Suuret kiitokset teille kuvista ja yllättävistä tiedoista. Enpä tosiaan tullut ajatelleeksi että niillä on vain tuota kaasarimallia.
Juuri tuolta tullin sivuilta katseltiin noita tietoja (kaiketi sitten muistan summan väärin, mutta oli siinä jokatapauksessa hieman voittoa kotimaan hintaan verrattuna), mutta pelkästään tuo kaasari pröbleemi riitää vesittämään koko idean tilata jenkkilästä.
Oliskos jollakulla lisää kuvia (tai videoita) 250 Ninjasta? Yksityiskohtaisia kuviakin on aina mukava katsella, ne helpottaa hieman pyöräkuumetta. Nuo kawasakin omat kuvat on katsottu jo useamman kerran läpi.![]()
(AD)HD-mies 4ever!
Eikös tuo viimenen kuva nyt sentään ole 6r:ä?(Tympeysmies @ Helmi. 01 2008,23:20) kirjoitti
![]()
ZX-6R 2007 ex
ZX-10R 2007 ex
Husqvarna wr 250 2001
(CeeCee @ Helmi. 02 2008,16:17) kirjoitti
Miten lie...
Noita ei erota toisistaan kuin kyykkykawanisti ja hänkin paremmin tutkailtuaan. Ulkonäön perusteella ne ovat samankokoisia ja painokin ilmeisesti 20 kilon sisällä toisistaan.
Kylläkait tuo on joo isompi ninja, sen erottaa ainakin tuosta maskista + ajovaloista + mustasta "raidasta" pleksin alapuolella sekä isommista nakeista.
(AD)HD-mies 4ever!
Jaahas juu, no kertoo paljonko tiedän ja olen kiinnostunut tuollaisista
Ei riitä ymmärrys eri väristen teippiraitojen tarkasteluun
Vähän sama kuin uusissa Mersuissa, pitää olla niiden harrastaja että erottaa äkkiseltään edes C-sarjan S-sarjasta.
Luulisi että kalliimpien omistajia harmittaa
Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
Arvaa kuka miettii just ett "jos tähän sais kliparit/antiraiserit mitkä laskee noi tupit eteen-alas, nii oiskohan ajoasennosta sit radalle. Muuten tää on iha vitun homosohvamatkavessa tää ajoasento vaikka perse on satulan takalaidassa. Tää ei todellakaan oo mikään ärrä/ninja vaan joku ER-250R..."(Tympeysmies @ Helmi. 01 2008,23:20) kirjoitti
![]()
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Tässä on ZX-6R
Ja tässä pikku-ninja 250R
Ei ne nyt ihan saman näkösiä ole
(AD)HD-mies 4ever!
Mutta sellaisesta joka ei tiedä pyöristä mitään niin molemmat on hemmetinmoisia tykkejä tai jotain mopoja.(J.C.A. @ Helmi. 02 2008,20:24) kirjoitti
Taivas saa odottaa
Pitää kyllä paikkansa, jokainen tuntee vain oman pyöränsä ja sehän riittää(BlackCat @ Helmi. 02 2008,20:29) kirjoitti
Ennen olin kiinostunut Hondasta ja tunsin Hondan mallistoa, nyt kiinnostaa Kawan ja tunnen jokusen kawan mallin.
Honda petti siinä vaiheessa kun veti mustarastaan pois markkinoilta ja toi jonkun ufon tilalle (mikälie automaatti vaihteet omaava ohjus).
Ja se 125 cebari on niiiin ruma/ohut, eikä Hondalla oikeen ole tarjontaa meikäläiselle (kyykky, hieno, 250ccm). No toki 600CBR kuristettuna, mut...
Kawasaki 4eva!![]()
(AD)HD-mies 4ever!
saisko tosta virittämällä 60hv? sithän se ois aika tiukka... kulkeehan kallion kakspuokkikin enemmän kuin tohtori määrää
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05
Varmasti saa, laittaa vaan tehoputken.(Mammutti @ Helmi. 05 2008,20:43) kirjoitti
Kyllähän tommosella kerkee ja pääsee ajaan moottoripyörällä, jos oisin ekaa pyörää hankkimassa niin voisimpa jopa kallistua ton puoleen. Nätti peli, stongaa ja jalkatappeja vaihtamalla saa varmaan kisasemmankin ajoasennon jos haluaa.
