Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 161:een 161:sta
    Köpille erityiskiitos jensin,rimmonin ja munkin puolesta ( kuka toi munkki on )
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
    Lainaa (tr3 @ Syys. 28 2007,11:10) kirjoitti
    Köpille erityiskiitos * jensin,rimmonin ja munkin puolesta *( kuka toi munkki on )
    Munkki on se mies naisten vaatteissa *

ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Lainaa (jens @ Syys. 28 2007,11:28) kirjoitti
    Köpille erityiskiitos * jensin,rimmonin ja munkin puolesta *( kuka toi munkki on )
    Munkki on mies naisten vaatteista *
    Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi.
    Lainaa (zapster @ Syys. 28 2007,10:43) kirjoitti
    Ai sääki konttailit siellä, onneks ei ton pahemmin käyny, lisää korjausta bululle mitä siitä ei oo vielä vaihettu?
    Joo määki konttailin, eihän bulu vielä ookaan käynyt kyljellään kertaakaan Tätä menoa siitä vaihdetaan kaikki osat - joko takuuseen tai mun ansiosta No, onneks tosiaan selvittiin varsin vähäisillä vaurioilla, muovia saa aina uutta vaikka se onkin mun beibe
    Heh...touche...
    Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
    Juu, norsulla työntelin Busaa eteenpäin , tahto mokoma parissa nyppylässä nostaa jalkaa
    Lainaa (RIMMON @ Syys. 28 2007,11:32) kirjoitti
    Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi. *
    Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa... *jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki... *vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään... *kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
    Lainaa (KariFi @ Syys. 28 2007,13:06) kirjoitti
    Lainaa (RIMMON @ Syys. 28 2007,11:32) kirjoitti
    Kumpi se teistä on ? Mä en tunnustaudu munkiksi. *
    Tääkös selittää sen lämmin halaus- asennon jolla RIMMON oli mua vastaanottamassa... *jos RIMMON onkin maailmojasyleilevä munkki... *vai oisko se halaus sittenkin ollu menossa puuwelle, niinkuin se hädissään alkoi selittään... *kuka tietää mikä tässäkin se totuus on....
    kirsiä yritin halata, niin heti joku karvanaama yritti tunkee väliin. pkl.
    Köpille erityiskiitos * jensin,rimmonin ja munkin puolesta
    Äläkääs ny jätkät ees viittikö kääntää tätä näin päin.

Pienimuotoinen huomionosoitus vaivannäöstänne oli mun ja monen muun mielestä enemmän kuin paikoillaan, jatketaan ensi kesänä samalla tyylillä.

Nyt ei sit muuta kuin "motoristin eliksiiriä" kurkusta alas, onhan viikonloppu.
    Kiitos järjestäjille. Sekä erityiskiitos Mintulle tien näyttämisestä. Pitäisi tosiaan suunnata toi Hornan valo näyttämään muualle kuin kahden metrin päähän
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
  11.  
    Myöhäiset kiitokset järjestäjille! Aivan loistava idea, suositellaan lämpimästi grillailun uusimista
    H-D Low Rider S -20
    Suzuki SV1000S -03
    Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456