Onkos muilla samaa ongelmaa?
Eli kovalla sateella vettä valuu visiirin sisäpuolella suurinpiirtein oikeen silmän kohdalla, ei kiva.
Visiiri on kunnolla kiinni eikä ole tuuletus asennossa.
Omassani valui hieman visiirin sisäpintaa pitkin myös,mutta johtui kun risteyksessä avasin visiiriä vähän,,,silloin tottakai vesi pääsee sisäpuolelle/sisäpintaan,,,tutkein tuota visiirin tiivistettä ja omassani ei kyllä kiinni asennossa vuoda(näkee kun tiivisteestä jää "kumin"jälki visiirin sisäpintaan koko matkalle),,,ja jos tiivisteen väliin jää joku(pienikin)ötökkä niin varmaan vuotaa siitä,,,.
Oletko tarkistanut että visiirin kiinnitykset on kunnolla paikallaan...
KEPPI-G
Vaimo valitteli myös, että viimeksi sateessa ajaessamme naama alkoi kastumaan ja visiiriin tuli pisaroita sisäpuolelle. Ensin epäilin itsekin tuota visiirin yläreunan tiivistettä, mutta se oli kyllä aivan tiukasti visiirin pintaa vasten. Tarkempi tarkastelu paljasti, että vesi tuli sisään aurinkovisiirin ja kypärän kuoren välistä nimittäin aurinkovisiiri oli selvästi märkä. Näyttäisi siltä, että päällä oleva ilmanottosysteemi pissii jotenkin.
No jos sieltä tulee ilmaa kypärän sisään, niin miksi ei tulisi sadevettäkin???(SeniliX @ Syys. 03 2007,22:02) kirjoitti
Näin niinku maalaisjärjellä ajateltuna. QM1 pottaan tulee kans "kosteutta" sisään. Siis VESISATEESSA ei tihkusateessa.
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
Tänään ihmettelin reippaassa sadekuurossa kun ei vettä saanut visiiristä pois vaikka kuinka yritti pyyhkiä hanskalla. Noroina oikein valui.
Sitten muistin tämän ketjun... Eli taisikin olla sisäpuolella
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Nolan 102....ei vuoda ;))))
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Se on hyvä, Obeliski on varmaan nyt tosi tyytyväinen.(ArcticEli @ Loka. 02 2007,19:59) kirjoitti
Minunkin C2 vuosi (=vuotaa) rajussa sateessa. Kuten joku jo tuossa aiemmin sanoikin, se tulee todennäköisesti sieltä katon ilmaräppänästä. Minulla tuo ongelma tosin esiintyi vain kun sade muistutti trooppista hirmumyrskyä, jossa muutama kypärän sisään tullut vesinoro oli niitä pienimpiä murheita.
Life's pretty straight without motorcycling
No kyllä mulla ainkain on N102:ssa välillä sellainen puro että oksat pois. Tulee just visiirin ja kypärän välistä nenänpäähän.(ArcticEli @ Loka. 02 2007,20:59) kirjoitti
Mulla nolanin aikalailla halvin potta, joku n62 vai mikä se nyt onkaan, eikä ole ikinä tullut vettä sisään vaikka olisi kuski kastunut mopokamppeissa boksereihin asti...
Happy with what you have to be happy with.
C2 vuoti mullakin... S1 kanssa ongelma poistui.
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Joo ja siinä on niin älykäs aurinkovisiirikin... mitääntekemätön paska Schubertin rinnalla.(ArcticEli @ Loka. 02 2007,20:59) kirjoitti
Dirty Nasty Furriner
Mulla eka S1:n meni vaihtoon (takuuseen), kun eka korjaus reissu tehtaalle ei tuottanut tiivistävää tulosta.
Nyt menossa toinen ja vuotaa tämäkin, onneksi NYT on Tokimtossa töissä henkilö, joka osaa ajatella asiaa kuluttajan kannalta.
Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-
Läskillä on aina lämmin.
TouringTurbo
Ostin juuri vaimolle schuberthin c2:n ja huomasin, että visiirin yläreunaan jää selvä rako
Onko muilla ollut vastaavaa ja millä konstein asia on korjaantunut (visiirin vaihdolla?).
Takuuseen yritän saada tuon, vaikka huuto.netistä uutena ostin.
Myyjä oli kylläkin mp-liike...
Lahjattomat treenaa
Eihän visiiri ole sinulla "tuuletusasennossa"? C2:n visiirihän liikkuu hieman eteenpäin.
Eli hä?(emali @ Marras. 07 2007,19:52) kirjoitti
Pitäisköhän mun lukea käyttöohjeet
edit: kannattais varmaan minun alkaa lukemaan noita ohjeita enemmänkin, tuuletusasennossahan se oli.
Iso kiitos emali
Lahjattomat treenaa
No kun toiset kehuu omiaan, niin voin minäkin heittää aiheen sivusta avattavasta potasta kokemuksia. Mulla on Shoein Syncrotec 2. Ajelin sen kanssa kesällä kaatosateessa rekan perässä pitkän pätkän todellisessa vesisuihkussa(tyhmä minä, kun en uskaltanut mennä ohi, enkä raaskinut pysähtyä), vuotoa oli korkeintaan pari tippaa, jotka tunsin kasvoille putoavan. Aika hyvin vuotovirrat oli ohjattu pois.(ArcticEli @ Loka. 02 2007,20:59) kirjoitti