Onko teillä joilla on 07 FJR ollut ongelmia pyörän käynnissäpysymisen tai sen sammumisen kanssa?
Olen jutellut parin mp-poliisin kanssa joilla on virkapelinä
tuollainen niin sanoivat ,että muuten hyväpeli mutta
tuppaa sammuilemaan silloin tällöin.
Itselläni on 05 ja ajatuksissa mahdollinen vaihto ensivuonna
muutta kiinnostaisi tietää onko saaste määräykset aiheuttaneet sen että kone on säädetty niin ohkaisille
ettei pysy enää kunnolla käynnissä tai sammuilee.
No tuota reilut 17tkm tullu päristeltyä -07 FJR:llä .
Laihalle kyl on laitettu kun tahtoo 2500-4000rpm aluella ilmetä pientä nypytystä,mut tyhjäkäynnit yms.ollu aina ookoo ja kaikinpuolin muuten oon kyl ollu tyytyväinen !![]()
-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.
* *
** KAWA *
Ei ole ollut tuollaisia ongelmia., eikä muunlaisiakaan.
22 tkm aikana on yhden kerran ollut käynnistymisessä jotain häiriötä, vaati viitisen starttausta ennenkuin jäi käymään. Siinä kaikki.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Eipä ole täälläkään ollut minkäänlaisia käynnissäpysymisongelmia 07 FJR:ssä. Ajanut reilu 8tkm kun työt haitannut pahasti viimeisen kuukauden, muuta huoltoa kuin pesu ei ole tehty.
Mitäs ne mp-polliisit, kysyitkö paljonko ajavat kaudessa?
Aion elää ikuisesti, toistaiseksi päätökseni on pitänyt.
Hicka ja sammuilu loppuu kun nostaa idle & low rpm co-arvoja 3-4 unittia. Veli tyossa yamaha korjjamolla ja tekee kaikkiin uusiin FJR sen 1000 km huollossa. Myos moneen vanhaan tehty ja ok lahes aina. Ohje tassa.
The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
Toinen virkamies ojonsi 880€ lisäveron,tiemestarin asettama 80(räme @ Syys. 29 2007,13:37) kirjoitti
oma 114.
Sinänsä hauskasattuma reilun tunnin päästä tulin huolsikalle
kahville poliisi saapui vastakkaisesta suunnasta samaanaikaan
ja käännyttiin yhtäaikaa pihaan. Kun oltiin otettu kypäräy pois
niin poliisi kysyi maustusiko pullakahvit kun sulle kulunkeja tuli
tuossa hetkisitten, hän tarjoaa.
Toinenkin tapaaminen sattui huoltoasemalla kylläkin ilman lisäkuluja. Näissä keskusteluissa tuli ilmi tuo sammuileminen,
toisen pyörällä oli ajettu 8t ja toisella muistaakseni melkein 20t. Itsekkin ihmettelin jäkikäteen että eipästullut kysyttyä
paljonko ajavat vuodessa.
Lähetetty Syys. 29 2007,14:37
--------------------------------------------------------------------------------
Hicka ja sammuilu loppuu kun nostaa idle & low rpm co-arvoja 3-4 unittia. Veli tyossa yamaha korjjamolla ja tekee kaikkiin uusiin FJR sen 1000 km huollossa. Myos moneen vanhaan tehty ja ok lahes aina. Ohje tassa.
Kiitti tästä vinkistä
Ratkaisu siihenkin ongelmaan oli minulla PC III asennus!(avhi @ Syys. 29 2007,10:21) kirjoitti
Mulla sammui pari kertaa vauhdissa (aiheuttaen pientä tilannetta) ennen powerin asennusta![]()
Niin ja ne paljon puhutut värinät lähti tai siirtyi, hokasin yks päivä n 7000rpm 3:lla ajaessa pitempään 4000rpm:stä.
Kaikki eri FJR topiceissa nykimisestä ym miinuspuolisista ominaisuuksista katosivat powerin myötä ja kun vielä tehoja + vääntöä tuli rutkasti lisää n. 5-700€ sijoitus tuntuu lähes ilmaiselta![]()
FJR -05
FJR 1300 ABS PC III
Vaihdoinpa minäkin keväällä -03 mallisen FJR:n -07 malliseen. Tuli tehtyä vikatikki. Uudessa oli kylmänä rykimistä kaasua lisättäessä, lämpimänä toimi oivasti. Vaan annahan kun jäähtyi hieman, seisoi parkissa vartin, lähti kyllä käymään mutta kun tuli aika laittaa hepo liikkeelle niin otti ja sammui. Koetettiin löytää vikaa oikein maahantuojan verstaalla Vantaalla, kun ensin oli takuuseen vaihdettu ruiskut runkoineen. Ei vaikutusta käyttäytymiseen. CO- arvojakin säätelin vaan ei se parantanut tilannetta.
Myös etupää kolisi uudesta lähtien, on kuulemma merkkihuollon mukaan ominaisuus, ei vika, -07 mallissa => ei toimenpiteitä.
Ajankin nykyään baijerilaista jonka ostaessaan ei edes odota että käytös olisi japanilaisen sivistynyttä.
arska
Heh, Boxerin ajaminen vaatii eri asenteen. Mutta jotkut väittävät tykkäävänsä takaveto-Volvostakin(arimikko @ Loka. 02 2007,21:29) kirjoitti
Mutta jos vanha suola alkaa janottaa, niin Japanissa valmistetaan kyllä myös japanilaisen sivistyneesti toimivia moottoreita...
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Ja arvaas vaan mikä onkaan se sivistynyt japanilainen jota sinun olisi kannattanut testata ?(Hannu59 @ Loka. 04 2007,07:41) kirjoitti
![]()
shadow ja pannari vaihdettu henkilöautoihin ja matkailuauto on nyt niiden korvike.