Köpille erityiskiitosjensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on
)
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Munkki on se mies naisten vaatteissa *(tr3 @ Syys. 28 2007,11:10) kirjoitti
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.(jens @ Syys. 28 2007,11:28) kirjoitti
![]()
Joo määki konttailin, eihän bulu vielä ookaan käynyt kyljellään kertaakaan(zapster @ Syys. 28 2007,10:43) kirjoitti
Tätä menoa siitä vaihdetaan kaikki osat - joko takuuseen tai mun ansiosta
No, onneks tosiaan selvittiin varsin vähäisillä vaurioilla, muovia saa aina uutta vaikka se onkin mun beibe
![]()
Heh...touche...(jens @ Syys. 28 2007,11:28) kirjoitti
![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Juu, norsulla työntelin Busaa eteenpäin, tahto mokoma parissa nyppylässä nostaa jalkaa
![]()
Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa... *jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki... *vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään... *kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....(RIMMON @ Syys. 28 2007,11:32) kirjoitti
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
kirsiä yritin halata, niin heti joku karvanaama yritti tunkee väliin. pkl.(KariFi @ Syys. 28 2007,13:06) kirjoitti
![]()
Äläkääs ny jätkät ees viittikö kääntää tätä näin päin.(tr3 @ Syys. 28 2007,11:10) kirjoitti
Pienimuotoinen huomionosoitus vaivannäöstänne oli mun ja monen muun mielestä enemmän kuin paikoillaan, jatketaan ensi kesänä samalla tyylillä.
Nyt ei sit muuta kuin "motoristin eliksiiriä" kurkusta alas, onhan viikonloppu.
Kiitos järjestäjille.Sekä erityiskiitos Mintulle tien näyttämisestä. Pitäisi tosiaan suunnata toi Hornan valo näyttämään muualle kuin kahden metrin päähän
![]()
<p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
Myöhäiset kiitokset järjestäjille! Aivan loistava idea, suositellaan lämpimästi grillailun uusimista![]()
H-D Low Rider S -20
Suzuki SV1000S -03
Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98