Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Onko kenelläkään tietoa miten VT 600 shadow vm.96 on kuristettu 25kw, tai oikeastaan miten saada kuristus pois ja kaikki huikeat hevosvoimat käyttöön * .Eipä sieltä koneesta paljoa enempää löydy, mutta muutamakin lisä hv olisi tervetullut * . Jos on iso/kallis operaatio niin ajelen 25kw tehoilla.
  2. #2
    Onko shadow suomipyörä vaiko Saksasta...?

    Edit: Sillä kysyn, että useimmiten nuo saksanpyörät on ainoastaan paperilla 20-25kW ja käytännössä tehot on tallella...



    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  3. #3
    Eikös siinä ole sylinterien välissä yksi kaasari mistä lähtee imukurkut molenpiin pyttyihin .... imukurkkujen sisällä voi olla toiset putket tai sitten ne imukurkut täytyy vaihtaa avarampiin...
    Näillä mennään mitä on saatu !
  4. #4
    Honda on tuotu saksasta, tosin en tiedä onko 25kw paperit saksasta lähtöisin (luultavasti kyllä...)?
  5. #5
    Olisko tehty noin vaikeasti, että kurkut vaihdettu? Itse ottaisin kaasarin irti ja tarkistaisin, onko kurkkujen suulla prikat. Sitten pakokäyrät irti ja sama tarkistus. Käsitykseni mukaan tekevät Saksassa noin muillakin merkeillä kuin omallani, josta kyseiset kurit löytyivät.



  6. #6
    Lainaa (moottori @ Loka. 03 2007,21:50) kirjoitti
    Honda on tuotu saksasta, tosin en tiedä onko 25kw paperit saksasta lähtöisin (luultavasti kyllä...)?
    Ootko koittanu huippuja shadow:llasi? Tehtaan mukaan normitehoisen huiput on muistaakseni 150-155, vuosimallista riippuen....
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  7. #7
    Onko tollasessa muka yli 25kW?!
    Pain is just weakness leaving the body
  8. #8
    Lainaa (mekanik @ Loka. 04 2007,15:27) kirjoitti
    Onko tollasessa muka yli 25kW?! *
    Inhottava pudottaa sut maanpinnalle, mutta kyllä siinä on
    Huippuja se kerää kaikki hurjat n. 150km/h kun vaan uskaltaa kääntää kahvaa... normiajossa maksimi motarinopeus oli 140km/h ja sekin oli siedettävyyden rajoilla, jo pelkästään sen takia että sen jälkeen tuuli tempoo jo niin rajusti ettei oo kivaa....
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  9. #9
    25 kW olisi kyllä ihan riittävästi, mutta tosiaan vähän enemmän löytyy.

    Tämän sivun mukaan huiput ovat 135 - 150 km/h vuosimallista riippuen.
  10. #10
    Lainaa (Yömaha @ Loka. 05 2007,14:46) kirjoitti
    25 kW olisi kyllä ihan riittävästi, mutta tosiaan vähän enemmän löytyy.

    Tämän sivun mukaan huiput ovat 135 - 150 km/h vuosimallista riippuen.
    olisko se 25kW riitävästi? * Mulle se ei ainakaan riittäis... * Nyt kun on tottunu muutamaan kilowattiin enempi, takas ei oo paluuta
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä
  11. #11
    Juu on riittävästi Shadowiin. 50 ja 75 kW on koettu, ja takaisin on palattu. Parhaat fiilikset on 25 ja 29 kW pyöristä toistaiseksi. Kun tuppaa nautinto tulemaan ihan muista asioista kuin kilowateista...

    Mehän olemme tästä ennenkin puhuneet (yksityisviesteillä), eikä ole mihinkään tilanne muuttunut.
  12.  
  13. #12
    Lainaa (Yömaha @ Loka. 05 2007,15:54) kirjoitti
    Juu on riittävästi Shadowiin. 50 ja 75 kW on koettu, ja takaisin on palattu. Parhaat fiilikset on 25 ja 29 kW pyöristä toistaiseksi. Kun tuppaa nautinto tulemaan ihan muista asioista kuin kilowateista...

    Mehän olemme tästä ennenkin puhuneet (yksityisviesteillä), eikä ole mihinkään tilanne muuttunut.
    OT
    Näinpä... just yks päivä itseasiassa lueskelin noita vanhoja viestejä... Mä luulin jo päässeeni kokonaan omasta shadowsta eroon, vaan eikös tuo perkele (sori T) ilmestynyt Jänkhällä meijän mökin pihaan... vaikka myin 800km päähän niin silti se palaa näköpiiriin
    Onhan se kiva peli ajella, siitä ei pääse yli eikä ympäri ja normaali maantiellä tehot riittää mainiosti, enempi se on kuskista kiinni uskaltaako viedä. Ahveniston radan kiertoonkin se sopii, tosin, jalkatapit lyö aika helposti tulta Mut kaikin puolin mukava menopelihän se on
    moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä