Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 35:een 35:sta
  1. #31
    AdvAuntie heippa:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2005
    Vihti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Pahkasika @ Loka. 14 2007,16:46) kirjoitti
    Kytkin ei vaan kalise niin kuin Ducatissa kuuluu, ainakin ton mpmaailman linkin mukaan kuivakytkintä ei enää ole.
    Sama särähti mullaki vähän silmään ("korvaan").
    Taijan ajella 749:llä vaan, kun se sentään kilisee
    Toi ois kyllä muuten ollu aika hyvä upgrade tuonne radalle
    Rapa-akka
    CFMoto 450MT -24
    BMW S1000R -17
    Gas Gas 300 EC -22
    Stark Varg
    Ducati 748s -95
    #AdvAuntie
  2. #32
    Lainaa (markku33 @ Loka. 15 2007,17:27) kirjoitti
    Mihinkähän kategoriaan Ducati tuon laittaa?

    Sehän ei ole käsittääkseni minkään luokan mukainen, ei Superbike, eikä Supersport, hmm?
    Niin. Mahtaisiko tehdas irroittautua Supersport -luokasta. Ei maailmalla ole 749R:llä tullut samanlaista menestystä kuin Superbikellä omassa luokassaan. Pyörällä tulee kuitenkin varmasti olemaan markkinoita, jos vielä hinta istuu sopivasti 1098:n alle. Onhan 748:n 853 -upgrade ollut monella haaveena ja on ihmetelty miksei tehdas ole itse tarjonnut välimallia. Väännön lisäys kiivaasti kiertävään koneeseen.
  3. #33
    Lainaa (Desmosedici @ Syys. 28 2007,17:59) kirjoitti
    Veikkaan Hailacin hinnaksi 17900 euroa + toimituskulut. EE-speed on näköjään poistanut Ducatit listoiltaan, joten kilpailevaa tuojaa ei enää ole. Ratapeliksi ostaisin varmaan mielummin 06:sen 999:n, joita irtoaa Saksasta 12000 eurolla. Parin vuoden päästä tuollaisen voisi ylivuotisena tuodakin, tosin en ole mikään 1098-fani, joten saa nähdä.
    Kyllä nuo 999:t oli ainakin äsken EE-speedin listoilla, ja kundit kyllä yrittävät hommata vaikka mitä, jos kiinnostusta löytyy. Mites Hailac on kohdellut näitä EE-speedin harmaita yleensä? Omansa he ainakin osaavat hinnoitella sellaisille tasoille, että huh.
  4. #34
    Lainaa (villero @ Loka. 17 2007,11:48) kirjoitti
    Kyllä nuo 999:t oli ainakin äsken EE-speedin listoilla, ja kundit kyllä yrittävät hommata vaikka mitä, jos kiinnostusta löytyy.
    Huomaa viestin lähettämispäivä. Tuossa oli kuitenkin pitkähkö aika, ettei siellä ollut yhtään Ducatia listoilla. Nyt ovat palanneet noilla ylivuotisilla.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  5.  
  6. #35
    Lainaa (RikTen @ Loka. 17 2007,10:35) kirjoitti
    Lainaa (markku33 @ Loka. 15 2007,17:27) kirjoitti
    Mihinkähän kategoriaan Ducati tuon laittaa?

    Sehän ei ole käsittääkseni minkään luokan mukainen, ei Superbike, eikä Supersport, hmm?
    Niin. Mahtaisiko tehdas irroittautua Supersport -luokasta. Ei maailmalla ole 749R:llä tullut samanlaista menestystä kuin Superbikellä omassa luokassaan. Pyörällä tulee kuitenkin varmasti olemaan markkinoita, jos vielä hinta istuu sopivasti 1098:n alle.
    Eihän Ducatilla ole ollut mitään tehdastiimiä supersporteissa ja periaatteessa koko promootiotyö on tehty tehtaan superbiketallin/tallien kautta. Muilla valmistajillahan nämä supersportit ovat ihan omia pyöriään, kun taas Ducati lähinnä tarjoaa hieman huokeamman vaihtoehdon niille, jotka eivät syystä tai toisesta halua investoida superbikeen vaadittavaa summaa. Pienempi kone ja sitä kautta vähemmän tehoa, mutta myös pienemmällä hintalapulla. Eipä varmaan ketään edes kiinnosta miten joku yksityinen talli on 749:llä rataa kiertänyt, eikä näin ollen kukaan jää kaipaamaan Ducatin panosta supersporteissa.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12