Ei siitä etummaisesta paljoa yleensä tule, noin puoli litraa korkeintaan, vaikka olisi koneessa täys öljymäärä. Isoissa zetoreissa pitää aina vaihtaa öljyt kylmänä, kun kone on seissyt riittävän monta tuntia, mieluimmin keskituella, muuten öljyä jää "yläkertaan".
GPz900R(A2); ZZ-R 1100 (D1)
"Where are my teeth?! How can I have any pudding, if I can't find my teeth!!?!"
Tätä mietinkin tossa yks kerta...Kawasaki netissä oli juuri samanlainen ohje: vaihtakaa öljyt kun kone on kylmä. Korjausopas sanoo taas aivan muuta(kawajack @ Loka. 11 2007,23:46) kirjoitti
![]()
No onnistuuhan se niinkin (kun ite vaihtaa) että menee perjantaina mopolla töihin(katfat @ Loka. 12 2007,09:37) kirjoitti
--> heti kotiuduttua nappaa proput ym. suodatinkotelot auki, roottorin & öljyjen siis ollessa vielä lämpimät
--> sit lähtee *-retkille pe-ilta - su-aamu -väliseks ajaks ja jättää pyörän valuttelemaan talliin siks aikaa
--> sunnuntai-iltana sitten *-oloilla proput kiinni, suodatin & öljyt sisään
Ninja forever, man!
just kuten edellä jo mainittiinkin, on siellä kaksi öljyproppua, vaikka ohjekirjat mitä sanoisi. ja ylemmästä ropusta tullee se puolisen litraa, se on kampikammiossa olevaa öljyä. ja se tullee kun peli on seissyt jokusen tunnin vähintään. suodattimesta tullee kans useita desejä ellei litrakin jollei ole roppua tai molempia ensin aukassu.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)