Onkos tämän foorumin porukkaa parhaillaan Espanjan Fuengirolassa pyörillä?
Bongasin viime viikolla Fuengirolassa pari suomalaisilla kilvillä olevaa pyörää hotellin parkkipaikalta.
Honda CBR1100XX
Enpä ole mutta jos on Fuengirolassa kannattais poiketa Gibraltarilla samoin tein; hauska paikka ja hieman outo.
Vieläköhän Fuengirolassa on "Cottage" siinä rantsun lähellä? Omistaja jätti mut sinne yksin kupittamaan ja pyysi vain laittamaan korkit mukiin niin laskuttaa myöhemmin.
Rannassa oli myös joku Brittiläisen äijän pitämä pub; soitteli frendiensä kanssa jazzia kun marssin sisään. Alkoivat kurjat juottamaan Guinnessia kun kuulivat mistä olen tulossa; olivat vakkareita PoriJazzin kävijöitä.
Dirty Nasty Furriner
Mulla on pari kaveria jotka pitää pyöriään talven epsanjassa ja uskon että siellä on muitakin.
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Onko Suomi kilvillä? Eikös noissa euroopanmaissa taida olla usemmissa tuo sääntö että et voi pitää tolkuttoman kauaa toisen maan kilvillä, eli pitää viedä kulkuneuvo pois maasta välillä jottei joudu maksamaan veroja varsinkin jos asuu kyseisessä maassa pidempään.(poku @ Syys. 26 2007,23:07) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Taitaa olla 6kk Espanjassa raja, ettei tarvitse rekisteröidä sinne. Tosin eipä tuota varmaan kauheasti valvota, kun ei noilla rajoillakaan mitenkään rekistereitä kirjata. Itse olen pitänyt pari viimeistä talvea Suomen rekkareissa olevaa mopoa Espanjassa.
Dixi et animam levavi