Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    käyttäjien kokemuksia / näkemyksiä?
    onko mitään huonoa? hyvää varmasti paljonkin...
  2. #2
    Ei oo mikään kovin sporttinen pyörä (ei liene yllätys). Muuten ihan toimiva. Vaihteisto on vähän ärsyttävä käyttää, mutta sekään ei liene yllätys, kun Hondista puhutaan. Kytkimen kruunun kuluminen loville on ominaisuus. Kytkin pyrkii sen oireena täräyttämään ripeästi liikkeelle lähtiessä. Katteen puute voi käydä rassaamaan jos pidempää matkaa ajaa. Sitten tuo on aika harvinainen malli, joten niistä pyydetään aika kovia hintoja.
  3. #3
    Loistava peli. Itsellä oli aivan ekoja (vm88) aikaisemmin. Todella isolla Pichler-katteella ja H&B:n laukuilla se oli melkein mini GW.
    Oikeastaan siinä oli ainoa heikkous jousituksen/iskunvaimennuksen löysyys kaksi hyvinsyönyttä ihmistä matkatavaroineen päällä. Ja noin vanhaan ei helpolla löytynyt jämäkämpää palikkaa tilalle. No, ei sitä siihen käyttöön kait ole tehtykään. Minulla on muuten Haynes service & repair manual joutilaana hyllyssä... :



    Ex-955i
  4. #4
    Aika loistava vehjes! Itsellä oli ensifillarina -92, 5-Starin kokokatteella ja lopulta tiemme erosi vuosien yhdessäolon jälkeen kun halusin automaattivaihteisen alleni => Reiska vaihtui maxi-skootteriin. Mutta siis 2x tulpat/sylinteri jo muutenkin sitkeänoloiseen 6-venttiiliseen V2-koneeseen antaa jo niin paljon kuljettajalle anteeksi että pitää oikeastaan todella yrittää saada se sammumaan liikkeelle lähdettäessä tai saada kone nurisemaan liian suuresta vaihteesta tms. Myöskin pieni kulutus yhdistettynä kookkaaseen tankkiin tarjoavat ihan riittävän harvat huoltoasemavälit, eikä pidä unohtaa luotettavaa ja käytännössä lähes huoltovapaata keppivetoakaan
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
  5.  
  6. #5
    itse kävin viime kesänä sassenringin kisat katsomassa-93 reverellä.3:t laukut ja kuskin kuljettaa kepeästi,tankillisella ajaa yli 400km,huoleton kardaaniveto.kevyt käsitellä ja helppo huoltaa.varma valinta,suosittelen!