Todella hyvä ja mielenkiintoinen juttu vauhtimatkailusta Sipe Santapukin ja Kalle Mäkelän kertomana uudessa Bikessa
Ajopeleinä heillä oli 4000km reissullaan Busa & Gixxeri 1000.
Yksi hyvä lainaus jutusta; " Kuvassa pitäisi olla Tom Tom Rider, mutta sen kiinnitys antautui vajaan 300km/h nopeudessa"!!![]()
allekirjoittaneella Tomppa myös ja vielä 270km/h se on pysynyt telineessään
![]()
Juttu on ehdottomasti lukemisen arvoinen, lähtisin huomenna reissuun, jos se olisi mahdollista![]()
![]()
FJR 1300 ABS PC III
Joo juttu oli hyvä, ja kertoo että on mahdollista lähtee reissuun vain tankkilaukulla ja kyykkypyörillä...
<a href="http://i59.photobucket.com/albums/g309/KKTMeeting/VTR/DSC03103.jpg" target="_blank">
VTR 1000f FireStorm</a>
Suzuki DR-Z 400 SM
Juttu oli hauskasti erilainen matkakertomus. Tolleen mäkin haluaisin matkustaa. Ehkä päivä enemmän alpeilla pöyrimiseen niin keikka olisi taydellinen.
Muutenkin lehden jutut tarjosivat todella jotain uutta. Perinteisten bike vertailujen tilalle.
Vauhti korjaa virheet ja Sjöberg hakee jarrutteluun sortuneet pakkohoitoon
Monacossa tosin ei ole enää mitään nähtävää / koettavaa. Siellä olisi pitänyt käydä 1980-luvulla (tai ennen). Nykyään ryssät, aasialaiset, neekerit ym. vähemmän glamourista tietävät asuttavat Monacoa. Itse käyttäisin aikani enneminkin Meri-Alpeilla ajeluun.
Tässä tosin taitaa olla enemmänkin kyse itse matkasta, ei määränpäästä. Ainakin toivottavasti...
Tosin kisojen aikaan muutamassa baarissa on yleensä hyvä meininki ja naista liikenteessä...
T: Monacossa ("F1" tunnelin rakennuksessa) aikoinaan asunut.
Tarkoitinkin kertomusta, olisin voinut itse olla se reissun tekijä, siksi kolahti meikään ton tyyppinen mopoilu, vaikkei kyykkää olekaan(Il_duce @ Syys. 24 2007,11:58) kirjoitti
alla
![]()
Jep kaikki muuttuu, olen ollut F1 kisoissa muistaakseni -91 silloin oli ainakin hyvä meininki, tietysti kallis jo silloin.
Voisin kyllä Monacossa kurvata vielä, vaikka vain valokuvan takia ja sit v**un lujaa pois![]()
![]()
FJR 1300 ABS PC III
Kyllä oli kiva käydä.
Viime vuoden heinäkuussa kävin ottamassa muutaman kuvan ja poistuin paikalta. Ei tarvinnu ostaa mitään (paitsi tiemaksut)
Ranskan puolelta alas, mutka Monacossa ja Italiaan. En minäkään sinne ajatellu asumaan jäädä mutta tulipä käytyä.
Moottoripyörällä voi ajaa muuallekkin kun lähimmälle shellille..
Hieno juttu ja siitä hatun nosto
Aiheesta poiketen minne reissukertomuksen vois tallentaa kuvien kanssa,kun 30maata Rocketilla ja BMW1200GT:llä tuli just valmiiksi kuvien asetteluja vain vailla??
15 liuskaa on ytimekästä tekstiä valmiina ja sekin vain mikro-osa kaikista tapahtumista..
"Edes Jeesus ei ollut kaikkien mielestä sympaattinen, joten miten minäkään voisin olla" - Jose Mourinho.
Google Page Creator(roskakuski @ Joulu. 02 2007,21:13) kirjoitti
on osoittautunut varsin toimivaksi, ja on ilmainen...
Malliksi siellä majaileva Alppireissu 2007
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F