Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/228403-BMW-F-650-GS?goto=nextoldest [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759587725 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    Nysse tuli, nimittäin Zumo taloon. Kysymykseni on Bemarispesifi, siitä syystä sen tänne heitin.

Etsin kiihkeästi kiinnityspaikkaa Zumolle, ja törmäsin tällaiseen:

kuva

Kyseessähän on vain tangonpätkä joka on tarkoitus kiinnittää k1200rs:n "sarviin" ja tähän tankoon sitten kiinnitetään zumo varsinaisella paketissa mukanaolleilla tarvikkeilla tai sitten touratechin omilla vermeillä.

Millaisia kiinnitystapoja teillä on, ja onko kukaan käyttänyt juuri tätä kyseistä adapteritankoa? Ja tietysti mistä olette hankkineet? Mikäli jollakulla on ylimääräisenä nurkissa pyörimässä kyseinen Touratech GPS Mount Adapter K1200RS
    Part Number: 040-0653, niin olen valmis lunastamaan sen pois käypään hintaan!

Kyseinen osa näyttää nimittäin tuolla Touratechin jenkkisaitilla olevan tilaustavaraa ja ainakaan saksan puolen Touratechin webshop ei sitä tunnistanut lainkaan
    Vahvasti olen sitä mieltä, että sen navigaattorin paras paikka on mittariston yläpuolella. Ei tarvitse katsetta siirtää liian kauas liikenteen seuraamisesta, eikä se ole liian lähellä. Ainakin meillä aikuisikään ehtineillä kun tahtoo olla sitä "ikänäön" alkua, eli on vaikeaa nähdä yht'aikaa lähelle ja kauas. Kysypä, vieläkö Baehrin maahantuojalla olisi varastossa tuota: http://www.baehr.fi/TM21000.html Se on RS/Gt-malliin helppo asentaa. Itse kyllä tein vielä lisätuen, joka esti laitteen viimeisenkin värinän. Kuva saattaisi löytyä tarvittaessa...
    Mitenkäs tuon Techmountin kiinnityksen kanssa, yläpään kiinnitys on nähtävästi toteutettu nivelellä? Eli voin kääntää navin sopivaan kallistuskulmaan, ymmärsinkö kuvasta oikein? Ja voinko kiinnittää Zumon suoraan omalla, myyntipakkauksessa olleella telineellä?

t. Makaroonimopo
    Juu, sen pystytangon pystyy kääntämään haluamaansa kulmaan. Minulla se oli melkein kiinni mittaristossa. Pystytanko on ohut, eikä juuri peitä mittaristoa. Muuten fiksu ja helposti asennettava kiinnitys, mutta jossain tilanteessa navigaattori pyrkii vähän värisemään. Siksi laitoin sen ylimääräisen yläkiinnikkeen. Zumon teline sopii suoraan tuohon telineeseen. Jos haluat, niin voisin etsiä jonkilaisen kuvan tuosta telineestä GT:hen sovitettuna.
    Pitää tohon vielä sen verran Techmountista lisätä, vaikken niiden leivissä olekaan, että onpahan hyvänlaatuista kamaa. Itsellä Gessussa ko Zumo kiinnike ja on se erikoisen hyvin palvellut lisäke.

Kaikki liitännät on sadasoasamillin tarkkuudella tehdyt ja kiristykset on helppo tehdä mieleisiksi.
    Monenlaista latetta olen liittänyt, mutten tämän veroista ennen kokenut. Siis: Siitä vaan ja lycka till !!!
    Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Juu, kyllä minä varmaan hommaan kunnon telineen. Sain zumon laitettua myyntipakkauksessa tulleilla kiinnikkeillä (sillä U-lenkillä) vasemman kahvan juureen kiinni. En vain oikein tykkää pitää sitä siinä, vaikka se ihan tukevasti kiinni onkin ja koeajossakin paikallaan kesti varsin tukevasti.

Ja Kunkku,jos kuvia löydät niin laita ihmeessä tulemaan!
    http://www.gadgetguy.net/PhotoGaller...above_dash.htm

