Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 78:een 78:sta
  1. #61
    Shokki oli kova kun ensimmäiset näin, mutta kai kaikkeen tottuu. Pitäis nähdä ensin nähdä livenä. Pidän silti enemmän nyt 2007 mallista ja Repsolin väreissä, miksikähän?
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
  2. #62
    On kyllä ehdottomasti rumin 2008 kyykky. Ei tartte miettiä, vaikka speksit ois mitkä. Nokka on oikein pohjanoteeraus. Kawan nokkaa haukuttiin kovin, mutta kyllä tää menee sitä reippaasti rumemmaks.
  3. #63
    Rumahan tuo on, ei siitä mihinkään pääse! Onneksi en ole ko. mallin kohderyhmää, ellei viidenkympin villitys ala kohta iskeä...
    Punainen Honda ST1100 PanEuropean -97 -> Lue: Heterosohva!
  4. #64
    Lainaa (olli99 @ Syys. 28 2007,18:21) kirjoitti
    Lainaa (rammus @ Syys. 28 2007,14:38) kirjoitti
    Lainaa (olli99 @ Syys. 27 2007,21:47) kirjoitti
    Lainaa (Mosse @ Syys. 26 2007,14:04) kirjoitti
    Mnjoo... toi putki on ihan makee ja kilpurimainen perä.
    Varmaan ihan makee mutta aika huonossa paikassa, jos vertaa esim. nykyiseen versioon. Kilpuria ajatellen paras paikka putkelle on nykyinen, yksi penkin alla keskellä.
    Aivan sama kilpuria ajatellen kun se perskeles hiostuttaa palleja aivan liikaa. Jos ajaa 20-30 donaa vuodessa josta tuhat-kaksi radalla on mukavuus kerroin huomattava kun putki on alhaalla. Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.
    Itse olen ajellut reilu 30tkm 1000RR kadulla ja pari kautta kilpurilla, eikä tuo yläputki mielestäni haittaavasti penkkiä lämmitä, lienee siis *sekin pallien kantajasta kiinni.
    Ei se pyörä taida nopeammaksikaan tulla sillä yläputkella, tarkoitin ettei kaadoissa ole putket aina paskana, kuten sivuputkellisissa. Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin.
    Sori pilkun nussiminen, mutta otti niin pahasti silmään:

    "Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin."

    Siis parhaassa tapauksesssa?

    Ainakin mun järjen mukaan puhutaan pahimmasta tapauksesta...

    Eikä nyt sitten herneitä...
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  5. #65
    Lainaa (vma @ Loka. 02 2007,17:22) kirjoitti
    Täälä on lisää kuvia pyörästä. Maukkaita yksityiskohtia ja värivaihto- ehtoja jenkkilästä.

    http://bikeland.org/story.php?storyID=34530
    Voi hitto, että on uusien pyörien takalokarit/kilpitelineet kamalan näköisiä!

    Aivan kuin tuossakin roikkuisi postilaatikko pyörän perässä!!
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  6. #66
    Lainaa (Hapa @ Loka. 20 2007,11:26) kirjoitti
    Ei se pyörä taida nopeammaksikaan tulla sillä yläputkella, tarkoitin ettei kaadoissa ole putket aina paskana, kuten sivuputkellisissa. Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin.
    Sori pilkun nussiminen, mutta otti niin pahasti silmään:

    "Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin."

    Siis parhaassa tapauksesssa?

    Ainakin mun järjen mukaan puhutaan pahimmasta tapauksesta...

    Eikä nyt sitten herneitä... [/QUOTE]
    Niin,jos tosiaan ilman vakuutuksia päästelee menemään...
  7. #67
    Joku tossa nyt hiertää kengässä.

    Ehkä livenä parempi?

  8. #68
    Ruma!

    Ei voi muuta sanoa kun että tuossa ei ole mitään kyrväkästä jos vertaa muihin kilokyykkyihin.

    Tossa yritetty ilmeisesti naittaa yhteen eri valmistajien "ulkomuotoja".

    blaaah....
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #69
    Lainaa (Matso @ Loka. 29 2007,20:02) kirjoitti
    Ruma!

    blaaah....
    Ei helmiä sioille.
  10. #70
    Jotenkin tuo piikki-varaderon mieleen tuo keula, ei hyfä.
  11. #71
    Muutama kuva jenkkien AMA sarjan testeistä. Mistäköhän traktorista ne on ton änkkärin napannu.





  12. #72
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (Laxa @ Joulu. 01 2007,20:06) kirjoitti
    Muutama kuva jenkkien AMA sarjan testeistä. Mistäköhän traktorista ne on ton änkkärin napannu.
    No se näyttää sentään oikealta vaimentimelta eikä itse väännetyltä peltikartoiolta, häkäpöntöltä tai lohkotulta pölliltä parilla irtokuorella...
    Dirty Nasty Furriner
  13. #73
    Juuh!!! Jos joku vahingossa nyt sitten tuollasen ostaa, niin kannattanee muokata sitä ulkonäköä edes vähän tuohon AMA:n suuntaan. Kyllä tuokin putki on aivan hirveä. Toivottavasti niitä hienompiakin alkaa löytyä.
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
  14. #74
    Kyllähän tuo kilpiteline suorastaan hivelee silmää.
    Aprilia RSV4 1100 Factory (sold), Ducati 999X, KTM 350 SX-F, Vespa Primavera 50.
  15. #75
    Mun mielestäni näyttää oikeastaan ihan kivalta mustana. Mittaristokin on tyylikäs(tosin sais olla valkopohjainen IMO). Näyttäisi, että pyörä on nyt saanut ram airin mitä ei vanhemmassa ollut. Mikäköhän lie maksimiteho ilmanotolla?

    KUVIA
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  16. #76
    Ei se kyllä hienolta nyt näytä, muistuttaa yömahaa liikaa, keula o lainattu jostain Lontoon moposta.
    CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
  17. #77
    Lainaa (CeeCee @ Joulu. 04 2007,17:14) kirjoitti
    Näyttäisi, että pyörä on nyt saanut ram airin mitä ei vanhemmassa ollut.
    Kyllä CBR1000RRssä on ollut ram- air 2004 lähtien.
    Ilman sisäänotto on vaan hieman katseilta piilossa jäähdyttimen nurkilla.
    .
  18.  
  19. #78
Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123