Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 35:sta
  1. #1
    Iski Raptors and Rocketsista 848 Ducati silmään!

    Tottako vaiko eikö, vaan hyvän näköinen peli olisi ainakin.
    137bhp, 95Nm ja 3kg kevyempi kuin 1098.
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  2. #2
    Voi juma, siinä se on! Mun seuraava pyörä. Täytyy toivoa että hinta-arvio pitää kutinsa...
  3. #3
    Onhan se hieno peli!!

    Luultavasti Hailacin arvio hinnasta näyttääkin joltain ihan muulta
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  4. #4
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  5. #5
    Hmm...eik siin linkissä alapuolella oleva ole saman painoinen, mutta tehoa 146hp ja vääntöä 111nm.
  6. #6
    Vielä kun tosiaan sais tuohon hintaan mitä tuolla sivuilla kertoillaan niin menis varmaan kuumille kiville. Pirun nättihän tuo pyörä kyllä on.
  7. #7
    Näyttää keula olevan aika hyvin apinoitu osastosta 916/1098/R1 ihan Ducen peilejä myöten. Peräpää kuvan perusteella vähän tuollainen Trumppa-henkinen. Miksei voisi tehdä oman näköistä fillaria, Buell kun on yleensä ollut tunnettu hieman "omansa" näköisistä laitteista.

    Mielenkiintoinen paketti tuntuu muuten olevan tuossa kasassa ja odotan kummankin pyörän testejä mielenkiinnolla. Sen tiedän, että Duce ei tule olemaan pettymys, mutta tämä toinen on paljon uudempi tekijä näissä kuvioissa..
  8. #8
    Lainaa (dabster @ Syys. 28 2007,12:04) kirjoitti
    Näyttää keula olevan aika hyvin apinoitu osastosta 916/1098/R1 ihan Ducen peilejä myöten. Peräpää kuvan perusteella vähän tuollainen Trumppa-henkinen. Miksei voisi tehdä oman näköistä fillaria, Buell kun on yleensä ollut tunnettu hieman "omansa" näköisistä laitteista.

    Mielenkiintoinen paketti tuntuu muuten olevan tuossa kasassa ja odotan kummankin pyörän testejä mielenkiinnolla. Sen tiedän, että Duce ei tule olemaan pettymys, mutta tämä toinen on paljon uudempi tekijä näissä kuvioissa..
    Aivan täysin samat katteet tuossa on kuin 1098-mallissakin. Mielenkiintoinen uutuus. Odotan innolla näkeväni tuon Milanossa!
  9. #9
    On se vaan nätti ku sika pienenä!
    Onko kenelläkään hajua paljonko noihin euroopan hintoihin on yleensä tullut suomi-lisää?
  10. #10
    Lainaa (Jyri @ Syys. 28 2007,12:05) kirjoitti
    Lainaa (dabster @ Syys. 28 2007,12:04) kirjoitti
    Näyttää keula olevan aika hyvin apinoitu osastosta 916/1098/R1 ihan Ducen peilejä myöten. Peräpää kuvan perusteella vähän tuollainen Trumppa-henkinen. Miksei voisi tehdä oman näköistä fillaria, Buell kun on yleensä ollut tunnettu hieman "omansa" näköisistä laitteista.

    Mielenkiintoinen paketti tuntuu muuten olevan tuossa kasassa ja odotan kummankin pyörän testejä mielenkiinnolla. Sen tiedän, että Duce ei tule olemaan pettymys, mutta tämä toinen on paljon uudempi tekijä näissä kuvioissa..
    Aivan täysin samat katteet tuossa on kuin 1098-mallissakin. Mielenkiintoinen uutuus. Odotan innolla näkeväni tuon Milanossa! *
    Öööö... Eiköhän tuossa nyt tarkoitettu tuota Buellia?
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  11. #11
    Kuinkahan onnistuu pyörän osto jenkkilästä ja Suomessa tullaus ja kilpiin saanti?
    Taala vs Euro kurssi nimittäin tekee Ducatin hinnoista melkoisen houkuttelevia.

    12.900 Taalaa on nimittäin noin 7800Euroa. Tuohon tietty tulee rahti, tullit yms muut ryöstöverot päälle.

    Saapiko US pyörää (uutta tai käytettyä) kuinka helposti Suomessa katsastettua?
    .
  12. #12
    Lainaa (Jättiläinen @ Syys. 28 2007,12:07) kirjoitti
    On se vaan nätti ku sika pienenä!
    Onko kenelläkään hajua paljonko noihin euroopan hintoihin on yleensä tullut suomi-lisää?
    Perinteisesti suomi-lisä on ollut melko roima...

    En ihmettelis vaikka hinta alkais 2:lla, villi veikkaus vois olla jossain 18000 paikkeilla
    polkupyörä
    ex ZX-6R 03
    ex Nonster 600 01
  13. #13
    Varmaan vika minussa, mutta jostain ihmeen syystä (etenkin) tuosta valkoisesta tulee mieleen natsikypärä. Ehkä se johtuu tuon tankin muodosta.

    Kaiken kaikkiaan kuvista tulee mieleen sekoitus suoria linjoja, jotka on yhdistetty toisiinsa kaarilla, jotenkin tietokoneella tehty tekninen muotoilu, josta puuttuu "dynamic flow", luonnollisesti kaareutuvat linjat. Missä on italialainen veistoksellisuus?

    Tosiaan, mielenkiintoista nähdä tuo Milanossa, ehkä se on paremman näkoinen kun sen päälle on istutettu Ducatin mallityttöjä.
    Life's pretty straight without motorcycling
  14. #14
    Lainaa (Jyri @ Syys. 28 2007,12:05) kirjoitti
    Odotan innolla näkeväni tuon Milanossa!
    Oletteko menossa taas isommalla porukalla? Pitää ilmeisesti pistää ylimääräinen Milanon-matka harkintaan.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  15. #15
    Lainaa (mic @ Syys. 28 2007,12:10) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Syys. 28 2007,12:05) kirjoitti
    Lainaa (dabster @ Syys. 28 2007,12:04) kirjoitti
    Näyttää keula olevan aika hyvin apinoitu osastosta 916/1098/R1 ihan Ducen peilejä myöten. Peräpää kuvan perusteella vähän tuollainen Trumppa-henkinen. Miksei voisi tehdä oman näköistä fillaria, Buell kun on yleensä ollut tunnettu hieman "omansa" näköisistä laitteista.

    Mielenkiintoinen paketti tuntuu muuten olevan tuossa kasassa ja odotan kummankin pyörän testejä mielenkiinnolla. Sen tiedän, että Duce ei tule olemaan pettymys, mutta tämä toinen on paljon uudempi tekijä näissä kuvioissa..
    Aivan täysin samat katteet tuossa on kuin 1098-mallissakin. Mielenkiintoinen uutuus. Odotan innolla näkeväni tuon Milanossa!
    Öööö... Eiköhän tuossa nyt tarkoitettu tuota Buellia?
    Buell keskustelut Buell-osioon.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  16. #16
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,10:07) kirjoitti
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä *
    Arvasin että innostut On kyllä makeen oloinen peli ja alustava hintakin näyttää hyvältä mutta varmaan tosiaan käy niin että suomeen rantauessa hinta nousee kuitenkin sen verran korkeaksi että haaveeksi jää..
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  17. #17
    Veikkaan Hailacin hinnaksi 17900 euroa + toimituskulut. EE-speed on näköjään poistanut Ducatit listoiltaan, joten kilpailevaa tuojaa ei enää ole. Ratapeliksi ostaisin varmaan mielummin 06:sen 999:n, joita irtoaa Saksasta 12000 eurolla. Parin vuoden päästä tuollaisen voisi ylivuotisena tuodakin, tosin en ole mikään 1098-fani, joten saa nähdä.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  18. #18
    Kyllä se on vaan niin hieno pyörä, varsinkin keltaisena. Joskus kun on rahaa niin....
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
  19. #19
    Lainaa (NikoL @ Syys. 28 2007,19:13) kirjoitti
    Kyllä se on vaan niin hieno pyörä, varsinkin keltaisena. Joskus kun on rahaa niin....
    Paitsi, että jutun mukaan sitä ei keltaisena tulisi. Aika dorkannäköinen tuo valkoinen, mutta mitään virallistahan ei ole vielä julkaistu.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  20. #20
    Lainaa (Desmosedici @ Syys. 28 2007,19:48) kirjoitti
    Lainaa (NikoL @ Syys. 28 2007,19:13) kirjoitti
    Kyllä se on vaan niin hieno pyörä, varsinkin keltaisena. Joskus kun on rahaa niin....
    Paitsi, että jutun mukaan sitä ei keltaisena tulisi. Aika dorkannäköinen tuo valkoinen, mutta mitään virallistahan ei ole vielä julkaistu.

    Joo olisi varmaan juttuakin pitäny lukea. Innostuin vaan niin kovin tosta pelista . Aika outoa vaan että suurin osa promokuvista on keltaisesta, ja sitten ei tulisi edes myyntiin kyseisellä värillä. Ainahan ne voi maalata
    Ex:t
    Aprilia RS125 -99
    Ducati SS750FF -00
    Yamaha 1000R Thunderace -02
    Nykyiset:
    Ducati 999S -06
    Honda CR250R -06
    Yamaha R1 -04 (kilvetön)
  21. #21
    Lainaa (AnDy @ Syys. 28 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,10:07) kirjoitti
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä *
    Arvasin että innostut * On kyllä makeen oloinen peli ja alustava hintakin näyttää hyvältä mutta varmaan tosiaan käy niin että suomeen rantauessa hinta nousee kuitenkin sen verran korkeaksi että haaveeksi jää..
    Täytyy nyt ainakin vähän aikaa yrittää "pärjätä" tuolla Aprilialla Huomenna testaamaan radalle ekaa kertaa
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  22. #22
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,21:58) kirjoitti
    Lainaa (AnDy @ Syys. 28 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,10:07) kirjoitti
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä *
    Arvasin että innostut * On kyllä makeen oloinen peli ja alustava hintakin näyttää hyvältä mutta varmaan tosiaan käy niin että suomeen rantauessa hinta nousee kuitenkin sen verran korkeaksi että haaveeksi jää..
    Täytyy nyt ainakin vähän aikaa yrittää "pärjätä" tuolla Aprilialla Huomenna testaamaan radalle ekaa kertaa *
    Ratalelun kuvat kehiin...jens!



    Alla vanha ja leppoisa R1
  23. #23
    Nättihän tuo on ku sika pienenä. Täytyy myöntää että osaa ne makaroonit hommansa tuolla muotoilu-osastolla paremmin kun japanin pojat
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  24. #24
    Lainaa (hjs @ Syys. 28 2007,22:10) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,21:58) kirjoitti
    Lainaa (AnDy @ Syys. 28 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,10:07) kirjoitti
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä *
    Arvasin että innostut * On kyllä makeen oloinen peli ja alustava hintakin näyttää hyvältä mutta varmaan tosiaan käy niin että suomeen rantauessa hinta nousee kuitenkin sen verran korkeaksi että haaveeksi jää..
    Täytyy nyt ainakin vähän aikaa yrittää "pärjätä" tuolla Aprilialla Huomenna testaamaan radalle ekaa kertaa *
    Ratalelun kuvat kehiin...jens!
    offotpiccia: kattellaan, jos vaikka huomenna ois päivänvaloa sen verran ja kamera mukana matopurkissa.
    ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
  25. #25
    Lainaa (AnDy @ Syys. 28 2007,17:56) kirjoitti
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,10:07) kirjoitti
    Tollasen mäkin haluun rataleluksi. Sopivasti tehoa ja vääntöä *
    Arvasin että innostut * On kyllä makeen oloinen peli ja alustava hintakin näyttää hyvältä mutta varmaan tosiaan käy niin että suomeen rantauessa hinta nousee kuitenkin sen verran korkeaksi että haaveeksi jää..
    Mutta eihän ratalelusta tarvitse veroja maksaa!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  26. #26
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  27. #27
    Hieno kyl, ehkä vähän tylsä tommosena puhtaan valkosena mutta punanen ois hieno!
  28. #28
    Helmi on molemmilla värityksillä. Valkoinen kiinnostaa nähdä livenä. Kliinin näköinen kun ei ole tyypillisiä teippihässäköitä liimailtu.
    - kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
  29. #29
    Kytkin ei vaan kalise niin kuin Ducatissa kuuluu, ainakin ton mpmaailman linkin mukaan kuivakytkintä ei enää ole.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  30.  
  31. #30
    Mihinkähän kategoriaan Ducati tuon laittaa?

    Sehän ei ole käsittääkseni minkään luokan mukainen, ei Superbike, eikä Supersport, hmm?
    Fillari on noin muuten kyllä kuin superbike.
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen