Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Lainaa (361181 @ Loka. 12 2007,14:56) kirjoitti
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 11 2007,12:53) kirjoitti
    mutta olisiko Saksasta vähän käytetty 999S 2006 15k€:lla parempi kuin 1098 perusmalli USA:sta? Mulle ainakin selkeä ykkönen hinta/laatusuhteessa jos puhutaan Ducateista. Uuden Gixxerinhän saisi 10 k€:lla, vähän käytetyn vielä halvemmalla...
    Moerk

Onko "Jetzt nur noch" myyntihinta vai tuleeko jotain veroja lisäksi?
    On kyllä halpa! Luulin ettei niitä enää ole. Saattaa kuitenkin olla ettei löydykään kun kysyy. Sitten tyrkyttää 2004:ia. Tuo hinta sisältää kaiken paitsi Lieferungskosten, joka on muutamia satasia. Jos joku kysyy niin kysykää samalla kuuluuko Termignoni ja lastu mukaan, ovh hintaan ne kuuluivat.
    ZTK on ollut halvin mitä minä olen ennen löytänyt, mutta enpä ole kuullut toimittaneen 1098 vaikka listalla onkin. 999S 2006 ei myöskään ole.
    Muuten, montakohan 1098 EE-Speed möi?

Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
    Lainaa (mopo1000 @ Loka. 10 2007,09:14) kirjoitti
    Pyörissä ei takuuta. Hinta kuitenkin rupeaa olemaan kohdallaan.

Tavallinen 999 hinta reilut 17.000,-

Eihän noita saa kotomaasta ees käytettyinä tuolla hinnalla. Ei lähellekkään *

http://www.ee-speed.com/index.php?na...yorat&sec=muut
    Kiva peli sopivalla rahalla, mutta kiire taitaa olla ostaa jos ajamattoman haluaa kilpiin. Radalle nou roplems. Jotain saastesäädöksiä noissa ongelmana kaiketi, eli euro 3. Mutta hiukan käytettynä kilvissä ollut ei pitäisi olla ongelma kilvittää. Minunkin silmään 05-06 vaikutti aluksi kivalta, mutta orggis on aina orggis ja ärrässä on mukavamman näköinen tuo keulan yläaukotus kuin karvalakeissa.

Ärrähän on myös sellaisenaan valmis radalle joka suhteessa eli kone kestää paremmin kierroksia ja viritystä plus alustan osat ei kaipaa vaihtoa ja kevyet katteet sekä vanteet (myös hiton hyvän näköiset) vakiona.

Suosittelen lämpimästi. Omasta ärrästä en malta luopua halvalla, koska parempaakaan ei vielä tehtaalla ole tehty. Desmo ärrä olisi kiva mutta samalla rahalla saa Ferrarin, joten ostan ennemmin sen.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 12 2007,17:38) kirjoitti
    Saattaa kuitenkin olla ettei löydykään kun kysyy. Sitten tyrkyttää 2004:ia.
    Eipä auta, vaikka kysyy, kun vastaukset on luokkaa "mitä halusit kysyä?" tai "siis haluatko ostaa tuon pyörän?" Jospa kolmannella kerralla saisivat sanottua löytyykö niitä vai ei.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 13 2007,00:32) kirjoitti
    Ärrähän on myös sellaisenaan valmis radalle joka suhteessa eli kone kestää paremmin kierroksia ja viritystä plus alustan osat ei kaipaa vaihtoa ja kevyet katteet sekä vanteet (myös hiton hyvän näköiset) vakiona.
    Heh... ei se ole radalle sen valmiimpi kuin yksikään muista 749/999-sarjan peleistä. No, ehkä vanteet nyt ovat kevyemmät kuin muutamassa muussa mallissa, mutta saman näköisiä ne on kaikissa.

- Käytännössä lasikuitu tai hiilikuitukatteet on vaihdettava ratahommaan orggisten tilalle. Päreiksi ne katteet menevät kuitenkin.
    - Etuhäkki + etupään johtosarja pitää vaihtaa, alkuperäisestä magnesium-lamppukopasta ei ole mitään hyötyä radalla.
    - Luistokytkin pitää asentaa (ei kaikille pakollinen, R:ssä ei ole)
    - Iskareiden jouset pitää vaihtaa sopiviin jos ei osu kohdalleen. Samoin simmityksiä pitänee muuttaa.
    - Toiset vanteet on hyvä olla, tässä kohtaa voi ostaa R:n vanteita kevyemmät suoraan.
    - Jalkatappisarjat + käännetty kaavio + ohjaustangot täytynee vaihtaa
    - Runkosuojat, akselisuojat jne pitää asentaa.
    - Kytkimen työsylinteri kannattaa vaihtaa.

Se on superkallis, mutta hienoista osista tehty katupyörä. Yksityiskohdat on tehty keskivertoa paremmista materiaaleista, mutta ratapyörä se ei vakiona ole.

Moottorin virittämisestä en nyt olisi niin varma. Ensinnäkin moottorinohjaukselle ei pysty tekemään juuri mitään. Ehkä Powercommanderilla sen saa säätöihin. Hankala pala se on kuitenkin. Lisätehon kaivaminen ei twinissä ole kovin helppoa. Ducati myy kyllä parilla kymppitonnilla kunnon kilpamoottoreita, mutta elinikä on lyhyt.

Hienon katupyörän sä olet hankkinut. Siitä kannattaa nauttia sellaisenaan. Jos aidon ratapyörän haluaa niin siihen mielestäni kannattaa ostaa joku näistä täysin samanlaisista tarjousärristä - on yli 20 t€ edullisempi vaikka ostaisi sen rekisteröitynä.
    Lainaa (Jyri @ Loka. 15 2007,09:35) kirjoitti
    - Käytännössä lasikuitu tai hiilikuitukatteet on vaihdettava ratahommaan orggisten tilalle. Päreiksi ne katteet menevät kuitenkin.
    - Etuhäkki + etupään johtosarja pitää vaihtaa, alkuperäisestä magnesium-lamppukopasta ei ole mitään hyötyä radalla.
    - Iskareiden jouset pitää vaihtaa sopiviin jos ei osu kohdalleen. Samoin simmityksiä pitänee muuttaa.
    - Toiset vanteet on hyvä olla, tässä kohtaa voi ostaa R:n vanteita kevyemmät suoraan.
    Jyri,

Sullahan on se rakenneltu 749, eli lienee kokemusta Eli pari kyssäriä:

Itse laittelen tuota omaa 749:iä ratapeliksi parhaillani ja toistaiseksi olen tilannut lasikuitukatesarjan, johdot tuli jo revittyä irti ja laitoin sen kisa mittaritelineen uusilla johdoilla... samoin jalkatapit ja ratakaavio. Tämä oli toistaiseksi kaikki mitä ajattelin tehdä.

Jousille en ainakaan vielä tee yhtään mitään, paitsi mittaan sägin ja säädän etupäätä jos sukeltaa liikaa. Muuta kun en vielä osaa edes arvioida

Mutta, mites se sun pyörä?
    Ootkos sä vaihtanut siitä kaiken tuon mitä alla listasit (vai jopa vielä enemmän) ?

Runko-/kaatumissuojat on jotain mitä olen ajatellut...kovin monessa niitä ei vaan näytä olevan. Eli oletko kaatunut, onko ne toimineet, vai mites noin kapeassa pyörässä jalkatapit kaatuessa hoitavat asian?

Tuossa mun ärrässä on vakiona luistokytkin, mutta miksi työsylinteri pitäisi vaihtaa? Entäs miksi ohjaustankokin?

Itse ajattelin noita "särkyviä" osia ostaa laatikollisen jemmaan jostain...
    Lainaa kirjoitti
    Ootkos sä vaihtanut siitä kaiken tuon mitä alla listasit (vai jopa vielä enemmän) ?
    Juu, onhan minun pyörässäni vaihdettu paljon tuota listaa enemmän osia. Iskarit, hiilaria, jne...

Lainaa kirjoitti
    Runko-/kaatumissuojat on jotain mitä olen ajatellut...kovin monessa niitä ei vaan näytä olevan. Eli oletko kaatunut, onko ne toimineet, vai mites noin kapeassa pyörässä jalkatapit kaatuessa hoitavat asian?
    Minulla oli akseleiden päässä Kaemnan POM-muoviset sorvatut suojat. Runkoon olen asentanut POM-muovista tehdyt suojat, jotka suojaavat runkoa ohjaustangon kiinnikkeen osumiselta. Lisäksi vesipumpun päällä on ollut hiilarisuoja. Takahaarukan alapuolelle olen laittanut hiilikuituisen hainevän - se on järkevää tehdä sinunkin pyörääsi.

Lainaa kirjoitti
    Tuossa mun ärrässä on vakiona luistokytkin, mutta miksi työsylinteri pitäisi vaihtaa? Entäs miksi ohjaustankokin?
    Ducatin kytkimen käyttö kevenee todella paljon esimerkiksi STM:n työsylinterillä.

Ohjaustangot vaihdoin suojatakseni orggikset kaadoilta, LSL:n tankoihin kun saa edullisia putkia varaosana. Alkuperäisiä pidin varalla jos tarvitsee varaosia rataolosuhteissa. Lisäksi ajoasennosta tuli mieluisampi noin 10 mm leveämpien ohjaustankojen ansiosta.

