Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 52:sta
  1. #1
    Tallaista pukkas takarenkaalta,joten tyytyväinen täytyy olla!!!
    Vai mitä mitä mieltä olette?
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  2. #2
    No millaista se sitten pukkas?
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  3. #3

    Jäikö jotain?
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
  4. #4
    Ei ne rockettimiehet näköjään paa käyriä kaikkien kateltavaksi!
    Sääli on sairautta!

    Ketkä v*tun muut?

    Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.



    Busa L1
    Bk K-9
  5. #5
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  6. #6
  7. #7
    No en osaa,niin en osaa P-KELE
    Lupaan että en yritäkkään mitään vastaavanlaista jatkossa.
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  8. #8
    Toi vääntö on aivan tajuton!
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  9. #9
    Tänks Kuulapää
    V-u miten hukassa olen näiden kompuuttereiden kanssa.
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  10. #10
    Lainaa (Koris @ Loka. 04 2007,19:58) kirjoitti
    Toi vääntö on aivan tajuton!
    +1
    Vaikuttava käppyrä
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

    Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
  11. #11
    Kyllähän noi käyrät on ihan vakuuttavia.

    Keula pystyyn vaan ja baanalle.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  12. #12
    rispektiä noille käppyröille
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
  13. #13
    Lainaa (Koris @ Loka. 04 2007,19:58) kirjoitti
    Toi vääntö on aivan tajuton!
    Vääntö oli itsellekkin YLLÄTYS ja MAHTAVA sellainen *

    Vakiosta mitatut ovat olleet seuraavat: 127,1hp-6100rpm
    194,2nm-3200rpm,eli kasvua on parhaimmillaan yli 60% hevosvoimissa ja vääntöä tulee yli puolet lisää,joten tyytyväinen olen *

    Ja oma persedyno antaa sen parhaimman tuntuman *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  14. #14
    Mukavasti ruttua. Tuollainen kolossikin jo liikahtaa cruiseriksi.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  15. #15
    Millasia retkiä tommosella ajelet? Onko liukasta suojatiemaalauksilla tai kaivonkansilla?
    ... jotain piti muistaa
  16. #16
    Lainaa (seku @ Loka. 04 2007,20:21) kirjoitti
    Millasia retkiä tommosella ajelet? Onko liukasta suojatiemaalauksilla tai kaivonkansilla?
    Nimenomaan ajelen "retkiä" enkä juurikaan korttelin kiertämistä.
    Mennä v-loppuna tuli vajaat 2tonnia,kun mamman käytiin ruskaretkellä.
    Parempipuolisko ajaa omalla pyörällä,eikä tule uhkaamallakaan muiden kyytiin *
    Olen ajanut n.45000km Rocketilla ja jotain muutosta oli tahtävä,eli turbo joka ei reissua kaihda oli haussa,ja löytyihän sellainen *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  17. #17
    KYLLÄ ! Saako Kysyä mitä lysti maksoi? Kuvia tietty vois kateellisena kattella,jos tänne niitä sais...Kone ymmärtääkseni voiman kestää,mites lie voimansiirto. Järeetä osaa siellä kyllä lie,silti voima puhuu väännättäessä,joten vaihteita kannattaa larata edelleen...
  18. #18
    Lainaa (raision kari @ Loka. 04 2007,21:10) kirjoitti
    KYLLÄ ! Saako Kysyä mitä lysti maksoi? Kuvia tietty vois kateellisena kattella,jos tänne niitä sais...Kone ymmärtääkseni voiman kestää,mites lie voimansiirto. Järeetä osaa siellä kyllä lie,silti voima puhuu väännättäessä,joten vaihteita kannattaa larata edelleen...
    5500 tollaria +tullit ja verot,ja jokaisen tuskaisen odotushetken ja menetetyn taalan arvoinen on *

    En yritä kuvia tänne linkittää,kun tuo edellinenkin yritys jäi vain yritykseksi *

    Eikä tuo näytä juuri miltään,kun jää koko rakennelma piiloon takarenkaan taakse * hyvä niin.

    Yksi piippu voi kieliä tietävälle jotain helvetillisestä menopelistä *

    Paineet ovat senverran matalat,että vakiopalikat kyllä kestävät tuollaisen lisävoiman kutituksen pelistä *
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  19. #19
    Lainaa (roskakuski @ Loka. 04 2007,20:38) kirjoitti
    Eikä tuo näytä juuri miltään,kun jää koko rakennelma piiloon takarenkaan taakse * hyvä niin.
    Takarenkaan taakse?!?

    Vääntöä on kyllä hyvä annos, huh!
    Life's pretty straight without motorcycling
  20. #20
    Sorry lipsahdus,siis moottorin takapuolelle ja takapyörän etupuolelle
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  21. #21
    Lainaa (roskakuski @ Loka. 04 2007,21:38) kirjoitti
    Lainaa (raision kari @ Loka. 04 2007,21:10) kirjoitti
    KYLLÄ ! Saako Kysyä mitä lysti maksoi? Kuvia tietty vois kateellisena kattella,jos tänne niitä sais...Kone ymmärtääkseni voiman kestää,mites lie voimansiirto. Järeetä osaa siellä kyllä lie,silti voima puhuu väännättäessä,joten vaihteita kannattaa larata edelleen...
    5500 tollaria +tullit ja verot,ja jokaisen tuskaisen odotushetken ja menetetyn taalan arvoinen on *

    En yritä kuvia tänne linkittää,kun tuo edellinenkin yritys jäi vain yritykseksi *

    Eikä tuo näytä juuri miltään,kun jää koko rakennelma piiloon takarenkaan taakse * hyvä niin.

    Yksi piippu voi kieliä tietävälle jotain helvetillisestä menopelistä *

    Paineet ovat senverran matalat,että vakiopalikat kyllä kestävät tuollaisen lisävoiman kutituksen pelistä *
    Eipä ne paineet sinänsä vaikuta voimansiirron kestoon vaan tuo vääntö!! Epäilen että palikat alkaa ajan mittaan antautumaan jos on tapana jatkuvasti väännöllä herkutella.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  22. #22
    Voi takarengas parkaa noilla väännöillä!

    Varmasti maukas peli
    Mc Kulkumulkut
  23. #23
    Aikas muikeet väännöt!!
    Pain is just weakness leaving the body
  24. #24
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (roskakuski @ Loka. 04 2007,21:38) kirjoitti
    En yritä kuvia tänne linkittää,kun tuo edellinenkin yritys jäi vain yritykseksi
    Lataa kuvat vaikka Photobucket :iin ja linkitä kuvat foorumiin kopioimalla kuvan osoite photobucketista ja liittämällä se viestiin Image-toiminnolla.

    Näin:



    Tai linkittää http-toiminnolla:

    Penkki

    Toiminnot löytyy viestiä kirjoitettaessa IB koodi näppäimet kohdasta..

    Olis nimittäin pirun hauska nähdä photoja!

    Rispectiä vääntökäyrälle!


    Jos et jaksa opetella noita kuvien virityksiä, niin laita ne mulle sähköpostiin. Voin sitten linkittää ne tänne foorumille!!


    - T -



    The Lakkivaari


    Yamaha R6



  25. #25
    Luulen et tulen linkittään sulle haluamani kuvat,kun tämä nettilinkittämis juttu on käynyt mulle oudoksi ja mahdottomaksi:

    Kuvia on paljon 30maan kiertämisestä ja turbosta,joten tutkin miten saisin parhaimmat muidenki katsottavaksi.
    Tässä menee hetki,jos toinenkin.....
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  26. #26
    http://www.boostisgood.com/start2

    tuolla kuvat ja sillai



    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  27. #27
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  28. #28
    Itte olen kovasti haaveillut puhallinta Rakettiin sen jälkeen kun testasin Motobox:in virittelemää laitetta. Aiheuttaa käsien pitenemistä, hullun virneen naamalle ja erittäin voimakkaan erektion.
    Mutta huvin hinta on hieman tyly, asennettuna setin hinnat heiluvat 7-10 tonnin kieppeillä liikkeestä riippuen.
    Tuon Roskakuskin mainitseman hinnan voisi hulluuttaan vielä maksaakin, mutta sehän tietty sitten tarkoittaisi sitä että turbo pitäisi itse veivata paikalleen. Ja olen kyseisistä fööneistä täysin tietämätön, joten ei liene kovin järkevää mennä itse sorkkimaan jos ei halua räjäyttää koko koneistoa?

    Toinen probleemi on se, että Motoboxissa sanoivat kokemuksensa mukaan yhdistelmän olevan sateella vaarallinen, koska ilmanotto on fillarin alla, josta se ryystää vettä ja pätkii välillä sylintereitä pois pelistä. Teen mielelläni pitkää matkaa, joten toimivuus ja luotettavuus on ihan must. Ei ole kivaa jos moinen sotanorsu alkaa sutimaan ja rykimään sateen liukastamilla alppiteillä. Kokemuksia moisesta vesi-efektistä?

    Huhuja olen kuullut myös remmiahtimesta, siinähän turbon viive jäisi pois. Onkos tiatoo sellaisesta kellään?

    Taitaa olla kusta päässä, kun noin vakionakin (katinpoisto + ruiskuohjelma) masiinassa on kivasti ruttua ja silti vaan himottaa lisää. Jos en nyt tohon ahdinasiaan löydä järkevää ratkaisua niin ainakin sain vinkin paikallisesta kaverista joka veivaa edukkaasti paremmin virtaavat pakosarjat trumppaan. Kun keväällä mp-messuilla huutelivat kahta tonnia (2000 e) mokomista putkenpätkistä. Hullut. Sillä rahallahan mä teetän ne vaikka kultasepällä.
  29. #29
    Lainaa (Ed Gain @ Loka. 07 2007,15:26) kirjoitti
    Itte olen kovasti haaveillut puhallinta Rakettiin sen jälkeen kun testasin Motobox:in virittelemää laitetta. Aiheuttaa käsien pitenemistä, hullun virneen naamalle ja erittäin voimakkaan erektion.
    Mutta huvin hinta on hieman tyly, asennettuna setin hinnat heiluvat 7-10 tonnin kieppeillä liikkeestä riippuen.
    Tuon Roskakuskin mainitseman hinnan voisi hulluuttaan vielä maksaakin, mutta sehän tietty sitten tarkoittaisi sitä että turbo pitäisi itse veivata paikalleen. Ja olen kyseisistä fööneistä täysin tietämätön, joten ei liene kovin järkevää mennä itse sorkkimaan jos ei halua räjäyttää koko koneistoa?

    Toinen probleemi on se, että Motoboxissa sanoivat kokemuksensa mukaan yhdistelmän olevan sateella vaarallinen, koska ilmanotto on fillarin alla, josta se ryystää vettä ja pätkii välillä sylintereitä pois pelistä. Teen mielelläni pitkää matkaa, joten toimivuus ja luotettavuus on ihan must. Ei ole kivaa jos moinen sotanorsu alkaa sutimaan ja rykimään sateen liukastamilla alppiteillä. Kokemuksia moisesta vesi-efektistä?

    Huhuja olen kuullut myös remmiahtimesta, siinähän turbon viive jäisi pois. Onkos tiatoo sellaisesta kellään?

    Taitaa olla kusta päässä, kun noin vakionakin (katinpoisto + ruiskuohjelma) masiinassa on kivasti ruttua ja silti vaan himottaa lisää. Jos en nyt tohon ahdinasiaan löydä järkevää ratkaisua niin ainakin sain vinkin paikallisesta kaverista joka veivaa edukkaasti paremmin virtaavat pakosarjat trumppaan. Kun keväällä mp-messuilla huutelivat kahta tonnia (2000 e) mokomista putkenpätkistä. Hullut. Sillä rahallahan mä teetän ne vaikka kultasepällä.
    Itse kävin varmaan samaa peliä ajamassa,jolloin turbon asennus omaan oli väistämätöntä *
    Ole huoleti toimivuudesta,koska puhutaan aivan eristä paketista *
    Hinnaksi jää sinulle n.5-5500 eeroa asennuksineen,kun taalan kurssi on sopiva juuri nyt!!
    Minulle esitetty tarjous Suomessa oli 8000 euroa pennilleen samalle sarjalle.
    Unohda remmiahtimet!!!!!!
    Asennus ei todellakaan vaadi mitään erikoisperetymisasiantuntijaa,vaan onnistuu kun perus työkalut ovat käsilläsi
    "Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
  30.  
  31. #30
    Motomarket Turusta asensi näitä koneen alus ahtimia muutamat sarjat .Roiskevesi murhetta lievennettiin roiskeläpän tyylisellä läpyskällä koneen alla ,ennen suodatinta...
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen