Kattokaappa...
Shoei XR 1000
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Siitä hyvä kypärä. Viime kesän ajellut kyseisellä potalla ja ainakin minun päähän ihan hemmetin hyvän tuntuinen. Mökää pitää, mutta niinhän noi Shoeit ja Arait tuppaa tekemään. Korvatulppia nyt kannattaa pitää melkein Schuberthissakin, joten eipä tuosta melusta ole haittaa ollut. Ja onhan nuo yksinkertaisesti grafiikoilta parasta mitä markkinoilla on
- P
Harmi kun vähän aikaa sitten ostin Diabolic Revelationin, olis säästäny ~100 €. No mitäs näistä, hyvä kypärä ainakin omaan päähän![]()
Auttakaas tyhmää nyt sen verran, että maksavatko nuo kaikki kypärät tuon 379€/kipale ja pari tarjousmallia 299€? Ei tuo teutoonien kieli oikein taivu.
T. nimim. yksi vuosi saksan opiskelua riitti.
Se musta on sen 379, muut näyttäs olevan 479.
ja tosiaan 3 mallia tarjouksessa 299.
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Tilasin samamasesta puljusta alpinestarin nahkat...täs vartoilen millonka tulee..hinta ei ainaskaan ollut paha ja näpsäkästi tuntu tilaus käyvän...
Huomioikaa et heillä kyl taittuu tuo lontoonkin murre...
Himmel...sulkeltakaa![]()
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
On kyllä halvat nämä kolme mallia.
Kannattaa hakea myös www.ebay.co.uk
ja sieltä haulla xr-1000
Jolloin tulee allekkain kohtuu halpoja kypäriä.. vielä kun laittaa haun hinnan mukaan!!!
Tilasin alkuviikosta itselleni väreiltään vanhaa mallia olevan kypärän, jolloin hinta postikuluineen 340€!!! (shoei xr-1000 joust tc-2)
(Tätäkin halvemmalla olisi jostain muusta liikkeestä ehkä saanut, mutta mulle tuo hinta oli jo sopivan edullinen)
Vahinko vain, että pääni ei ole esim S tai XL kokoa, koska tällöin tarjous XR-1000 olisi ollut kotiovelle n. 300€!!!!
mainio ruukku..iteltä löytyy mattamusta, ja siihen olen vielä vaimennuskitin laittanut (ja peilivisiirin tietty;))
Olis voinu tilata vaikka ton roguen kakkos kypäräks jos ois saanu minkä värin vaan tohon tarjous hintaan.
Tuolta Motocardista noita xr-1000 olis eilen saanut edukkaasti kimppatilauksella myös..
Nyt niillä ei tosin näyttänyt olevan enää kovin montaa kokoa halvimpia. Kuun alussa kun tilasin satsin ajokamoja, niin M-kokoisena olis ollut noita Diabolic malleja jne..
Lisäksi shoei visiirit on tuolla mielestäni hyvän hintaisia.. (iridiumit 59,xx, savu 40e, kirkas vajaa 40e jne..)
Mitkä nahkat Tuppervaari tilailit? Itse hommasin FC-moton kautta vectorin 2pc ja vaimolle tulossa (riskillä ostettu koko) patriotin kaksosanen..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Gp Plussaa tilailin....täs vartoilen millonka tulee....(svahnm @ Maalis. 29 2008,07:27) kirjoitti
Kuustonenki sen tietää
-Gut-