Lainaa kirjoitti
    Itse ajattelin noita "särkyviä" osia ostaa laatikollisen jemmaan jostain...
    Vaihdoin polttoainetankin toiseen. Minulla olisi keltainen hieman lommoisesta hyvin siististi korjattu tankki + keltainen etukate MRA:n pleksillä ehkä ylimääräisenä, jos kiinnostaa. Maalipinta katteissa on mielestäni todella hyvä, normaalia kulumaa niissä on lasikuitukatteille ja rataolosuhteille tyypillisesti.

En ole mennyt nurin omalla Ducatillani. Kaveri sensijaan on kaatunut todella monta kertaa ja yleensä on mennyt rikki vain ohjaustankoja, jalkatappeja, katteita ja jotain pientä. Polttoainetankki taisi olla suurin menetys.

Olen luvannut myydä pyöräni eräälle toiselle harrastajalle, siksi joitakin osia jää yli. Seuraavaksi hankin jonkun Ducatin saksasta hieman käytettynä ja en laita sitä kilpiin, vaan teen siitä ratapelin. Rakennan joko Pierobon F042:sen tai jotakin sen kaltaista. *

Lainaa (Jyri @ Loka. 15 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Juu, onhan minun pyörässäni vaihdettu paljon tuota listaa enemmän
    on ollut hiilarisuoja. Takahaarukan alapuolelle olen laittanut hiilikuituisen hainevän - se on järkevää tehdä sinunkin pyörääsi.
    yep, kumpi takahaarukka sulla on?
    Käsittääkseni tuohon boximalliseen joka mulla on, on hiukan hankalampi laittaa sellaista hainevää, eikä se ole pakollinen siihen, kuten se on siihen vanhempaan takahaarukaan.
    Lainaa (markku33 @ Loka. 15 2007,11:59) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Loka. 15 2007,11:47) kirjoitti
    Lainaa kirjoitti
    Juu, onhan minun pyörässäni vaihdettu paljon tuota listaa enemmän
    on ollut hiilarisuoja. Takahaarukan alapuolelle olen laittanut hiilikuituisen hainevän - se on järkevää tehdä sinunkin pyörääsi.
    yep, kumpi takahaarukka sulla on?
    Käsittääkseni tuohon boximalliseen joka mulla on, on hiukan hankalampi laittaa sellaista hainevää, eikä se ole pakollinen siihen, kuten se on siihen vanhempaan takahaarukaan.
    Aivan... siinä boksissahan se haarukka kulkee ketjun alapuolelta. Minulla on vanhanmallinen takahaarukka, siihen hainevä vaaditaan jo kisasääntöjen puolesta.
  9.  
    Lainaa (Jyri @ Loka. 15 2007,09:35) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 13 2007,00:32) kirjoitti
    Heh... ei se ole radalle sen valmiimpi kuin yksikään muista 749/999-sarjan peleistä. No, ehkä vanteet nyt ovat kevyemmät kuin muutamassa muussa mallissa, mutta saman näköisiä ne on kaikissa.

Se on superkallis, mutta hienoista osista tehty katupyörä. Yksityiskohdat on tehty keskivertoa paremmista materiaaleista, mutta ratapyörä se ei vakiona ole.

Moottorin virittämisestä en nyt olisi niin varma. Ensinnäkin moottorinohjaukselle ei pysty tekemään juuri mitään. Ehkä Powercommanderilla sen saa säätöihin. Hankala pala se on kuitenkin. Lisätehon kaivaminen ei twinissä ole kovin helppoa. Ducati myy kyllä parilla kymppitonnilla kunnon kilpamoottoreita, mutta elinikä on lyhyt.

Hienon katupyörän sä olet hankkinut. Siitä kannattaa nauttia sellaisenaan. Jos aidon ratapyörän haluaa niin siihen mielestäni kannattaa ostaa joku näistä täysin samanlaisista tarjousärristä - on yli 20 t€ edullisempi vaikka ostaisi sen rekisteröitynä.
    Juu, tarkoitin hiukan eri tavalla tuota "rata-ajoa" kuin sinä. Sanotaan sitten valmiimpi harrasteluun.. Kone riittää tehon ja putkien puolesta sellaisenaan samoin kuin alustan osat pelkästään säätämällä, ilman pilkun viilaamista. Jos kisaa tai "vakavissaan" ajetaan, niin kilvetön sitten tottakai.. Ja koneesta saa muutamalla lisäosalla hiukan lisää, toki -05-06 vielä enemmän. Luistokytkin toki hyvä harrastekäyttöönkin. Loput sitten tuosta sinun listasta, jos käsissä ei voima riitä (vitsi) jne. Katteet toki vaihdettava kisakäyttöön. Eli ilman muuta radalle tosissaan harrastamiseen kannattaa ostaa kilvetön. Mitäpä sitä verot maksettua pyörää turhaan riskeeraamaan.

Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12