Heippa kaikki skotuilijat!
Tein sellaisen tempun et vaihdoin motukkani uuteen maxsi skootteriin. vaihtelu virkistää. Menee tosi hienosti ja olen ollut tyytyväinen, nyt vaan täytyy laittaa pikkuhiljaa talviteloille. Mulla on tiedos lämmin säilytyspaikka, nyt kysyisinkin et täytyykö silloin laittaa sylinteriin välttämättä öljyä? Jos on muitakin tärkeitä säilytysvinkkejä niin lukisin mielelläni.
Morjens Ulpu!
Tervetuloa X-maxporukkaan! Tein itse saman tempun heinäkuussa. Tosin jäi vielä museojammu, jolla voi välillä käydä aikamatkalla. Mä en meinaa tehdä muutakuin laittaa säilöntäainetta tankkiin. Näissäkun ei ole bensahanaa, ei voi tyhjentää kaasaria ilman, että tyhjää myös tankin. Turhan iso homma. Joskus oon laittanut lirauksen kakstahtiöljyä, mutta noissa säilöntäaineissa on myös voiteluominaisuus mukana. Niitä myydään esim. ruohonleikkurikaupoissa. Jos et aio käyttää talven aikana, akun vois ladata täyteen ja viedä johonkin viileään säilöön. Mä en ole vielä luovuttanut, meinaan ajella kunnes on lumi maassa!
Hienoa! Tervetuloa joukkoomme. Keskustelu on nyt hiukan hiipunut ajokauden ja kilometrien vähetessä. Niin se näyttää käyvän muuallakin orgissa, kun tarinoita täytyy vääntää kakkapissa jutuista alkaen. Varmasti taas MP-messujen jälkeen ihmisten ajatukset alkavat liikkua jo seuraavassa ajokaudessa ja tulevissa matkoissa. Minulla on suunnitelmissa lähteä mahdollisuuksien mukaa hiukan pidemmälle reissulle, aika näyttää toteutuvatko suunnitelmani.
Aikuinen nainen nexusti
Minäkin aattelin jo laittaa talviteloille: ensin vein liikkeeseen kolarikorjaukseen, ehdin jo runtata uutta skoottaa. Heh heh!Sitten kaverin autotalliin. Vaikka kyllä vielä kaupunkinopeudet menis näilläkin säillä.
Heitellään sitten täällä talven mittaan muuta skoottaläppää, vaikka ei ajellakaan. Mukavan sitä on mieluisasta harrastuksesta vaihtaa ajatuksia.
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA