Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Terve,
    uutena FJR: n omistajana (06) minua kinnoistaisi kuulla / nähdä kokemuksia FJR: stä, sen plekseistä yms
    Nythän näyttää ajokelit jatkuvan mukavasti, joten kuinka olisi yhteinen kahvihetki ensi lauantaina 29.9. Paikka voisi olla vaikkapa vantaan Kehä kolmosen Niittytien Nesteen yhteydessä oleva Motorest -kahvila. Aika kelo 11.00. Kahvien jälkeen halukkaat voisivat lähteä vaikkapa pienelle lenkille
    Koko homma säävaraukselle eli jos sataa kaatamalla, niin sitten myöhemmin.....
    Kuinka on
    Yamaha Drag Star - Suzuki V storm - Yamaha FJR - BMW 650GS
    Mäkin luin vielä ensin tonkin että JFK-kähvittely ja mietin että millaiset Kennedy kahvit mahtaa olla tulossa ...
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
    Otsikko korjattu...
    Lainaa (Stormi @ Syys. 23 2007,12:39) kirjoitti
    Terve,
    uutena FJR: n omistajana (06) minua kinnoistaisi kuulla / nähdä kokemuksia FJR: stä, sen plekseistä yms
    Nythän näyttää ajokelit jatkuvan mukavasti, joten kuinka olisi yhteinen kahvihetki ensi lauantaina 29.9. Paikka voisi olla vaikkapa vantaan Kehä kolmosen Niittytien Nesteen yhteydessä oleva Motorest -kahvila. Aika kelo 11.00. Kahvien jälkeen halukkaat voisivat lähteä vaikkapa pienelle lenkille
    Koko homma säävaraukselle eli jos sataa kaatamalla, niin sitten myöhemmin.....
    Kuinka on
    Ihan kiva idea, mutkus on se aika vuodesta, jolloin alkaa "Liikenneturvallisuuden parantamiskampanja kiväärillä." Menee ainakin 5-7 seuraavaa viikonloppua puskissa.

TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Ois kyllä tilausta FJR-kokoontumiseen, kun ei varsinaista FJR kokoontumista tai owners clubia ole. Tähän miittiin ja tälle vuodelle ei tietysti ole täältä pohjoisesta asiaa, mutta kyllä kiinnostaisi vaikka alkukesästä joku vkonloppu ajaa pitemmällekin muita FJR:iä tapaamaan.
    Täälläkin suhtaudutaan myötämielisesti FJR-kokoontumiseen, 29.9 valitettavasti on työpäivä
    Aikansa kutakin...
  7.  
    Moro, olen uusi tässä foorumissa ja tutkiskelin vanhoja aiheita. Olen tuohon miitinkkiin myöhässä, mut josko ens kesänä otettais ihan vakavasti fjr kaffet ja muuta kivaa?