Jos tähän luokkaan sais kilpailua niin ehkä yleisö (a-korttilaiset) innostuis niistä näiden kerran saksassa kuristettuina käyneiden 600-1000 kuutioisten tilalle.
Pikkasen taitaa joutua tekemään hommia, jos sen 60 hepoa haluaa, tuossa käppyrät sliparilla ja kokoputkistolla...(Rutto @ Helmi. 05 2008,21:21) kirjoitti
ZH2 2020
JOs se ois 2-tahtinen, niin sitten pääsisi 60hv lukemiin, sitä varten on Aprilia RS250 ja Suzuki RGV.
Kelpaako alle 25kW pyöräksi...
Aika siisti kyllä...
Silti täytyy sanoa, että ei tuota kukaan ikinä voi sekoittaa 6R:ään tai 10R:ään vaikkei mitään Kawoista tietäisikään, ekan sivun kuvajuttu oli aika nolo, lukihan siinä "taas250"-kuvan pyörässä selvästi ZX-6R takakatteessa...ei mitään samaa: renkaat vanteet keula jarrulevy katteet valot putki plexi runko takahaarukka tankki...
RS125>GPZ500S>ZX-6R 636a>ZX-6R 636c>RSV1000R>ZX10R>950SM>ZX10R,9"extended>SV1000S >XR650R>ZX-6R 636a>KTM350FR>CBR1000RR(SC57)+KLX450R->VF750C(RC43)>RC390>HM796>Multistrada1000DS>VMX120 0>XT660X>FSZ1000S>R1>CBR954
Taasko se 4T ja 2T tappelu alotetaan? Otsikko kertoo selvästi että täällä puhutaan 250 ninjasta, joka on 4T, täällä ei puhuta 2T apriliasta tms. Vai? Ilmoituksen siitä että RS:stä saa 60Hp voinee laittaa RS:n omaan ketjuun.![]()
(AD)HD-mies 4ever!
Tyttökaverille mietittiin tätä ensipyöräksi. Pääsisi sen mitä rajoitukset sallii ja ei ole kuitenkaan mahdoton tappopeli. Mutta tämän hankinta olisi ajankohtaista vasta sitten kun kortin on ajanut. Jos tämä ostetaan, niin kirjoitellaan sitten kokemuksista lisää.![]()
Yamaha YZF-R6 Midnight Black -05
Kotisivuni: anttilehto.net
Jos messuhaukkojen puheissa oli puoliakaan totta, niin 250r:ää tulee tänä vuonna maahan 30 kpl ja se on sitten siinä. Kuulemma kovin sutina Kawan osastolla olisi ollut 250r:n ympärillä. Saapa nähdä kuka oli loppujen lopuksi eniten oikeassa, joidenkin mielestä näitä ei olisi kannattanut tuoda selkeän markkinasegmentin puutteessa maahan lainkaan, joidenkin mielestä nämä loppuu het' alkuunsa.
1000
2 vuotta vanhan er6 saa samaan rahaan, mutta kai näillekin ottajat löytyy![]()
Kawasaki Z750s 2005
Kerropa lisää. Tässä alkaa wanhalla herralla olla olo että tuo 250 olisi riittävän kokoinen.(mopokarza @ Touko. 03 2008,21:22) kirjoitti
Taivas saa odottaa
1 tkm huolto myös tehty ja kaikki teknisesti ok/pelittää.
Pyörä on ajettavuudeltaan:
+ ketterä ja helppo ajettava (ei puske, ei hae/kiemurtele, yllättävän vakaa pikkupyöräksi)
+ kevyt (helppo liikutella, ajaa hiljaa)
+ matala istuinkorkeus (jalat reilusti maahan)
+ ei liian kyykky ajoasento (175cm/75kg, paino ei ranteilla)
+ yks päällä riittää tehot 0-120 km/h myös maantiellä (kaks päällä en suosittele)
+ selkeä mittaristo (nopeus iso ja keskellä tärkein)
+ ruisku tasainen (ei ongi ja käynnistys/lämmitys vaivatonta, käynti värinätöntä/tärinätöntä)
- peilit hiukan liian lähellä toisiaan ja muoto ei turvallisuusoptimoitu (voisi olla toimivammat jos vaihtaa vasemman oikealle ja päin vastoin, niin sokeakulma pienenisi)
*** peiliongelmaan löytyy muuten ratkaisu: er6-f peilinjatkeet käy tähän alkuperäisinä lisävarusteina Sumekolta (joku mirror extender tms.)
