Ensi kaudeksi tarkotuksena laittaa isompi pyörä alle, nyt on ollut tuo satakaksvitonen Honda Shadow. Jammun Dragstaria ollaan isännän kans mietitty, oisko muita ehdotuksia? Customissa pysytään, mutta saa sitä muutakin ehdottaa![]()
ACE ACE baby
Keskikokoosia kustomeitahan löytyy kaikilta valmistajilta, mutta jos minä olisin valitsemassa, niin kattelisin Hondan VF 750 Magnaa. Ovat kohtuullisen pirteitä pelejä (88 heppaa), V4 hyrtsää tankin alla. Kannatta selailla Nettimotoa; sieltä oikeastaan löytyy mukavimmin äkkiä oikeilla hakukriteereillä monenmoista kulkupeliä eri vuosikerroilta.
Yamaha Tenere 700 2019 "Ghost"
Previous bikes:*Yamaha FZS 600 2001>Honda VFR 800 V-tec 2004 ABS DCBS PGM-FI H.I.S.S Staintuned>Honda XL650V TransAlp 2002*
*Does my bike make my butt look fast?*
Tai sitten vt1100 shadow, riittää pitemmäksikin aikaa ettei tarvi olla yhtenään vaihtelemassa ja on helppo käsiteltävä.
...and music? Well, it's just entertainment folks.
650 drag staria on tullu ajettua nyt kaks kautta. Tosi mukava pyörä. Kardaaniveto on mukava ja pyörä muutenkin luotettava. Ainut mikä mättää on tehot. Ensimmäisen kauden jälkeen prätkä tuntui jo aika mopolta. Mutta kun tähän piikistä siirryin niin kyllä tämä jo ihan moottoripyörältä tuntui ja juuri sopiva väline oikeisiin moottoripyöriin siirtymiseen. Ensi kaudeksi sitten jotain isompaa kun on taas kokemusta kertynyt.![]()
Suzuki GSX750
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Riippuuhan se pyörän koko varmaan käyttäjänkin koosta.
Itse olen ajellut jo kolme kesää 250 Viragolla,eikä vieläkään tunnu liian pieneltä. Olen 157 cm (hukkapätkä).
Kokeilin isomman pyörän (750)selässä istuskelua,enkä jaksanut sitä edes sivutuelta pystyyn nostaa.![]()
*kukkis*, *pilkunviilaaja*
Mulla oli EN500 ja se oli kotiulmilla gruisailuun vallan mainio peli.
Tosin ominaisuudet loppuukin kun ajellaan enempi tai no, eiköhän sekin riipu´sittä mitä kuski hakee pyörästä.
Mä muuten kanssa olen ton 157cm "pitkä". Yks vuos oli pakko käydä kylmä tyyppäämässä rocket III MP-näyttelyssä... Olihan se raskas nostaa seisonta tuelta, mutta nousi![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Miten HD Sportster kävis? Hankit pikku koneisen 883:n ja kun se alkaa tuntua laimealta, porata jurskautat sen ammattilaisella 1200:ksi ja taas löytyy potkua! Melko reilustikin vielä... Uusia saa noin kymppitonnilla ja vanhempia, jo vähän laiteltuja, samaan hintaan...![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Kompataan. Speedmaster on kaunein ja komein tähän ryhmään.(Myrskylintu @ Loka. 02 2007,00:34) kirjoitti
![]()
Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Yksi, ja hyvä, vaihtoehto olisi Intruder 800 tai vastaava (eli on olemassa myös vaihtoehdot 600, 700 ja 750). Suuria eroja niissä ei ole.
"Tavara tykkää, että sitä käytetään."
-Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
Kyllä se varmaan pitäis se Kawa zx10r -05-06 alle laittaa![]()
Kawoja vuodesta 1984
Kawa Z1 900 Vm-73
Kawa ZX 10RR Vm-18
Ääni tälle. Nättejä, kivoja ajaa eikä ole ihan tusinapyörä(Myrskylintu @ Loka. 02 2007,00:34) kirjoitti
![]()
Kyllä tuo Honda cbr 600 on viehättän alusta asti joten hieman uudempi semmoinen taitaa tulla seuraavaksi, ehkäpä 1.5v päästä tiedä häntä.
Yamaha xv1100 -89
Omaahan kannattaa kehua, mutta siitäkin huolimatta Kawan VN800/900 -mallit ovat aika mukavia keskikokoisia customeita. Ulkonäkö on kohdallaan ja runkokin kokoisekseen tukeva. Pyörä kantaa kaksikin matkatavaroineen kunnolla ja koneen tehotkin riittävät. Jos jotain haluaa moittia, niin 800-mallin ketjuveto kannattaa vaihtaa belttiin, niin pääsee eroon rasvaroiskeista. 900-mallissahan on remmiveto jo vakiona. 5000-6500e haarukasta löydät itsellesi reilusti alle 10v vanhan pyörän jonka tekniikka tuskin tulet koskaan loppuun ajamaan.
Kawasaki VN800 Classic -99
Tsekkaa ihmeessä Triumphin tarjonta![]()
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Honda VTR Firestorm
Viisas pääsee vähemmällä!
Ei kannata juuttua samantyyppiseen kokeilematta muita, ainakin vanhalle naapurinrouvalle avautui uusi maailma kun ajeli viragon jälkeen normaalinakulla joitainsatoja kilometrejä. Virago vaihtui cb750 nakuhondaan. Enemmän mp-fiilistä kuulemma(Tuuli- @ Loka. 01 2007,00:00) kirjoitti
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä