Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    2 viime kertaa Daytonan digitaalinen nopeus ja matkamittari ei toiminut. Kun pyörä ajettu lämpimäks ja sammutettu ja kännistetään uudestaan kaikki tomii. Onko tietoa missä vika?
    955 vai 675?

Jos tuo wanhan kansan laite niin näissä oli jossain tietyissä vuosissa ECU ohjelmassa joku bugi joka akun varauksen ollessa alhainen pisti mittarin nollille. Tai jotain sinne päin. Korjautui ECU ohjelmapäivityksellä tai akun latauksella.

Jos 675 niin sitten sitten luulisin että sulla on paska mittari ja takuuvaihtona uusi tilalle. Mulla oli 1050 Triplessä uutena sama vika eli randomina saattoi kesken ajon pudottaa kiekkamittarin ja nopeuden nollille vaihtovalon "boottirutiinien" säestämän. Jos pysäytin mopon ja käytin virrat pois niin taas heräsi. Eivät tuota huollossa sen enempiä ihmetelleet vaan iskivät uuden mittariklusterin mopoon.
    Pyörä on 955i -04. Tuo että akku purkautunut voi tosiaankin olla yksi mahdollisuus. Pyörä seissyt pari viikkoa tallissa ennen molempia käyttökertoja.
    Lainaa (keeper @ Loka. 05 2007,11:39) kirjoitti
    2 viime kertaa Daytonan digitaalinen nopeus ja matkamittari ei toiminut. Kun pyörä ajettu lämpimäks ja sammutettu ja kännistetään uudestaan kaikki tomii. Onko tietoa missä vika?
    Jos vika jatkuu ja mittari näyttää lähes nollaa kokoajan niin syynä voi olla viallinen nopeusmittarin anturi. Sijaitsee etupyörän navassa. Mulla meni -03 Speed Triplesta anturi sököksi n 26tkm:n jälkeen. Anturi vaihdettiin takuuseen.

Tää anturivika ei kuitenkaan korjautunut uudelleen käynnistämisen yhteydessä.
    Mulla -02 Daytonan mittari ei toimi keväällä, eikä syksyllä. Onneksi joku vuodenaika jää tuohon väliin.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  6.  
    No nyt toi mittari toimii vasten ennakko-odotuksia, joten ilman kosteudellakin on jotain tekemistä asian kanssa. Pitää varmaan talvella tutkailla liittimet.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.