Lukuunottamatta hirviä, moottoripyörä on varsin hauska kapistus monille eläimillekin. Oma kääpiömäyris rakastaa kun pääsee kyytiin, ja nukkuu yleensä siellä dogbagissa, kunnes nopeus nousee yli satasen ja sitten se vasta hauskaa onkin. Myös linnut tykkäävät tehdä pesärakennelman sylinterien väliin, vaikka käytän mopotinta päivittäin. Vissiin se lämpö houkuttaa, ja laiskuus munien hautomisen suhteen. Toi siis vaan keväisin, ja sääli se on niitä risuja aina irrotella, mutta lintujen parhaaksi sen teen elleivät sitten munakasta halua.
Mutta aina huomaa huomaa jotain erikoista. Nyt on lepakko pesiytynyt mopottimeen, ja suuri joukko varpusia roikkuu pää alaspäin pyörän alla sen ajan minkä ruokatunnilla ehdin kotona käydä.
Onko minussa tai pyörässä jotain vikaa tai omituista, vai onko tämä vain tällasta normaalia globalisaatioa eikä kännyköiden mikroaaltosäteilyllä ole mitään vaikutusta asian suhteen ;-) Vai missä mennään. Onko muilla tämmösiä outoja eläimiä itsensä tai pyörän ympärillä?![]()
GHOSTWRITER
No meillä omista koirista koko moottoripyörä on perkeleen keksintö; sille pitää rähistä aina varmuuden vuoksi. Muista eläimistä ei pahemmin kokemusta, tosin säilytän pyörää tallissa.
Kerran yksi piski yritti kusta pyörän eturenkaalle jossain parkissa mutta ei sillä kertaa kerennyt.
Taivas saa odottaa
Naapurin kissa tykkää istuskella mopon satulan päällä jos jätän mopon pihalle. Kynsiä ei ole vielä teroitellut...eikä kai kuseksinutkaan
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
Aikanaan yhden tutun kollikissa kävi aina kusaisemassa komean kaaren fillarini päälle jos sai tuohon mahdollisuuden. Oppi perkele aika nopeaksi saatuaan muutaman kerran lentävästä kengästä.
<p>2002-2014</p>
Vappuna 2005 joku onneton lintu oli tehnyt pesänsä mun gixerin konehuoneeseen....asia tuli ilmi kun vein pyörän kaverille huoltoon ja se soitteli perään ja kertoi asiasta....luulin että kaveri vedättää ihan kunnolla...oli oikein 3 munaa ja kaikki.
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Naapurin kaks kissaa pyörii usein trumpan ympärillä.. lämpö varmaan houkuttaa? Ovat joskus satulan päällä istuneet, tassun jäljistä näkee.. eipä tuo minua haittaa. Mukava noita on seurata kun pihalla kirmailevat peräkkäin. Leikattujakin ovat, eivät kuseksi.
Honda CB 750 k7 (Tuutti) 1979 -> Triumph Speedmaster 2006 -> HD FXDB Streetbob 2007 -> Triumph Street Triple R 2010 -> Suzuki DR 650 R 1993
Minun 3,8 kiloa painava kämppikseni ajelee mukana rintarepussa ja on ihan hulluna prätkiin. Jo pelkkä moottoripyörän ääni saa kaverin innostumaan ja menohalut nousevat huippuunsa.
Nykyinen Aprilia tuntuu olevan koirani mieleen enemmän kuin aiemmat menopelit. Tosin HööDeen ääni on koiran mielestä paras, ainakin jos kaverin ilmeisiin on luottaminen.
![]()
Joku orava luulisin on keksinyt, että moponi taka-akseli on oiva paikka pähkinäpiilolle..
Epäilen, että koira ei tykkää pyörästä, kun emäntä lähtee lenkille mopon kanssa, eikä sen kanssa. Koira ottais mieluusti kaikki lenkitykset itselleen. Oikeesti se heiluttaa aina häntäänsä kun näkee minun tulevan moottoripyörällä ja haistelee pyörää kiinnostuneena, jos pääsee niin lähelle.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
CBR:n kiiltävä änkkäri kiinnostaa monia elämiä ja lapsia. Kerran olen nähnyt kun utelias noutaja tökkäsi kuonon kuumaan putkeen. Elukka ja emäntä ottivat molemmat melkosen sätkyn.
Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
joku perkeleen varis keksi kesällä et istuu tangolla paskalla ja samalla hakkaa nokallaan pärrän peiliäseurauksena peilin reunaan pikku halkeema ja mopo aivan paskassa. Tämä toistui kahdesti ja sen jälkeen pyörä ollukkii tallissa yöt
![]()
600rr
On. Ei ole oma kuva. * *(timo1 @ Syys. 30 2007,18:58) kirjoitti
![]()
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Mun parilla kaverilla kulkee koirat mukana, toisella on peräkärrys, toisella tankin päälle "asennettuna".. Tää tankin päällä matkustava on kyllä tosi hellyyttävän näkönen ajolaseineen ja buffeineen **Ollaan reissattu yhes, pakko ajaa nii et Kati ja Eppu ajaa eellä, muuten Epul kamala paniikki et mihkä mä karkaan *
![]()
Tittiririi
Jos öljymerkkikin täsmäis ni sullahan on BATMOBIL!(timo1 @ Syys. 30 2007,18:58) kirjoitti
![]()
Kawasaki Er-5 -05
Kawasaki Z750s -06
Honda CBF1000S -08