Kovasti kiinnostais minuakin tämä pikku ninja. Messuilla kävin koeistumassa ja se oli kyllä ensimmäinen pyörä joka sopi minun alle just eikä melkein (lyhyet jalat ja kädet).
Jos olisin yhtä rikas kun olen köyhä, niin varmaan tulis tällainen heti hommattua.
Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
hyv yst olis kov kiinn näk täm maht ninjan ja haluais nähd liv.. jos mahd niin yst vast tänne lpr-imatra akselilla..
yst terv,
nimierk; liikkeissä ja koeajoilla en sinua löytänyt,
K
oon nuita liikenteessä jo muutaman bongannut pks. nätti pyörä ja merkistä ei voi erehtyä jo värinkään vuoksi. että jopa lähemmäs 30 hv takapyörältä dynotettu sliparilla ja säädöillä? aika kovat lukemat 4-t, 2-syl, 250 cc katuprätkälle. mahtaa olla pieniruokainenkin tuollainen.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
Oma Ninja 250R tuli hankittu 7.5. ja olen jopa ollut ihan tyytyväinen tähän harjoittelupyörään. Varsinkin kun hinta oli kohdallaan uudeksi pyöräksi. Toki jo ensimmäisellä lenkillä kaipaisi enemmän tehoja, mutta ehkä paras uskoa autokoulun setiä ja opetella eka pikkupyörällä ajamaan ja sitten vasta haaveilla siitä busasta
Autokoulusta kun lähti kortin saaneena kotia kohti, niin sedät vaan kommentoi "et, niin jos sä sitä 600:sta mietit, niin sun kandee ottaa kuristettuna toi eka pyörä, mitä oon kattellu sun ajotyyliä).
Mutta tämä kesä kiltisti pikkupyörällä opetellen ja sitten ensi vuonna marssitaan pankkiin/isukin puheille ja kysytään mitä irtooNyt tällä hetkellä tosin haaveena enemmän nahka-asu, näyttäs paremmalta pyörän päällä
![]()
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
Onhan tuossa vielä reserviä, jos kerran vakio kilokyykyistä lähtee takikselta yli 160hp, niin kyllä tuosta kakspuokistakin pitäis helposti saada renkaalle yli 40hp(kawabata @ Kesä. 06 2008,00:32) kirjoitti
![]()
ZH2 2020
Minäkin olen tuota pikkuninjaa katsellut, kun pitäisi ensimmäinen pyörä hankkia. Minulla ei vain pyöristä ole juuri tietämystä eikä ajokokemusta vaikka kortti on ollut jo useamman vuoden.
Tämä meneekin nyt vähän aiheen vierestä, mutta millainen pyörä sitten olisi hyvä ensi pyörä naiselle? Jokuhan taisi mainostaa tuota ninja250 tyttöpyöräksiOlen kyllä aika pitkä, että meneeko se sitten hankalaksi ajaa? Miespuoliset kaverit sanovat ettei kannata missään tapauksessa ottaa yli 250 kuutiosta, mutta ei kai se niistä kuutiosta pelkästään ole kiinni?
Ajotavastahan se on paljolti kiinni, mikä on liikaa ja liian vähän.(Lupim @ Heinä. 03 2008,12:36) kirjoitti
Itse olen omalla ko. pyörällä ajellut ja olen kyllä tykännyt älyttömän paljon. Helppo käsitellä, kevyempi kuin 600:n, hyvä ajoasento (suht. pysty = helpompi) mutta silti kyykkytyylillä. Eipä oikeastaan ole mitään pahaa sanottavaa (kuin siitä, ettei ehdi tarpeeksi ajelemaan). Itse olen 166cm pitkä ja itselle siitä mielestä sopiva, että jalat yltää ihan hyvin maahan. Aivan loistava ensipyörä ja hintakin on sopiva *
Speksejä löytyy täältä .
Tällä hetkellä ei taida uutena pyörää saada, kun taisi varastot mennä loppuun keväällä, mutta eiköhän näitä kohta tule käytettynä myyntiin (oma tulossa todennäköisesti elokuun puolen välin tietämillä myyntiin).
Jos haluat jotain kysäistä tarkemmin, niin pistähän yv:tä
you say i'm a bitch like it's a bad thing..!?
multa löytyy myös sama peli muttei ole myynnissä vielä vähään aikaan(luultavasti)
ja olen tykänny kovasti!
Kohti ääretöntä - ja sen yli!