Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    onks kellään tietoo miten saa triumph tigerin 955i molemmat ajovalot palamaan yhtäaikaa.joku rele juttu kuulemma.motomarketist ei osattu sanoo.
    suzuki ts 250 x
    yamaha xt 600e
    triumph tiger 955i
    triumph tiger 1050 se
  2. #2
    Kaverilla on Tikru 955i. Kuulemma sopii ihan tavallinen rele (varaosaliikkeestä). Rele paikalle ja molemmat valot palaa. Ei paljon vaikuta valotehoon, mutta sitä enemmäkin ulkonäköön...



    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  3. #3
    Lainaa (ST1050 @ Loka. 08 2007,22:09) kirjoitti
    Kaverilla on Tikru 955i. Kuulemma sopii ihan tavallinen rele (varaosaliikkeestä). Rele paikalle ja molemmat valot palaa. Ei paljon vaikuta valotehoon, mutta sitä enemmäkin ulkonäköön...
    Mutta näkyvyyteen vaikuttaa todella paljon.

    Eli puusilmät kotilokuskit huomaavat helpommin, että "Kas, sieltähän tuleekin moottoripyörä".

    Jos omassa trumpassa ei olisi jo valmiiksi tehtaalta tullessa tuplalähit, niin laittaisin kyllä ensi tilassa...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  4. #4
    Muistaa vaan pitää, että moinen ratkaisu on laiton ja siitä voi saada sakot.
  5. #5
    Lainaa (Köpi @ Loka. 09 2007,08:31) kirjoitti
    Muistaa vaan pitää, että moinen ratkaisu on laiton ja siitä voi saada sakot.
    Miksi se on Daytonassa laillinen eikä siitä saa sakkoja?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  6. #6
    Lainaa (vetomies @ Loka. 09 2007,08:53) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Loka. 09 2007,08:31) kirjoitti
    Muistaa vaan pitää, että moinen ratkaisu on laiton ja siitä voi saada sakot.
    Miksi se on Daytonassa laillinen eikä siitä saa sakkoja?
    Umpioissa on merkinnät, kenties Daytonassa erilaiset kuin Tigerissä.

    Eli siis jos umpioissa on merkinnät toinen HC ja toinen HR, niin toinen on lähivaloumpio ja toinen kaukovaloumpio. Jos taas umpiossa on merkintä HCR, niin se on sitten yhdistelmäumpio, eli saa palaa molemmat.

    Edit. Ei siitä isoja sakkoja saa, 100 € (kuulemma, v. 2004 ainakin).



  7. #7
    Katselin kaverin ´03 Daytonaa ja siinä oli molemmissa etuvaloissa H4, jote selitys on niin yksinkertainen. Samaisen pojan toisessa mopossa Sprint RS:ssä on toisessa pitkä- ja toisessa pätkävalo.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  8. #8
    No selkis; tattista. On vaan melko paljon mukavampi tuo tuplavalo kun ei heti mene pimeäksi jos polttimo kärvähtää. Ulkonäöllä ei niin väliä kun jo muutenkin naiset pyörtyilevät jalkakäytävillä..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  9. #9
    h4 polttimot molemmis umpiois.toises puolikas valo toises pitkä.siis kun vaihdat pitkil niin toinen umpio sammuu.tarttis saada niin etteipuolivalo sammu ku laittaa pitkät
    suzuki ts 250 x
    yamaha xt 600e
    triumph tiger 955i
    triumph tiger 1050 se
  10. #10
    Lainaa (jsj @ Loka. 09 2007,19:39) kirjoitti
    h4 polttimot molemmis umpiois.toises puolikas valo toises pitkä.siis kun vaihdat pitkil niin toinen umpio sammuu.tarttis saada niin etteipuolivalo sammu ku laittaa pitkät
    Tsekkaa umpiomerkinnät...HC & HR, vaiko HCR?
  11.  
  12. #11
    Releellä homma hoituu, tsekkaa Triumph Talkissa vanha topikki, otsikko oli varmaankin jotain "RS tuplavalot"