistä lättänaamaa suunnittelee ostavansa kannattaa lukasta Bulldog artikkeli
Omana yhteenvetona bulldog = harmiton ja leppoisa menopeli
Olikin muuten eka postaus tänne foorumille.![]()
-Death heals the wounds that life makes-
1 kesän ajelin Bulldogilla pari vuotta sitten. Aloittelin harrastusta uudelleen piikkillä ajon jälkeen. Leppoisa peli ja täysin huoleton. Rentoon ajoon tarkioitettu peli kaverille, joka pitää custom tyyppisestä suorituskyvystä yhdistettynä pystyyn ajoasentoon.
Itse kaipasin kuitenkin suorituskykyisempää pyörää, jossa on paremmat ajo-ominaisuudet nopeaan ajoon. Tuntui kuin pyörän rajat tulivat vastaan ennen kuin kuskin. Minusta asia pitää olla toisin päin. *![]()
L-twin rules
Ducati Multistrada 1200 dvt 2015
Mp historia
Ducati Multistrada 1200 abs
Kawasaki gtr 1400 abs
Kawasaki zzr 1400 ABS
Ducati Multistrada ds 1000
Aprilia Futura rst 1000
Yamaha Bulldog 1100
Suzuki rg 125 e
Tuon koeajo jutun luettuani ja hieman pyörästä näin tietoa hankkineena tuohan vois olla miulle aika sopiva pärrä oon katellu v2 koneisia pyöriä sillä äänet ne äänet mut firestormi tai tellu ei oikeen iske silmään mut sit sattu tommone buldoggi eteen ja ensimmäinen asia mikä sai huomioni oli ajoasento kun en kyykky asennosta nii pitäs ja muodot tossa on kohdallaan![]()
Z 750-06
CBR1000RR- 05
Itselläni on ollut -03 Bulldog 2007 kesästä lähtien ja tykkään kovasti. Makuasioitahan nämä tietysti ovat, mutta jos nakupyörät miellyttävät ja 65hp tarjoama suorituskyky riittää, niin suosittelen.
Itselläni ennen Bulldogin hankintaa muina vaihtoehtoina olivat SV1000, FZS1000 ja Speed Triple. Eri aika erilaisia pyöriä oli viivalla, kriteereinä olivat lähinnä, että pitää olla naku (tai likimain, tonnisessa Fazerissa on varttikate), pysty ajoasento (ei siis jalat tai pää edellä -malleja), ajettavuus kohdallaan ja omaa silmää miellyttävä ulkonäkö. Syitä lopulliseen päätökseen olivat Bulldogin V2 tunnelma, kardaani, merkittävästi halvemmat vakuutusmaksut ja se, että sopiva yksilö sattui kohdalle siinä vaiheessa kun rahat olivat lompakossa ja polte päällä.
Tehoa saisi toki olla enemmän. Jostain kun löytyisi kevyt (~200kg), tehokas, sporttinen V2 naku, jossa toisioveto olisi kardaanilla tai vaikka remmillä, niin täältä löytyisi ostaja. (Juuei Buellia, Amerikkailaisten ja meikäläisen käsitykset laadusta ja hyvästä moottoripyörästä eivät oikein kohtaa. Tosin jos vain saisivat heivattua nakumalleistaankin sen Harrikan koneen mäkeen ja Rotaxin tilalle, niin sitten voisi ehkä katsoa uudelleen. Ja tästä ei nyt tarvitse sitten aloittaa sotaa, makuasioita edelleen).
Diversion 900 -96
Buell 1125 CR siis, Rotaxi/Helicon ja remmiveto. Problem solved?(artoav @ Maalis. 25 2009,14:10) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Enpä ole muuten huomannut tuota CR mallia, olen luullut R mallin olevan toistaiseksi ainut Buell Rotaxin koneella. Vaikuttaa mielenkiintoiselta, pitää koettaa päästä näkemään ja kokemaan vekotin livenä.(sakuc @ Maalis. 25 2009,14:21) kirjoitti
Diversion 900 -96
Ja siihen B-Kingin perä, niin se on vielä nättikin!(sakuc @ Maalis. 25 2009,14:21) kirjoitti
![]()
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
Moto Guzzi?(artoav @ Maalis. 25 2009,14:10) kirjoitti
1200 Sport 4V 105 hv ja 240 kg
Griso 8V 110 hv ja 222 kg
Breva 1200 95 hv ja 236 kg
Ja noissahan on V2 moottori kardaani vedolla.
Buellin CR taitaa olla likimain R ilman katetta, eli kohtuullisen etukeno ajoasento. Tuonne Moto-Sjoelle kai on tulossa tuollainen koeajopeliksi, sittenhän sen näkee.
Guzzeja en ole oikein koskaan pitänyt varteenotettavina vaihtoehtoina, etenkin kun niitä näkee täällä niin vähän ja jälleenmyyjät ovat kaukana. Tuo 1200 Sport ja Breva näyttävät kyllä hyviltä, Griso taas on julmetun ruma (lähinnä äänenvaimentaja ja nuo sivumuovit edessä).
Diversion 900 -96
Renthal Jimmy Button High stonga. Tuo suht erikoisen muotoinen stonga tossa pelissä on kuitenkin ihan riserillä kiinni, ei hirveen vaikee vaihtaa, luulisin.(artoav @ Maalis. 27 2009,09:01) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
Moro!
Mitenkös tollanen 165cm naikkonen , pystyykö ajelemaan tollasella
bulldogilla kivuttomasti ilman että tulee liikennevaloissa tuskan hiki?
Siis yltääkö jalka maahan ok?
Ei pääse sovittaan vaimokkeen kanssa missään järkevällä etäisyydellä....
Buldog oli itelläkin koeajossa, lähtee kuin lehmä makkuulta.![]()
No licence team 8.9.2010 - 16.12.2010
XX