Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Moi
    Vahasin m-pyörän kromivanteita (autosol ja normaalivaha) kuitenkin vanteisiin jäi joihinkin kohtiin n.1x1mm ja pienenmmän kokoisia ruostepisteitä.
    Mikä avuksi että saisi vanteet siistimmän näköiseksi? Kiiltävissä ja vahatuissa vanteissa k.o ruostepisteet "loistavat" ikävästi.
    Kiitos neuvoista!!!
    Hienolla teräsvillalla hankaat täplät pois ja sitten vaha päälle.
    Jos teräsvillaa käytät, ei ikinä kuivana!! "Voitele" runsaalla saippuavedellä. Kuivalla hieroen pinta menee mataksi.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
    Autosol-tahna on hellävaraisempaa.
    Jostain muistelen kuulleeni että kolajuomaan kastetulla foliopalalla sais pienet vauriot kromipinnoissa korjattua, itse en kyllä ole kokeillut.
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
    Lainaa (Skeletor @ Syys. 26 2007,13:47) kirjoitti
    Jostain muistelen kuulleeni että kolajuomaan kastetulla foliopalalla sais pienet vauriot kromipinnoissa korjattua, itse en kyllä ole kokeillut.
    tätähän ne testasi mythbustersseissa.. näytti siltä, että kokis ja alumiinipapru toimi ainakin yhtä hyvin kuin virallinen kromikiillotin. Olikohan vielä niin, että kokiksessa jos on vähän sitrushappoa, niin toimi paremmin.
    Suomi on kukkahattujen terrorisoima maa, jossa muille ei jää kuin kasa kylttejä, joissa lukee "ei saa!"

Rakentavaa palautetta, eli konstruoivaa feetbackiä voit antaa: *Iisalmen OP 506806-43594
    Mitenköhän sokeripala tehois ruostepilkkuihin?
    Ainaki putkesta lähtee palanu kengänpohja hyvin sokerilla, mut ruosteesta ei ole kokemusta..
    Kyllä se todella hieno nolla villa on aikamoinen pieniin ruostepilkkuihin. Pata pata on liian karkeaa ja vaikka siinä sitä saippuamössöä on niin jälki on raavittua jos kunnolla hinkaat. Itse olen käyttänyt pienissä plänteissä ensin vaikka crc:tä muutaman päivän pehmittämässä ruostetta ja sitten kiillotus.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Messinkiharjalla.
    Ei naarmuta mutta ruoste lähtee.
    Vaan millä estää uudelleen ruostumasta ? Vaha auttaa jonkin verran, mutta onko parempaa ?
    "Älä koskaan siirrä huomiseksi sitä, minkä voit tehdä ylihuomenna." (Mark Twain)
  12.  
    Sitruunahappoa löytyy kaapista, toimii eikä tuhoa, sekä fosforihappoa, julma jos tekee väärin sekä suolahappoa, pitää tietää mitä tekee. Sen lisäksi esim biltemasta löytyy ruosteen syöjiä jotka on ihan hyviä. Olkaa hyvä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601