Mielestäni tilanne "parani" hieman. Pyörän ulkonäkö edestäpäin ei ole mielestäni paha.
http://sameerkumar.blogspot.com/2007....ed.html
.
Mun mielestä vanha on kyllä paremman näkönen... Kyllä tuokin menee, mutta... Ehkä siihen tottuu.
"Kuulkaas nuori neiti! Nuoruudessani ympärilläni oli lihaksia ja luoteja!"
-Jukka Emil Vanaja
- CBR 1000 RR Fireblade -
 
			
			Mnjoo... toi putki on ihan makee ja kilpurimainen perä. Nokka on sivulta katsottuna kuin nenä joka on lyöty lyttyyn, ei hyvä. En myöskään paljoa diggaile noista peileistä, joihin on upotettu vilkut. Sivulta katsoen visiiri on myös oudon tumppi.
Kokonaisuutena viime malli oli ehkä virtaviivaisempi.
-Mielipiteet ovat niinkuin perseenreijät - kaikki joilla on eri mielipide kuin mulla, ovat perseenreikiä-
-If You Can't Be A Good Example, Be A Terrible Warning-
 
			
			Erestä iha kiva, mut sivulta ei vieläkään istu simmuun.
Hondat: CBR 600f -> XX -00 -> RR -08 -> Hornet 600
Kyllä toi on sen näköinen et eipähän tarvi edes miettiä uuden tilaamista...Tämä nykyinen malli tosin onkin niin kaunis et hankalahan siitä on kyykyn enää komistua

Aina vain paranee. Jo on aikakin, että vaihdetaan muotoilun suuntausta barbie-tytön karkkikyykystä johonkin äijämäisempään ja aggressiivisempaan. Tulisi samantien uusi 600RR, mutta ei nyt taida tulla pariin vuoteen.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
On tainnut olla Ducati 1098:n kuva pöydällä kun on keulaa alettu muotoilemaan, valot ja ilmanottoaukot on kopioitu melkein suoraan Duksusta.
Edit. näyttää toki paremmalta kuin sivukuvassa.
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."


Huvittavan näköisiä keuloja näissä uusissa. Kawalla iso "suu" ja kierot "silmät". Bladella lytty"nenä" ja pullistunut "otsa"
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Varmaan ihan makee mutta aika huonossa paikassa, jos vertaa esim. nykyiseen versioon. Kilpuria ajatellen paras paikka putkelle on nykyinen, yksi penkin alla keskellä.(Mosse @ Syys. 26 2007,14:04) kirjoitti
Tuo on kyllä pilattu.. putki on oikeassa paikassa, muuten on kyllä hyisen näkönen kapistus.
-makuasia sano mummu kun kainaloita nuoli-
---------------------------------------------------------------------------
Yamaha Vmax '85 -> Kawasaki Z750 '04 -> Suzuki GSX-R 1000 '03 -> Honda CB1000R '08 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '03
Hayabusa K3(For Sale) & KTM LC4 Supermoto
---------------------------------------------------------------------------
Myydään CB1000R osia:
-Alkuperäinen äänenvaimennin sekä katti.
Muuta:
-Kirkas kypärän visiiri, AGV, käy AINANKIN GP-PRO malliin!
Eipä tuota Ducatiakaan mitenkään omaperäiseksi voi sanoa. Ensimmäiset kuvat kun julkaistin 1098:sta, niin mieleen tuli oitis japanilainen muotoilu. Katteet ovat sivusta katsoen raskaammaan oloiset kuin japseissa, mutta etenkin etukate voisi hyvin olla vaikkapa R1:stä. Siihen VFR:stä sivukate päälle ja siinä meillä on 1098. Jos kyykyssä on kaksi valoa keulalla, niin väkisinkin perusluonne asettuu samaan tyyliin. Eipä siis oikein Ducatiakaan voi alkaa moittimaan. Nykytyylin mukainen muoviluoti, siinä kaikki. Tyylikäshän se 1098 kieltämättä on, mutta ei erityinen.(jukepoksi @ Syys. 27 2007,20:16) kirjoitti
Hupaisaa silti, kun tuo Bladen sivuprofiili nyt poikkeaa massasta, niin se on hirveätä. Toisaalta ne osat, joissa on yhtäläisyyksiä muihin laitteisiin, ovat sitten kopiointia...
Vaan veikkaanpa, että tietynlainen miehekkyys ja räyhäkkyys kyykyissäkin on se seuraava trendi. Näillä namukkailla viirusilmillä on nyt menty 90-luvun puolivälistä.
Onneksi ei tarvitse työkseen muotoilla mopoja.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Keula on ihan hieno!tarttis nähdä vähän lisää kuvia tuosta pyörästä.
Yamaha FZS 600 -02
"Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
No eikö nää nyt ookki näyttäny hyökkääviltä vinttikoirilta jo pitkään? Tää uusin ei niin pahasti kylläkään.(NOx @ Syys. 28 2007,00:02) kirjoitti
Itselle kyllä puris paremmin 900rr-tyylinen massiivisempi look, varsinkin keulasta.... Taitaa nää uudet olla kylläkin reippaasti sulavampia aerodynamiikaltaan.
Tällainen löytyi:

Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
 
			
			kauhea
"Jos viistoistavuotiasta sais."
990 KiloaTurhiaMuttereita....Supersellaisia
Juuri 2006 Bladen ostettuani en muuta voi kun olla pirun tyytyväinen hankintaani. *
Honda CBR 1000 RR -06
Honda CBR 600 F -96
 
			
			On. Tuosta tulee kaikkien aikojen floppi ja pikainen hätäkorjaus ulkonäköön nähtäneenkin jo alle vuoden sisään kun myynti ei vedä.(uijui @ Syys. 28 2007,07:09) kirjoitti
Näyttää ihan joltain ER-5:n tai jonkun muun ensimotoristin valinnan jälkiasennuskatteella kuorrutetulta versiolta. Kyllä katetun pyörän pitää olla virtaviivainen ja uhkaava kuin hai. Toi näyttää enempi naamalleen kiukaalle sulaneelta transformers-lelulta.

 
			
			Edestäpäin näyttää ihan FJR:ltä, ei helvetti
Monster 1100S in red
Vespa Primavera -68
Helkama Major -69
ex
-Kawasaki KX 125
-MS2R1000
-MS4
Sivusta näyttää pässiltä, joka on just puskemassa jotain.
Superbike #7
 
			
			Hehe! Toinen mikä mielestäni tulee mieleen... *(Nitrous @ Syys. 28 2007,09:09) kirjoitti

Voiko sulavalinjaisempaa otusta edes löytää. *
...Vespa EI ole lälläripyörä, eihän??
 
			
			Mulla tulee edestä päin mieleen joku matkaenduro, kuten V-strom tai Varandero..
"The Slow And Pathetic"
Aivan totta! Ei tuosta oikein mitään hienoa saa vaikka miten sitä katsoisi... Kilpiteline on kyllä magee...(Talttapää @ Syys. 28 2007,08:58) kirjoitti

Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Nyt tulee Hondan kuvaajilla taidot esiin jos onnistuvat löytämään kuvakulman josta ton saa näyttää hyvältä!
 
			
			Aivan sama kilpuria ajatellen kun se perskeles hiostuttaa palleja aivan liikaa. Jos ajaa 20-30 donaa vuodessa josta tuhat-kaksi radalla on mukavuus kerroin huomattava kun putki on alhaalla. Yhdessäkään yläputkisessa jota itse olen ajanut ei ole saatu lämpö kerrointa pois. Jos se tälläiselle "kilpa" kuskille tuo jopa ei mitään nopeutta radalle niin aivan sama, hienompi sivussa ja erittäin paljon mukavampi.(olli99 @ Syys. 27 2007,21:47) kirjoitti
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Hienoja kuvia. Tattis Laxa.
Tuotatuota, tuohonhan rupeaa tottumaan pikkuhiljaa...
Hienoja yksityiskohtia pyörässä.
Kuume nousee
.
Eipä ole merkittävästi kuumennut 600RR:ssä (-04 ja -07). Sliparia ei ole asennettu, joten tehtaan alumiiniset lämpösuojat ovat paikallaan koko matkalta.(rammus @ Syys. 28 2007,14:38) kirjoitti
Penkin lämpiäminen pakoputken voimin tarkoittaa myös akun lämpiämistä, jopa enemmän kuin penkki. Onko jollakulla ollut ongelmia?
Yläputkissa vaimennin on ainakin Hondan kyykyissä kuljettajan persiin ja akun takana eikä alla, vain pätkä ränniä kiertää lähempää. Saman verran koukeroa kiertelee monessa V2-koneessa penkin etupuoliskon alla onpa ne äänenvaimentajat missä hyvänsä. Tynkäputki on suoraan kuljettajan persiin ja reiden alla kaikissa toteutuksissa mitä olen nähnyt ja vieläpä yllättävän lähellä.
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Itse olen ajellut reilu 30tkm 1000RR kadulla ja pari kautta kilpurilla, eikä tuo yläputki mielestäni haittaavasti penkkiä lämmitä, lienee siis sekin pallien kantajasta kiinni.(rammus @ Syys. 28 2007,14:38) kirjoitti
Ei se pyörä taida nopeammaksikaan tulla sillä yläputkella, tarkoitin ettei kaadoissa ole putket aina paskana, kuten sivuputkellisissa. Ei käy kateeksi -07 kilo gixerin kaatajia, kun parhaassa tapauksessa menee molemmat vaihtoon ja ehkä käyrästökin.
 
			
			Itse olen ajanut 1000 rr sekä 600 rr ja kummasakin kuumottaa häiritsevästi. Kyytiläisestä puhumattakaan.Sen lämmön kun ei mielestäni tarvitse muutamaa astetta kummempaa olla kun puhutaan lämpimästä kelistä. Tosin onhan siinä hyötynsäkin näin syksyisin.
No joka tapauksessa alhaalla tuo putki on nykyään mielestäni tyylikkäämpi.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti