6 satkusta näkyikin jo kuvia täällä jossakin, tässä vielä uus seiskapuokki. Sivulta ei hassumpi mutta keula on melko omituisen näköinen mun mielestä: www.mpmaailma.fi
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
Mitä tapahtuu? 2008 Cebari ja kilpailijoiden yritelmät oli omituisia kuplaotsaisia pohjamonnipehmoleluja pään irti repäisevän agrokikkelipullistelun sijaan.
Ja nyt Suitza, tuo ratojen kestokettu ja muovilipareiden keisari hyppää saman hiilivaunun kyytiin. Onko tuo umpio aknen kourissa vai mikä finni siinä korpinnokassa pullistelee?
Olen tulossa vanhaksi. En ymmärrä enää kehityksestä mitään. Kaikki te 35+ motoristit, vihjatkaa onko Wanhan kellari enää toiminnassa? Missä kelkasta pudonneet wanhukset nykyään kokoontuu? Kannattaako uittaa Saksasta vuoden -42 BMW 75 sivuvaunulla ja Saharamaaleilla ratakäyttöön?
Tuo valkoinen 600 gixu sattuu kyllä kivasti mun silmään..
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
7 pätkä musta-kupari värityksellä .....hhmmmm ....ollako vai eikö olla , siinäpä kysymys ....(seuraava pyörä)(AnDy @ Syys. 28 2007,20:20) kirjoitti
![]()
On hieno toi seiskapätkä sekä eritoten tuo valkoinen 600.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
hyvännäkönen keula/lamppu parempi kun k7:ssa.putki ois saanu olla se pien töpö.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
HElevetin hieno..Musta tai mustaoranssi ja putkihan lähtee vaihtoon jokatapauksessa. No ei tuu mulla olee,mutta todella hieno kuitenkin.
GSX-R 1000 K7
On tuo kyllä hieno, keula ehkä ihan aavistuksen liian pitkälle menee, mutta ei tuo nyt pahemmin haittaa. Putki vain on hirveä.
Suzuki GSX-R 1000 K7
Hieno?(teude @ Syys. 29 2007,22:07) kirjoitti
![]()
![]()
Kawasaki ZX7R -01
Kyllä susukimiehen silmään.(jukepoksi @ Syys. 29 2007,22:44) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Niin no, toki se "oma" merkki nopeuttaa aina silmän sopeutumista(Toippari @ Syys. 29 2007,22:46) kirjoitti
Eihän tuo nyt aivan toivoton ole.
Kawasaki ZX7R -01
Onhan tuo nyt lähelle täydellisen näköistä tuo pyörä, pientä tuunausta tarvii vaan ja keula todella on magee nyt. Tosin vaikeuttaa gikserin tunnistamista maantiellä![]()
GSX-R 1000 K7
Nopeasti vilkaisemalla samanlainen kuin k6-k7, mutta keula ja putki näyttäisivät muuttuneen. Parhaimman näköinen malli on edelleen k4-k5 eritoten keulan suhteen!
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Kyllä se on Yamahamiehen silmään hieno.(Toippari @ Syys. 29 2007,22:46) kirjoitti
Suzuki GSX-R 1000 K7
Kertokaahan heti kun tiedätte mille tasolle 2008 mallin hinta tulee kotimaassa asettuvan.
Tässä on nyt kovat arvonnat menossa ostaako 'ylivuotinen' 2007 vai odottaako uutta. EE-Speed & kumppanit näyttävät myyvän ´07 pyörää 139XX ja virallisen maahantuojen dealer hintaan 14600e.
"Hidas mutta kankee"
Itse päädyin "ylivuotiseen". Harkitsin kanssa vaihdon jättämistä ensivuoteen, mutta kun näin uutuustarjokkaat, niin. Kiireesti 2007 malli kiitoooos
!
Lady, Sexy Lady.
Mitäs vikaa tossa on? Mun mielestä ihan kelvollisen näkönen toi keula, suorastaan kaunis kun vertaa näihin muihin 2008 malleihin.
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Onneksi ostin omani jo tänä vuonna, enkä vasta tulevana. Aika karmea toi nokka kyllä tossa uudessa. Tosin värit ihan kivoja.
K7 750 kisseri
Toi valkonen on kyllä hemmetin hieno!![]()
Pain is just weakness leaving the body
Hienojahan nuo. Oma juuri hankittu ylivuotinen R6 näytti pari viikkoa sitten vielä moternilta, mutta nyt kun katsoo näitä -08 malleja, niin antiikkia antiikkia ohjelman osastolle taitaa joutaa...![]()
- kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
Ei tuo tonninen kulta-mustakaan ole pahan näköinen:
![]()
"We cannot choose the time we live in
- all we have to decide is what to do with the time that was given to us."
Vielä kun laittaisivat tuplaputket näihin pienempiikin... Tosin mitä väliä, kai se on tonninen oltava jokatapauksessa. *näkee unta ostamisesta*
Kitka miehen tiellä pitää!
Höpsis. Pari tonnista alla ja nyt seiskapuokki. Kyllä ehtii(Jarge @ Loka. 02 2007,21:49) kirjoitti
. Ja tehoa riittää siinäkin
!
Lady, Sexy Lady.
Nyt näyttää ainakin EE-Speedin sivuille ilmestyneen 2008 mallin ennakkohinta 13490e.(jaksu @ Loka. 01 2007,18:50) kirjoitti
"Hidas mutta kankee"
Tonnisella ehtii paremmin, paljon paremmin... *(Athene @ Loka. 02 2007,21:59) kirjoitti
![]()
ER-5 -> Thunderace -> ZX-6R (2003) -> GSX-R 1000 K7 -> ZX-6R (2002)