Mitäs tästä sanot? Kesän kokemuksella voin sanoa, että paikka on varmaan paras mahdollinen luettavuuden kannalta vaikka kyllä tämäkin kuoppaisella tiellä vähän värähtelee.
    ” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
    "Not ugly anymore, now I have a Ducati."
    Tuohan näyttää hyvältä! Se vaan jää mietityttämään, että miten paljon laite tärisee ajossa? Kiinnitys vain kahdella M5-ruuvilla ei tunnu hirveän tukevalta. Etenkin kun navigaattori on melko kaukana tuosta kiinnityskohtien linjasta, vääntöä luulisi tulevan jonkin verran?
    Siitä olen samaa mieltä, että paikka on paras mahdollinen.
    Minulla on pikku-Gessussa Touratech'in naviteline ja RS:ssä kuvan mukainen teline. Reilun 12000 km:n kokemuksesta voin sanoa, että kuvan mukainen teline toimii erittäin hyvin, värinät normaali asfalttiteillä eivät ole mitenkään häiritseviä.
    ” It's like a Harley, except it's a great motorcycle. Ugly, though”
    "Not ugly anymore, now I have a Ducati."
    Vaikka laitteen sijoitus keskelle ylös on hyvä katselemisen kannalta sijoitin omani kuitenkin vasempaan kahvaan. Siitä sitä pystyy jonkin verran näpelöimään ajon aikana (esim. etsi huolto-asema). Eteen sijoitettuna ei omat pitkät käteni riittäisi laitteen käyttämiseen kurottamatta.
    Kuva omasta asennuksesta:
    http://picasaweb.google.fi/sefotec....8472322

Voin tuollaisen tehdäkin, mikäli haluat. Virta on helpoin ottaa sieltä etuparkilta.

t. S
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
    Mulla on Zümo kiinni siinä alumiinisessa T-kappaleessa, siis siinä missä ohjaustangot on kiinni. Porasin 2 reikää ja niihin 6 mm kierteet ja teline kiinni ruuveilla. Pitää laittaa joskus kuva, jos muistan..
    Tämä ensimmäinen viritys vaan hajosi, tai siis se Zümon jalusta sanoi sopimuksensa irti heti kohta ja navigaattori pimeni.

Pimenemiseen ei varsinaista syytä löytynyt, mutta itse veikkaan tärinää.. Takuuseen tuli uusi ja sen laitoin samaan paikkaan, mutta väliin tuli nyt kumityynyt. Näitä kumityynyjä, tai mitä tärinänvaimentimia ne onkaan, löytyy ainakin Etoalan teollisuusmyymälästä. Niissä on 6 millin kierretanko molemmissa päässä, ja kumi siinä välissä.

Parempi paikka navigaattorille olis ehkä mittarien yläpuolella, mutta toimii se tuossakin ihan hyvin ja näkyy vielä tankkilaukun takaakin.
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Minä olen käyttänyt Zumoani jo kolmessa pyörässä sen omalla kiinnikkeellä. Siirrän vain telinettä toiseen pyörään tarpeen mukaan. Joskun olen käyttänyt sitä kylmänä telineenä ja ladannut kotona. Jos vain tangosta löytyy kohta mihin kiinnittää, on se minusta helpointa käyttää, kun se on vasemman käden ulottuvilla eikä mittareiden edessä/päällä. Katse voi käydä välillä sivulla, kun koko ajan minä muutenkin katselen ympärilleni. Lisäksi tulee räplättyä sitä jatkuvasti. Ja se on muuten hands free, joten ei sitä näpräämistä ainakaan laki kiellä...
    Kaverin RS:ään pikaistuksissani kiinnitin telineen sillä mukana tulleella ohjaustankolenkillä siihen vasemman sarven säätöuran takapäähän. Tietty sitä sarvea ei voi nyt säätää taka-asentoon mutta tässä tapauksessa ei ole tarviskaan. Lisäksi asennus on toistaiseksi tilapäinen mutta tosiasiassa jäänee siihen pitkäksikin aikaa.
    Siihen en osaa sanoa mitään miten hyvä tuo paikka on käytön ja luettavuuden kannalta.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  14.  
    Lainaa (r1150r @ Syys. 23 2007,09:06) kirjoitti
    Kaverin RS:ään pikaistuksissani kiinnitin telineen sillä mukana tulleella ohjaustankolenkillä siihen vasemman sarven säätöuran takapäähän. Tietty sitä sarvea ei voi nyt säätää taka-asentoon mutta tässä tapauksessa ei ole tarviskaan. Lisäksi asennus on toistaiseksi tilapäinen mutta tosiasiassa jäänee siihen pitkäksikin aikaa.
    Siihen en osaa sanoa mitään miten hyvä tuo paikka on käytön ja luettavuuden kannalta.
    Tuo kiinnitys haiskahtaa vahvasti samanlaiselta kuin omakin kiinnitystapani.. Kovasti tilapäinen mutta lienee pysyvä.

Luettavuuden kannalta olisi parempi, jos Zumon laittaisi mittariston yläpuolelle, niin ei tarvitsisi kääntää katsetta niin paljon tiestä.
    Käytettävyyden kannalta toisaalta melko mukava, aivan vasemman käden ulottuvilla. Siitä sitä on helppo näpelöidä ajon aikanakin..