Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
  1. #1
    Eli nyt ois aika viittä vaille kaupat tehtynä kyseisestä pyörästä.
    Meinasin vaihtaa 900 bladen vähän tuoreempaan (-94).
    Kertokaa kokemuksianne kyseisestä pyörästä, vanha ainakin ollu luotettava ja mukava peli.
    06:ssa 8000km mittarissa ja poweri+yoshimura ja varmaan suodatin.
    ...Blade...1000rr...2006...
  2. #2

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (ronikko @ Syys. 26 2007,19:31) kirjoitti
    Eli nyt ois aika viittä vaille kaupat tehtynä kyseisestä pyörästä.
    Meinasin vaihtaa 900 bladen vähän tuoreempaan (-94).
    Kertokaa kokemuksianne kyseisestä pyörästä, vanha ainakin ollu luotettava ja mukava peli.
    06:ssa 8000km mittarissa ja poweri+yoshimura ja varmaan suodatin.
    Vaihda vaan. Jos olet tuosta entisestä tykännyt niin et tule uuteen pettymään.

    Itselläni vastaavalla kokoonpanolla (Yoshi +PC) oleva -06. Kone on luonteeltaan vastaava kuin tuossa entisessäsi (vetää tasaisesti läpi koko kierrosalueen), mutta tehokäyrä kulkee 50hp ylempänä. Ei tuo RR:ä ole ehkä yhtä "luonteikas" kun vastaavat Kawa ja Suzuki. Jos kestää sen että kaikki toimii kuin ajatus, eikä pyörä temppuile missään suhteessa, niin tulet olemaan valintaasi tyytyväinen.

    Tuo HESD eli elektronisesti ohjattu ohjausiskari on ainakin katuajossa loistava. Et edes huomaa sen olemassaoloa muuten kuin että tanko ei hakkaa koskaan käsille, vaikka ajaisit kurvissa routapattiin tai tulet keulimisen jälkeen kallellaan alas.

    Ainoa asia mitä itse pidän negatiivisena on tiukka polvikulma. 190cm kuskilla polvikulma tuntuu tiukalta, mutta kaikkeen tottuu. Vastaavasti tapit ei kyllä ota asfalttiin kovinkaan helpolla.

    No ehkä toisena negatiivisena asiana voi pitää sitä että mutkatienopeudet kasvaa kohtuuttomiksi. Se vauhti mikä entisellä pyörälläsi tuntui rivakalta, tuntuu tuolla uudella ihan köröttelyltä.
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  3.  
  4. #3
    Vuoden ja 27 tkm ajelin tuollaisella pelillä. Juuri vaihdoin pois. Tosiaankin hyvä pyörä ja ohjausiskari on erinomaisen toimiva ainakin normiajossa. Polvikulma on tiukka ja pyörä on leveähkö suhteessa esim. muihin kilokyykkyihin. Ajoasento on tiivis, mutta rento.

    Moottori toimii pehmeästi ja vastaa hyvin kaasuun. Sellaista on/off tunnetta ei paljon ole kun vedon laittaa päälle ja pois, eli ruiskunohjaus toimii . Tehoa riitti itselle mainiosti. Pyörä on ketterä ja alusta, sekä jarrut erinomaiset. Radallakin tuli ajettua jonkinverran ja siellä tuo on kotonaan...

    Mahtava pyörä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.