Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
    Ihan asialliseltahan tuo alkoi näyttämään pienen totuttelun jälkeen, varsinkin valkomustana. Ainoa asia mikä häiritsee SUURESTI, ja kyllä tiedän, ei liity pyörän ajettavuuteen mutta hondan siipilogon pilaaminen. Olen aina ihastellut hondan tapaa käyttää siipiä osana pyörän graafista ilmettä ja ne nyt vaan näyttää hyviltä tankissa mutta tuo uusi tankkilogo on kaamea!!!
    Mun mielestä tuo mustavalkoinen on kanssa tosi tyylikäs . Eikä toi hondan logokaan tankissa hassummalta näytä. Ainakin hienompi kuin -06/07 tarroilla tehdyt siivet, jotka ei ole edes lakan alla. Ja mitä enemmän kuvia katselee, niin eipä tuo hassummalta näytä !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Ja ominaisuudet varmasti enemmän kuin hyvin kohdallaan. Mitä enemmän noita kuvia katselee ja speksejä lukee, sitä varmemmin huomaa, että kyseessä on ihan uusi pyörä kaikilta osin. Jo tekniset yksityiskohdat näyttävät aivan erilaisilta kuin -04-07 Bladeissa. Eipä paljon taida olla samaa. Luistokytkin on joillekin hyvä lisä, se tuntuu olevan uusissa pyörissä melkein aina. Ja mittaristo on moderni, alusta ja jarrut varmasti loistavat, enkä epäile, etteikö ajettavuus olisi huippuluokkaa radalla !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Koneen poraus/isku ei ole ihan yhtä äärimmäinen kuin Yampissa. Itse asiassa jossakin Yampin ja Suzukin puolessa välissä, melkeinpä samoissa kuin Kawa. Varmaan ihan mukava moottori.
    - JAM Racing Team -
    Lainaa kirjoitti
    Itse olen ajanut 1000 rr sekä 600 rr ja kummasakin kuumottaa häiritsevästi.

Itse en ole KOSKAAN huomannut mitään kuumotusta, tosin pidän yleensä housuja vielä siinä välissä...kannattaa kokeilla
    Ihan sairaan siisti! Jos ois rahaa ja ikää niin tuosta ottaisin pyörän alle.
    Honda CBR600f
    Lainaa (rammus @ Syys. 28 2007,18:45) kirjoitti
    Itse olen ajanut 1000 rr sekä 600 rr ja kummasakin kuumottaa häiritsevästi. Kyytiläisestä puhumattakaan. * Sen lämmön kun ei mielestäni tarvitse muutamaa astetta kummempaa olla kun puhutaan lämpimästä kelistä. Tosin onhan siinä hyötynsäkin näin syksyisin.
    No joka tapauksessa alhaalla tuo putki on nykyään mielestäni tyylikkäämpi.
    Lyö 600RR tulille, pärrytä tunti pitkin maita ja mantuja. Ota pois satula sekä takamatkustajan satula. Tunnustele akun ympäristöä, jos havaitset lämpöeroa verrattuna sivuputkelliseen, niin kohtuullisen hyvät aistit on sinulla. "Asiakirjakotelossa" voi jotakin lämpimyyttä havaita, mutta se ei vaikuta kuskin oloihin. Voi tietysti olla, että ajamastasi yksilöistä on riivitty lämpösuojat pois esim. sliparin laiton yhteydessä. Liikennevaloissa alkaa oikea polvi kuumenemaan ensimmäisenä, koneen posken lämmöstä. Sen havaitsee helposti. Toisaalta näillä keleillä ensimmäisenä jäätyy kädet ja sitten munat.

Tyyliasiat on asia erikseen. Itse pidän yläputkesta siksi, että kaikenlainen rassailu takapäässä on helpompaa ja pestävää on vähemmän. Yhtä hyvin voisi olla sivuputkikin, ei yläputki mikään ehdoton edellytys ole.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
    Lisää kuvia pelistä. Näyttää oikein maukkaalta. Tuossa on myös tuommoinen 3D- mallinnus, jolla voi pyörää käännellä ees-taas. Viimeinen linkki sisältää kuvia pyörästä, joka on varusteltu Hondan omilla blingbling- osilla.

http://www.hondaitalia.com/moto....ex.html

http://www.cbr1000rr.de/sc2008....il.html

http://www.cbr1000rr.de/sc2008....er.html

.
    Ekat kuvat kun näin, niin kauhistuin. Nyt kun kuvia on enemmän, niin tuohan on aivan julmetun hieno!!!

Keula näytti törkeältä sivustapäin aluksi, mutta kun sitä vähän kääntelee ja "maistelee", niin tuohan on aika härskin näköinen. Tuossa pyörässä on särmää! Ja on se vähän erilainen ku muut. Tähän asti noi kaikki tonniset on näyttäny samalta.

Speksejä ku katselee niin kuume kasvaa. Ei kukaan tarvitsisi vähän ajettua -05 Repsolia?
    CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
    R6 gikserin peileillä . Ei tosin, tämä vaikuttaa pyörältä, joka on niitä "hienompi luonnossa kuin kuvissa"
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
    Saksan Honda sivuilla on ilmoitettu painoksi 199kg tankki täynnä (Gewicht vollgetankt). Mikäli tosiaan tuo pitää paikkansa, kysessä on todella kevyt pyörä.

Mitä enemmän noita kuvia pyörittelee, sitä paremmalta pyörä näyttää. Sweet!

Eräässä kuvassa näkyy että takavaimennin on todella hyvin piiloitettu takahaarukan/huggerin sisään. Paisuntasäiliö näytti myös olevan lähellä moottorin takaosaa/takahaarukan liitoskohtaa. Painopistettä on taasen keskitetty.

.
    Lainaa (vma @ Syys. 28 2007,23:48) kirjoitti
    Mitä enemmän noita kuvia pyörittelee, sitä paremmalta pyörä näyttää. Sweet!
    Samma här... Nopeestihan tuohon näköjään tottu... Silti vanha näyttää paremmalta, mutta tuokin kävisi. Joka tapauksessa putki ja kilpitelinehärpäke menisvät vaihtoon. Enemmän tykkäisin jos putki tulis perseen alta. Näyttää mun mielestä paremmalta ja on kylmällä kiva lämmitin.
    Ehkä se sitten ens vuonna näyttää aivan mahtavalta. Tai sitten ei... Sama homma tosin kävi tuon tän vuoden 600RR:n kanssa. Alussa en tykänny yhtään sen ulkonäöstä, nyt se on ihan jees.
    "Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
    -Jukka Emil Vanaja
    - CBR 1000 RR Fireblade -
    Minusta tuo on todella hieno ja etenkin edestä päin upea. Kuten joku sanoi, niin 1098:a on paljon tuossa keulassa. Kuljettajan kanssa vaan paranee koko yleisilme.
    Ensimmäiset kuvat, niin reaktio oli: HYI SAATANA
    Nyt olen katsellut kuvia aika paljon ja reaktio: HYI SAATANA
    Ei tuosta saa hienoa mitenkään.
    Suzuki GSX-R 1000 K7
    joo ei toi videokaan auttanut, on se ruma!
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Minullakin oli ensin inhoreaktiot mutta nyt kun pyöritteli enemmän niin alkoi istua silmään. Varsinkin edestä todella häijy ja sehän on päivän sana.

Ehkä tuo perse olisi saanut olla asteen paksumpi sillä nyt jykevän näköisen etupään kanssa tuo perse näyttää aika piihulta liirulta :/

En vain voi ymmärtää miksei niitä takavilkkujakin voida sijoittaa kiinteiksi katteisiin gixerin tyylisesti ettei noita hirveitä muoviräpellyksiä olisi takana roikkumassa.

Pakoputkikin alkaa jo näyttää kaikelta muulta kuin pakoputkelta eli ei kovin sexy..

Noh näinkin radikaalissa mutoksissa on varmasti syynsä. Muodonmuutoksiin laitetaan niin iso raha etten usko suurehkoon floppiin vaan jokainen kulma on tsekattu miljoona kertaan. Saa nähdä mutta uskoisin, että pääsee ihmisten sydämmiin..
    Minusta tuo Blade on kohtuu kivannäköinen, mutta sen ongelma on se, että peli ei ole oikein ärräpyörän näköinen. Mutta tuo tonnari-Vifferi on kyllä aivan ältsin makee.
    Honda CBR 1000 RR -08
    Lainaa (jjjl @ Loka. 02 2007,16:30) kirjoitti
    Minusta tuo Blade on kohtuu kivannäköinen, mutta sen ongelma on se, että peli ei ole oikein ärräpyörän näköinen. Mutta tuo tonnari-Vifferi on kyllä aivan ältsin makee.
    Litraisen VFR:n kuva on photoshop- kuva.
    Kuten arvata saattoi... makea Photoshoppaus.
    Honda CBR 1000 RR -08
    Täälä on lisää kuvia pyörästä. Maukkaita yksityiskohtia ja värivaihto- ehtoja jenkkilästä.

http://bikeland.org/story.php?storyID=34530
    .
    Nojaa kyllä taasen kun vähän aikaa silmäillyt alkaa silmä tottumaan.. eise enään sikaruma ole vaan melkojees jopa
    - XT 660 R
    Lainaa (vma @ Loka. 02 2007,17:22) kirjoitti
    Täälä on lisää kuvia pyörästä. Maukkaita yksityiskohtia ja värivaihto- ehtoja jenkkilästä.

http://bikeland.org/story.php?storyID=34530
    Noi sämpylät näytti myös maukkaalta...
    Hemmetti, sehän on nyt totuttelun ja uusien kuvien jälkeen itseasiassa hyvännäköinen tuote. Viimeistely näyttää ainakin kuvissa hyvältä, kuten japseissa aina
    - kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -
    Keltainen ois mun...Ja toi candy-punanen on kans über siisti
    <p>Suzuki SV650S &gt; Honda VTR 996F &gt; Honda VTR1000 SP-2 2002 &gt; Yamaha FZ1-n &gt; Honda VTR1000 SP-2 2004</p>
    Paranee vaan koko ajan...

Pikkasen on kyllä otettu katsaus tuonne pastaosastolle. 1098 keula ja peilit, MV Agusta look-alike värit...

Mitähän nuo HRC-paketit pitää sisällään jenkeissä? Hintakaan ei paha nyk. taalan kurssilla, jos esim. muuttaisi jenkkeihin. Myy nykyisen Suomessa ja saa samallarahalla tuollasen jenkeissä.
    Voi kauhia Ekat kuvat kun näin niin meinasi mennä norjan puhumiseksi. Pienellä totuttelulla se on enää ruma. Keula näyttää sivusta vähän CBR 125:n keulalta ja perään on onnistuttu saamaan RC 212V:stä tuttu ruma "liian lyhyt" olemus. Oikeastaan näyttää hyvältä ainoastaan etuviistosta kun tarkkaan valitsee kulman. Ennen ulkonäön julkistamista mietin että ois voinu päivittää 04 1000RR:n uuteen, mutta taitaa olla liian hapokasta. Jos heittäis vaikka japanilaisilla kokonaan vesilintua ja ajelis pelkästään tuolla italiaanolla...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
    Lainaa (Turder @ Loka. 03 2007,17:48) kirjoitti
    Paranee vaan koko ajan...

Pikkasen on kyllä otettu katsaus tuonne pastaosastolle. 1098 keula ja peilit, MV Agusta look-alike värit...

Mitähän nuo HRC-paketit pitää sisällään jenkeissä? Hintakaan ei paha nyk. taalan kurssilla, jos esim. muuttaisi jenkkeihin. Myy nykyisen Suomessa ja saa samallarahalla tuollasen jenkeissä.
    Kaukana ovat kyllä italian muotoiluista. Ovat sentään tajunneet jättää pois sen tarrahelvetin, kauan se kesti
    Monster 1100S in red
    Vespa Primavera -68
    Helkama Major -69

ex
    -Kawasaki KX 125
    -MS2R1000
    -MS4
    Lainaa (teude @ Syys. 29 2007,22:20) kirjoitti
    Ensimmäiset kuvat, niin reaktio oli: HYI SAATANA
    Nyt olen katsellut kuvia aika paljon ja reaktio: HYI SAATANA
    Ei tuosta saa hienoa mitenkään.
    teude puhuu asiaa.
    honda cbr 1000 fireblade R.I.P

600rr
  30.  
    Alkujärkytyksen jälkeen se rupeaa näyttämään jo ihan siedettävältä.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen